Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Hvis ikke jordbær kommer, kommer ikke jeg heller... Vil ikke gå dit alene... Og hvertfall ikke med nytrukne visdomstenner.

Jeg har gått alene på treff før jeg, men nytrukket visdomstann:) Det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias, du må komme!!!!!! :roll:

Du har jo vært en av pådriverne, jo :wink:

*sutre*

Tusen takk, glammy, for at du bestilte bord!!

GLEDER MEG!!!

Nå gidder jeg ikke føre mer liste, jeg kommer til å ta med den siste listen som står skrevet på treffet, slik at vi kan se hvem som kommer av de som har sagt de helt sikkert skulle komme :blunke:

Lurven - tør du å være guide da? :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å finne ut hvilke trikker som går når og hvor, da vettu. Så kan vi ta trikken sammen opp til Coma! :blunke:

Men på en annen side, om det tar kun 5 minutter å gå fra sentrum så er det jo like greit å bare tusle dit med mindre det pøsregner.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går jo an å finne ut hvilke trikker som går når og hvor, da vettu. Så kan vi ta trikken sammen opp til Coma! :blunke:

Men på en annen side, om det tar kun 5 minutter å gå fra sentrum så er det jo like greit å bare tusle dit med mindre det pøsregner.

Lillian

Kanskje jeg kan møte dere og? Ta trikken sammen og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilliannei det går ikke tenk :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare opplyse om at det er 1 som mangler på KOMMER-SIKKERT-LISTEN.

dolly duck..hun kommer sammen med meg. Det vet jeg.

Vi kommer sikkert til å være der i halv åtte tiden for å ta en drink i baren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og lunacia kommer iaffal!

Starie blir med hvis hun ikke jobber :D

(jordbær har tatt opp midlertidig lån hos samboern :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle som vil møtes utenfor Østbanehallen (mot Karl Johan) klokka 19.00 da? Så tar vi følge opp til Coma og tar noen drinker i baren før alle møtes klokka 20.00??

Det er min idè; - dere som er med på den kan jo enten si ifra her eller sende meg en PM. Så avtaler vi nærmere om hvordan vi skal finne ut at det er de riktige menneskene :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
[Det er min idè; - dere som er med på den kan jo enten si ifra her eller sende meg en PM. Så avtaler vi nærmere om hvordan vi skal finne ut at det er de riktige menneskene :wink:

Lillian

Alle kan ha en gedigen nellik i knapphullet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...