starie Skrevet 30. september 2003 #361 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis ikke jordbær kommer, kommer ikke jeg heller... Vil ikke gå dit alene... Og hvertfall ikke med nytrukne visdomstenner. Jeg har gått alene på treff før jeg, men nytrukket visdomstann:) Det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. september 2003 #362 Del Skrevet 30. september 2003 grrr aargh! Jeg må kanskje jobbe, men det vet jeg ikke enda. Da blir det nok alt for sent. Skal gi nærmere beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. september 2003 #363 Del Skrevet 30. september 2003 lilian jeg kan rett og slett være din personlige guide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2003 Forfatter #364 Del Skrevet 30. september 2003 Mathias, du må komme!!!!!! Du har jo vært en av pådriverne, jo *sutre* Tusen takk, glammy, for at du bestilte bord!! GLEDER MEG!!! Nå gidder jeg ikke føre mer liste, jeg kommer til å ta med den siste listen som står skrevet på treffet, slik at vi kan se hvem som kommer av de som har sagt de helt sikkert skulle komme :blunke: Lurven - tør du å være guide da? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. september 2003 #365 Del Skrevet 30. september 2003 ja men da må vi gå da.. for jeg vet ikke hvilke trikker som går når og hvor.. tar ca 5 min fra sentrum.. hvor vil du møte meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2003 Forfatter #366 Del Skrevet 30. september 2003 Det går jo an å finne ut hvilke trikker som går når og hvor, da vettu. Så kan vi ta trikken sammen opp til Coma! :blunke: Men på en annen side, om det tar kun 5 minutter å gå fra sentrum så er det jo like greit å bare tusle dit med mindre det pøsregner. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #367 Del Skrevet 30. september 2003 Det går jo an å finne ut hvilke trikker som går når og hvor, da vettu. Så kan vi ta trikken sammen opp til Coma! :blunke: Men på en annen side, om det tar kun 5 minutter å gå fra sentrum så er det jo like greit å bare tusle dit med mindre det pøsregner. Lillian Kanskje jeg kan møte dere og? Ta trikken sammen og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. september 2003 Forfatter #368 Del Skrevet 30. september 2003 Gjerne det, Embla! :D Alle er velkommen med meg, vaffal Og særlig du :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #369 Del Skrevet 30. september 2003 Søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #370 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det bli spennende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #371 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det går jo an å finne ut hvilke trikker som går når og hvor, da vettu. Så kan vi ta trikken sammen opp til Coma! :blunke: Men på en annen side, om det tar kun 5 minutter å gå fra sentrum så er det jo like greit å bare tusle dit med mindre det pøsregner. Lilliannei det går ikke tenk :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #372 Del Skrevet 1. oktober 2003 LUUURVEN!!!! Jeg har skrevet hilsen til deg idag, finn den finn den!!!! Her på personlig melding forumet Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #373 Del Skrevet 1. oktober 2003 LUUURVEN!!!! Jeg har skrevet hilsen til deg idag, finn den finn den!!!! Her på personlig melding forumet Glam ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #374 Del Skrevet 1. oktober 2003 kan vi ikke gå da.. jo jo jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. oktober 2003 #375 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vil bare opplyse om at det er 1 som mangler på KOMMER-SIKKERT-LISTEN. dolly duck..hun kommer sammen med meg. Det vet jeg. Vi kommer sikkert til å være der i halv åtte tiden for å ta en drink i baren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2003 #376 Del Skrevet 2. oktober 2003 glæmmi møt meg i baren halv åtte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 2. oktober 2003 #377 Del Skrevet 2. oktober 2003 Regner med at jeg er på oslo s kvart over/ti på halv sju Noen som har mulighet til og møte meg der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #378 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg og lunacia kommer iaffal! Starie blir med hvis hun ikke jobber :D (jordbær har tatt opp midlertidig lån hos samboern ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #379 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan ikke alle som vil møtes utenfor Østbanehallen (mot Karl Johan) klokka 19.00 da? Så tar vi følge opp til Coma og tar noen drinker i baren før alle møtes klokka 20.00?? Det er min idè; - dere som er med på den kan jo enten si ifra her eller sende meg en PM. Så avtaler vi nærmere om hvordan vi skal finne ut at det er de riktige menneskene Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. oktober 2003 #380 Del Skrevet 3. oktober 2003 [Det er min idè; - dere som er med på den kan jo enten si ifra her eller sende meg en PM. Så avtaler vi nærmere om hvordan vi skal finne ut at det er de riktige menneskene Lillian Alle kan ha en gedigen nellik i knapphullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå