Dixie Skrevet 10. september 2003 #241 Del Skrevet 10. september 2003 Tror det er spritservring på Dattra til Hagen, så da er det neppe 18 års grense, dessuten er det ganske fult og støynede der i helgene. Asylet er faktisk et godt forslag, men jeg hadde ringt dit slik at man kan få bestilt ett langbord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. september 2003 #242 Del Skrevet 10. september 2003 Til orientering: http://www.nattguiden.no/utested/17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 10. september 2003 #243 Del Skrevet 10. september 2003 Husk dirk????????? Jaja, menn i uniform: namnam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. september 2003 #244 Del Skrevet 10. september 2003 asylet høres ut som et bra sted da kan ta med pelshåndjerna mine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. september 2003 #245 Del Skrevet 11. september 2003 Hva med Grûnerløkka da?.... Der har vi Delicatessen og Coma.... Kan da sitte på O`Raily`s før og etter også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. september 2003 #246 Del Skrevet 11. september 2003 Lett skal det ikke være når en gjeng med kvinnfolk skal møtes Alle stedene som er nevnt er bra, og funker så langt jeg kan se. Foreslår at noen tar en sjefsavgjørelse, og så sier vi at sånn blir det! Beklager at jeg i min uvitenhet ikke var klar over at det var 24 års grense på Onkel. (det har jo dessverre gitt selvtilliten min en knekk også, skal aldri kysse noen som spør meg etter bevis mer :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. september 2003 #247 Del Skrevet 11. september 2003 http://interaktiv.vg.no/restaurantguiden/i...=147&title=Coma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. september 2003 #248 Del Skrevet 11. september 2003 Coma er bra, enig med Lasser'n! Stemmer på den, jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. september 2003 Forfatter #249 Del Skrevet 11. september 2003 Hvilken aldersgrense er det på Coma? Hvis det er en aldersgrense som gjør at alle kommer inn, så tar jeg bare sjefsavgjørelsen og sier at vi treffes der! Så lenge noen kan komme og følge meg dit, for jeg ha'kke snøring på å komme meg frem selv.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. september 2003 #250 Del Skrevet 11. september 2003 Hei Lillian, du kan ta meg av lista di. :blunke: Da vil ikke jeg heller :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. september 2003 Forfatter #251 Del Skrevet 11. september 2003 Da vil ikke jeg heller :-? *skuffa* Lillian *nekter å fjerne Embla fra lista enda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 #252 Del Skrevet 12. september 2003 http://www.nattguiden.no/utested/14 Embla kommer hun da! Hun SKAL komme, så det så!!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. september 2003 #253 Del Skrevet 12. september 2003 Har prøvd å ringe Coma et par ganger for å sjekke aldersgrensa der, tydeligvis ikke åpenet ennå. Litt tidlig kanskje Trodde kanskje de åpna sånn ca nå, pga lunsj og den slags. Har søkt litt på nettet også, men ikke funnet ut av det med aldersgrense. Noen som vet det? Anybody? Embla kommer, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. september 2003 #254 Del Skrevet 12. september 2003 Lillian! (og andre interesserte :D ) Da har jeg ringt og fått tak i noen på Coma. De har ikke aldersgrense, men serverer sprit, så de som ser unge ut må regne med å måtte vise leg i baren. Baren er ikke av de største, så blir vi mange kan det bli trangt, mente han. Jeg sa at vi var ca 10. (blir vel noen som pingler ut, tenker jeg )Vi kan ikke bestille bord hvis vi ikke skal spise, men skal vi det er det tydeligvis greiere å få plass. Så det var det jeg fant ut! Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 #255 Del Skrevet 12. september 2003 18! http://www.nattguiden.no/utested/14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. september 2003 #256 Del Skrevet 12. september 2003 Mulig jeg er helt amøbe Juggis, men det står ikke på den sida hva som er aldersgrensa, jeg leste nøye! Les ellers innlegg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 #257 Del Skrevet 12. september 2003 Står det jo... På siden der.... Under katogerier etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. september 2003 #258 Del Skrevet 12. september 2003 Ser det ja, men bare på den Agnethe bar, eller hva den heter, når jeg klikker inn på Coma ser jeg ikke at de har noen aldersgrense... Men drit i, ikke nøye kjære Men jeg har altså ringt da, (applause!) SÅ alle kommer inn! Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2003 #259 Del Skrevet 12. september 2003 ja, DET var jo ikke coma... hehehe.. der dreit jeg meg!.. jaja... Noen flere som synes coma er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. september 2003 #260 Del Skrevet 12. september 2003 :o Var det du som tok feil?! YEAH!!! Selvtillit opp noen hakk :D Men er veldig skuffa over at jeg ikke får no skryt, her om dagen priste du initiativ høylydt, bare for å minne deg på det Svarte på et par spørsmål du stilte i går, inne på Suzy tråden, forresten! Nå skal jeg snart sette meg på fly, og dra inn i skogen og fly rundt og skyte paintball *glede seg :D * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå