jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #501 Del Skrevet 7. oktober 2003 Roooo, roooo til fiskeskjææææær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. oktober 2003 #502 Del Skrevet 7. oktober 2003 hehe.... De som jeg EI syntes var søte fikk pm hva?... Dvs de som IKKE var søte fikk pm... Men jeg skriver nå at alle fikk pm bortsett fra Lurven, som jo da må bli den eneste som virkelig var søt.... Nei, det du sa var at Lurven ikke var søt, derfor var han den eneste som ikke fikk PM... Derfor "hæ?" Jeg fikk heller ikke noen PM, så da synes du nok ikke jeg var søt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #503 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei, det du sa var at Lurven ikke var søt, derfor var han den eneste som ikke fikk PM... Derfor "hæ?" Jeg fikk heller ikke noen PM, så da synes du nok ikke jeg var søt heller... Jeg syns du er søt, lunacia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #504 Del Skrevet 7. oktober 2003 å .... pokkern...... Slik kan det gå når en skal ro seg unna noe.... jeg prøvde å ro meg unna skrivefeilen jeg opprinnelig skrev, den som Embla og Lillian skrev om, og har endt opp på riiimelig dypt vann her ja!.... *setter seg foran speilet og sier hundre ganger: hallo?! ... Syntes dere alle virket som søte og flotte folk jeg! Men fikk ikke snakket med alle da.. Men jeg fikk nå med meg en del likevel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #505 Del Skrevet 7. oktober 2003 pssssssssst fortell fortell mathias....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #506 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei ikke noe spes... Bippen kaller meg nyskjerrig hehehe.. jeg kaller det oppmerksom. Jeg liker å høre og se og analysere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #507 Del Skrevet 7. oktober 2003 hmfr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. oktober 2003 #508 Del Skrevet 7. oktober 2003 :oops: Hadde aldri merka at du var sjenert jeg, hvis ikke du hadde sagt det! Er nok litt spnn sommerfugl, jeg ja. Flagrer rundt, men innerst inne så syns jeg sånt er litt skummelt, jeg også.... Klemmer Glammy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #509 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg liker å høre og se og analysere.... Kanskje liksågreit at jeg ikke fikk snakket så mye med deg, likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. oktober 2003 #510 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg syns du er søt, lunacia! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. oktober 2003 #511 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg har ikke fåt pm av noen jeg.. men jeg er jo ei søt så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #512 Del Skrevet 7. oktober 2003 *setter seg foran speilet og sier hundre ganger: hallo?! ... BØ! Dere er så nysgjerrige på dette treffet dere som ikke var der, - dere kan vel møte opp og få med dere hva som skjer, vel! Pingler Håper det blir flere treff igjen, snart! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #513 Del Skrevet 7. oktober 2003 Høhhhh???? Ha'kke sagt et ord jeg........ :o Og jeg skulle egentlig vært der også........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #514 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jada, jeg veeet det, Chimp Men så snakket jeg ikke om en spesiell person heller da, jeg snakket mer om alle som spør og graver sånn Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #515 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jada, jeg veeet det, Chimp Men så snakket jeg ikke om en spesiell person heller da, KAN d være at jeg tar ting litt for personlig???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #516 Del Skrevet 7. oktober 2003 Could be Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. oktober 2003 #517 Del Skrevet 8. oktober 2003 :oops: Hadde aldri merka at du var sjenert jeg, hvis ikke du hadde sagt det! Er nok litt spnn sommerfugl, jeg ja. Flagrer rundt, men innerst inne så syns jeg sånt er litt skummelt, jeg også.... Hi hi... Nei, synes ikke så godt at jeg er sjenert... Jeg er sånn tosidig der. Er egentlig kjempesjenert, men bare folk snakker til meg, så synes jeg ikke det er så ille... Men, å ta iniativet er kjempeskummelt! Prøver å gjøre det innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 #518 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ad er vi flere, jeg er også kjempesjenert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. oktober 2003 #519 Del Skrevet 8. oktober 2003 Falsk beskjedenhet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. oktober 2003 #520 Del Skrevet 8. oktober 2003 hehe.. nei er sjenert jeg!... Mange tror nemlig jeg er arrogant med en gang... Er ikke det... Er alt for nordnorsk i sinn til å være falsk beskjeden jeg!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå