Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

glæmmi var jo den fineste dama der jo akkurat som jeg hadde trodd

ikke fint å rangere damene da Lurven!.... Har du ikke lært såpass?... :wink:

Forresten så har jeg sendt pm til den ei jeg syntes var søt... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sendt pm til den du ei syntes var søt? Da er jeg jammen glad jeg ikke har fått pm fra deg :lol:

:ler: Godt sagt, Embla :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi så morsomme dere er!!

:D

jeg drakk for øvrig bare cola light og kaffe latte... (til choco locoen min...mmmmmmm) Så jeg kjøpte heller ikke tre øl som jeg ikke betalte for...

snører nettet seg sammen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var synd at du dro så tidlig Embla... Forøvrig så hadde jeg det veldig gøy og jeg syns alle der var koselige.. selvom jeg ikke fikk tid nok til og prate ordentlig med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Dere synes folk var søte, stilige, deilige, kort-tissede, men alikevel er det ingen som kan hoste opp et eneste bilde annet enn av maten? Pokker altså at jeg ikke sendte kameraet mitt til restauranten...

Hva var snittalderen der forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg syns det var synd at du dro så tidlig Embla... Forøvrig så hadde jeg det veldig gøy og jeg syns alle der var koselige.. selvom jeg ikke fikk tid nok til og prate ordentlig med alle

Joda, det var litt dumt, men var så sliten. :(

Men - jeg har hørt på platen din, den var veldig bra :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en spøk, da.... Men ikke alle var like begeistret ved tanken på at andre fra KG skulle ha bilder av dem.....selv om jeg personlig kunne tenkt meg å ha bilder, da - som minne liksom :D Men - vi må jo bare respektere de som ikke vil slikt :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en positiv ting med KG!!!

Man møter folk man kanskje ikke ville møtt ellers!

:D

:Nikke: Er veldig enig i det, ja! Også så flotte mennesker man da ville gått glipp av å møte om man ikke hadde vært her og blitt enige om treff :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Godt sagt, Embla :wink:

Lillian

eeeehhh.... :-?

Hvordan tolker jeg DEN da???..... For det første var det en spøk, siden "alle" tror jeg er så sjekkete, for det andre har dere begge fått pm av meg....

HA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
glæmmi var jo den fineste dama der jo akkurat som jeg hadde trodd

:rodme: Takk Lurven! Søtnos!!! Men du burde presisere at det var etter din smak, syns jeg. Jeg for eksempel ville være uenig i akkurat det :wink: Hadde det festlig jeg, og dere som tror at jeg og Donnie IKKE kan synge, tull og tøys!!! Vi tok harry-bula med storm, og vel så det!!!

Takk for koselig, koselig treff alle sammen. Følte liksom ikke at jeg rakk over alle :oops: Dere skjønner hva jeg mener! Kos hadde jeg det!!

:kyss: Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig, koselig treff alle sammen. Følte liksom ikke at jeg rakk over alle :oops: Dere skjønner hva jeg mener! Kos hadde jeg det!!

:kyss: Glammy

Ja jeg skjønner godt hva du mener :sjarmor: .. bra du rakk meg ihvertfall :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Deg rakk jeg gitt :sjarmor: Kjekken, og bra var det 8) Du, jeg har jo laget helt egen tråd bare til du!!! Finn den da!

Håper du kom deg vel hjem og alt det der.

:hjerte: Glæmmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...