Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #441 Del Skrevet 5. oktober 2003 .. ikke min neglelakk... men jeg spiste det samme Jeg drakk heller ikke øl.... ..og jeg spiste Sjoko Loco ( Guuud så godt, men aalt for lite) og drakk whisky, White russian og et stort glass vann :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. oktober 2003 #442 Del Skrevet 5. oktober 2003 ..og jeg spiste Sjoko Loco ( Guuud så godt, men aalt for lite) og drakk whisky, White russian og et stort glass vann :D Jaa.. jeg også spiste Sjoko Loco.. nam! (hvor er siklesmilyen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #443 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvor er bildene av de småfulle KG-damene som danser på bordene og viser fram BH'ene sine? Er det INGEN andre enn lunacia som tok bilder? De var nakne kun hjemme hos meg!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #444 Del Skrevet 5. oktober 2003 In your dreams, though Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #445 Del Skrevet 5. oktober 2003 og FOR en drøm det var også da!!!.... (*siklesmiley) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #446 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan si en ting da... Lurven er mye mer lurvete på nettet, og bippbipp: Jeg har stoooort hull i hode jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #447 Del Skrevet 5. oktober 2003 og mathias er mer seriøs irl.. eller det kanskje bare virker slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #448 Del Skrevet 5. oktober 2003 (Jeg gikk tidlig ja.. fordi jeg ikke klarte holde meg seriøs lengre... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #449 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jupp - var ikke så veldig interessert i å se på trusa hans......... Lillianhva var det du ville se da ettersom du ba meg flenge av trusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #450 Del Skrevet 5. oktober 2003 og FOR en drøm det var også da!!!.... (*siklesmiley) Tenk om vi også drømte i natt, da? hva var det du ville se da ettersom du ba meg flenge av trusa Du hørte feil........Det var ikke DEG jeg ba om å ta av seg.....men siden du trodde det hadde jeg ikke hjerte til å si at det ikke var det Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #451 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #452 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tenk om vi også drømte i natt, da? Du hørte feil........Det var ikke DEG jeg ba om å ta av seg.....men siden du trodde det hadde jeg ikke hjerte til å si at det ikke var det Lillianneivel samme det jeg gjorde det likevel jeg da.. og da lyste du opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #453 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det var bare det at de slo på lyset for å se, skjønner du Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #454 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det var bare det at de slo på lyset for å se, skjønner du Lilliandet er bare fordi jeg har liten tiss men ikke si det til noen.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #455 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ååååh! NÅÅÅ forstår jeg....... Trodde jo du var jente, jeg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #456 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ååååh! NÅÅÅ forstår jeg....... Trodde jo du var jente, jeg Lillian :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. oktober 2003 #457 Del Skrevet 5. oktober 2003 tja.... nå vet vel ca hundre stykker det da..... Var en del som stirret forstår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #458 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg snudde meg vekk, jeg, siden jeg trodde det var en jente Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #459 Del Skrevet 5. oktober 2003 glæmmi var jo den fineste dama der jo akkurat som jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. oktober 2003 #460 Del Skrevet 5. oktober 2003 ..og jeg spiste Sjoko Loco ( Guuud så godt, men aalt for lite) og drakk whisky, White russian og et stort glass vann :D Jeg spiste også Sjoko Loco. *sikle* Ellers ble det en solo og en kaffe latte på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå