Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #461 Del Skrevet 5. oktober 2003 glæmmi var jo den fineste dama der jo akkurat som jeg hadde trodd ikke fint å rangere damene da Lurven!.... Har du ikke lært såpass?... Forresten så har jeg sendt pm til den ei jeg syntes var søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #462 Del Skrevet 5. oktober 2003 og ja... Embla er mye mer morsom og blid enn det jeg trudde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #463 Del Skrevet 5. oktober 2003 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #464 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg symes embla var søt også åsså har hun jo pene ben da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #465 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har du sendt pm til den du ei syntes var søt? Da er jeg jammen glad jeg ikke har fått pm fra deg Godt sagt, Embla Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. oktober 2003 #466 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hihi så morsomme dere er!! :D jeg drakk for øvrig bare cola light og kaffe latte... (til choco locoen min...mmmmmmm) Så jeg kjøpte heller ikke tre øl som jeg ikke betalte for... snører nettet seg sammen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #467 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg kjøpte bare pærecider og tequila :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 5. oktober 2003 #468 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg syns det var synd at du dro så tidlig Embla... Forøvrig så hadde jeg det veldig gøy og jeg syns alle der var koselige.. selvom jeg ikke fikk tid nok til og prate ordentlig med alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 5. oktober 2003 #469 Del Skrevet 5. oktober 2003 Arg! Dere synes folk var søte, stilige, deilige, kort-tissede, men alikevel er det ingen som kan hoste opp et eneste bilde annet enn av maten? Pokker altså at jeg ikke sendte kameraet mitt til restauranten... Hva var snittalderen der forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #470 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg syns det var synd at du dro så tidlig Embla... Forøvrig så hadde jeg det veldig gøy og jeg syns alle der var koselige.. selvom jeg ikke fikk tid nok til og prate ordentlig med alle Joda, det var litt dumt, men var så sliten. Men - jeg har hørt på platen din, den var veldig bra :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #471 Del Skrevet 5. oktober 2003 hehe, Achmed.... Kamera forbudt De som var der var alt fra 20 til noen og 40 år Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 5. oktober 2003 #472 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvorfor kamera forbudt? Dere var på treff, jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #473 Del Skrevet 5. oktober 2003 Var en spøk, da.... Men ikke alle var like begeistret ved tanken på at andre fra KG skulle ha bilder av dem.....selv om jeg personlig kunne tenkt meg å ha bilder, da - som minne liksom :D Men - vi må jo bare respektere de som ikke vil slikt :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 5. oktober 2003 #474 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hum hum hum... Jeg liker det ikke, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre noe med. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #475 Del Skrevet 5. oktober 2003 hehe.....Du kunne jo møtt opp selv, da, vettu Så hadde du fått med deg aaaalt sammen Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #476 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nok en positiv ting med KG!!! Man møter folk man kanskje ikke ville møtt ellers! :D Er veldig enig i det, ja! Også så flotte mennesker man da ville gått glipp av å møte om man ikke hadde vært her og blitt enige om treff Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. oktober 2003 #477 Del Skrevet 6. oktober 2003 Godt sagt, Embla Lillian eeeehhh.... :-? Hvordan tolker jeg DEN da???..... For det første var det en spøk, siden "alle" tror jeg er så sjekkete, for det andre har dere begge fått pm av meg.... HA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #478 Del Skrevet 6. oktober 2003 glæmmi var jo den fineste dama der jo akkurat som jeg hadde trodd Takk Lurven! Søtnos!!! Men du burde presisere at det var etter din smak, syns jeg. Jeg for eksempel ville være uenig i akkurat det Hadde det festlig jeg, og dere som tror at jeg og Donnie IKKE kan synge, tull og tøys!!! Vi tok harry-bula med storm, og vel så det!!! Takk for koselig, koselig treff alle sammen. Følte liksom ikke at jeg rakk over alle :oops: Dere skjønner hva jeg mener! Kos hadde jeg det!! Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2003 #479 Del Skrevet 6. oktober 2003 Takk for koselig, koselig treff alle sammen. Følte liksom ikke at jeg rakk over alle :oops: Dere skjønner hva jeg mener! Kos hadde jeg det!! Glammy Ja jeg skjønner godt hva du mener .. bra du rakk meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #480 Del Skrevet 6. oktober 2003 Deg rakk jeg gitt Kjekken, og bra var det 8) Du, jeg har jo laget helt egen tråd bare til du!!! Finn den da! Håper du kom deg vel hjem og alt det der. Glæmmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå