bippbipp Skrevet 9. oktober 2003 #541 Del Skrevet 9. oktober 2003 Da lyktes jeg med det jeg ville på treffet da!... Kjedelig med folk som ikke vil la seg erte opp da... *løper videre... Hadde du innsett hvilken hissigpropp du egentlig snakker til hadde du sagt noe helt annet,,Den var god Du møtte nok bippen på gal dag, og sendte pm på en enda verre dag!! Nei, Dette Dessuten, ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #542 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vet du er hissig da... dau ja... Var meningen det!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. oktober 2003 #543 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skjønner det var mye som gikk meg hus forbi.... - er nok litt fjern jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #544 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fjern? Nei, veldig hyggelig og morsom og blid!... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. oktober 2003 #545 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fjern? Nei, veldig hyggelig og morsom og blid!... :D :oops: .. så du la merke til det .. selv om du bare hadde øyne for Lillian... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #546 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så og hørte mye jeg, selv om jeg satt og strøk Lillian på ryggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. oktober 2003 #547 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så og hørte mye jeg, selv om jeg satt og strøk Lillian på ryggen... Dyktig ... flere ting på en gang....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #548 Del Skrevet 9. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2003 #549 Del Skrevet 9. oktober 2003 Så og hørte mye jeg, selv om jeg satt og strøk Lillian på ryggen... nei det var meg du strøk på ryggen.. da jeg satt ved siden av lillian.. det var derfor jeg gikk så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #550 Del Skrevet 9. oktober 2003 :o :o :o :o :o AAAAAAARRRGGGGHHHHH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2003 #551 Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg trodde først det var glammy men da jeg så det var deg måtte jeg plutselig dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #552 Del Skrevet 9. oktober 2003 Mathias reiste før deg, lurven Så du håpet nok på mer stryking, du! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2003 #553 Del Skrevet 9. oktober 2003 feil jeg dro nok før han.. men du var så opptatt av han at du ikke la merke til at jeg gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #554 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke lett å følge med på om andre kommer eller går når man kommer selv... eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. oktober 2003 #555 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke lett å følge med på om andre kommer eller går når man kommer selv... eller no... Hei - hvorfor blander du deg? Du var da ikke på treffet? Enda du lovet at du skulle komme og all ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #556 Del Skrevet 10. oktober 2003 pssst... satt under bordet og drakk sammen med Chimp jeg!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #557 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke lett å følge med på om andre kommer eller går når man kommer selv... eller no... Jeg kom, jeg tok og jeg fikk Forøvrig var ikke Maskemannen på treffet, men du fikk kanskje med deg ting likevel? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #558 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg var den eneste som kom på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. oktober 2003 #559 Del Skrevet 10. oktober 2003 pssst... satt under bordet og drakk sammen med Chimp jeg!... Jeg drakk han under bordet......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #560 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå