Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #561 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg drakk han under bordet......... Var ingen flasketut DU hadde i munnen nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. oktober 2003 #562 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tut og kjør!!!! Nøyaktig HVA!!! så d ut som jeg hadde i munnen??? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #563 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kunne ikke SE så mye av deg jeg da.. Jeg satt jeg serru... Men regner med du ble passe full i magen etter hvert.... ikke bare en halvliter du hellte nedpå der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. oktober 2003 #564 Del Skrevet 10. oktober 2003 ikke bare en halvliter du hellte nedpå der... Ikke bare en halvliter jeg helte nedpå der nei.....Hva er en halvliter....??? Peanuts for oss som har vært ute en vinterdag før!!! Må ha no m mer sprut i ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #565 Del Skrevet 10. oktober 2003 yupp... mer sprut ja... Litt kjipt at den med mest ikke var meg da... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. oktober 2003 #566 Del Skrevet 10. oktober 2003 Litt kjipt at den med mest ikke var meg da... jaja... :o Den lå litt for høyt for mitt ikke-blonde hode.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. oktober 2003 #567 Del Skrevet 10. oktober 2003 pssst... satt under bordet og drakk sammen med Chimp jeg!... Bull. Jeg er så lita at jeg får med meg alt som skjer under bordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. oktober 2003 #568 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke mitt bord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå