Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 9:15 - 10:15 ×

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Coma ligger nesten midt i THorvald Meyersgate på Grunerløkka! Ikke vanskelig å finne. Hjørnet av Helgesensgate og Thorvalds, tror jeg, litt usikker. Glammy :wink:

Hvorfor ikke et mer sentralt sted i Oslo?

For meg er det ihvertfall litt krøkkete å komme seg til Grünerløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går trikk. Desutten er det da ikke så langt å gå fra sentrum til Løkka?

For mange av oss som ikke bor i Oslo by i det hele tatt, er det adskillig mer kronglete å i det hele tatt komme seg til byen (og hjem)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hvorfor ikke et mer sentralt sted i Oslo?

For meg er det ihvertfall litt krøkkete å komme seg til Grünerløkka.

:ler: På'n igjen. Hvis du leser gjennom tråden, skjønner godt hvis du ikke gidder :wink: , så vil du se at stort sett samtlige utesteder i Oslo har vært oppe til diskusjon. Enten er musikken for høy, eller så er aldersgrensen feil eller, eller, eller :-? Så til slutt slo, Lasse, Juggernaut, nei for pokker, Mathias var det visst, gjennom og bestemte Coma, og siden han er den eneste mannen, syns vi det var best å gjøre som han sa :ler: (lurven er jo bare en liten gutt...)

Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: På'n igjen. Hvis du leser gjennom tråden, skjønner godt hvis du ikke gidder :wink: , så vil du se at stort sett samtlige utesteder i Oslo har vært oppe til diskusjon. Enten er musikken for høy, eller så er aldersgrensen feil eller, eller, eller :-? Så til slutt slo, Lasse, Juggernaut, nei for pokker, Mathias var det visst, gjennom og bestemte Coma, og siden han er den eneste mannen, syns vi det var best å gjøre som han sa :ler: (lurven er jo bare en liten gutt...)

Glammy

ja ja JA

jeg er stor for alderen tenk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går trikk. Desutten er det da ikke så langt å gå fra sentrum til Løkka?

For mange av oss som ikke bor i Oslo by i det hele tatt, er det adskillig mer kronglete å i det hele tatt komme seg til byen (og hjem)!!

jai kjore pirat :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: LD slår seg selv i hodet fordi hun er så feig og ikke melder seg på!

.. kaller det feig... men du er vel for nyforelsket til å ha tid til noe annet ... :sjarmor:

.. burde vel feige ut jeg også... som den eneste fosilen.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må jo bare få til å komme en tur da.. ikke har jeg arbeid jeg kan skylde på ovenfor svigermor heller. Hvorfor måtte ho komme akkuratt den helga???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...