Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Tror det er spritservring på Dattra til Hagen, så da er det neppe 18 års grense, dessuten er det ganske fult og støynede der i helgene.

Asylet er faktisk et godt forslag, men jeg hadde ringt dit slik at man kan få bestilt ett langbord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Lett skal det ikke være når en gjeng med kvinnfolk skal møtes :ler: Alle stedene som er nevnt er bra, og funker så langt jeg kan se. Foreslår at noen tar en sjefsavgjørelse, og så sier vi at sånn blir det! Beklager at jeg i min uvitenhet ikke var klar over at det var 24 års grense på Onkel. (det har jo dessverre gitt selvtilliten min en knekk også, skal aldri kysse noen som spør meg etter bevis mer :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken aldersgrense er det på Coma? Hvis det er en aldersgrense som gjør at alle kommer inn, så tar jeg bare sjefsavgjørelsen og sier at vi treffes der! :wink: Så lenge noen kan komme og følge meg dit, for jeg ha'kke snøring på å komme meg frem selv.... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Har prøvd å ringe Coma et par ganger for å sjekke aldersgrensa der, tydeligvis ikke åpenet ennå. Litt tidlig kanskje :rodme: Trodde kanskje de åpna sånn ca nå, pga lunsj og den slags. Har søkt litt på nettet også, men ikke funnet ut av det med aldersgrense. Noen som vet det? Anybody?

Embla kommer, selvsagt :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Lillian! (og andre interesserte :D )

Da har jeg ringt og fått tak i noen på Coma. De har ikke aldersgrense, men serverer sprit, så de som ser unge ut må regne med å måtte vise leg i baren. Baren er ikke av de største, så blir vi mange kan det bli trangt, mente han. Jeg sa at vi var ca 10. (blir vel noen som pingler ut, tenker jeg :wink: )Vi kan ikke bestille bord hvis vi ikke skal spise, men skal vi det er det tydeligvis greiere å få plass.

Så det var det jeg fant ut!

Klem Glammy :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Ser det ja, men bare på den Agnethe bar, eller hva den heter, når jeg klikker inn på Coma ser jeg ikke at de har noen aldersgrense... Men drit i, ikke nøye kjære :wink:

Men jeg har altså ringt da, :heiajente: (applause!) SÅ alle kommer inn!

Glammy :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Var det du som tok feil?! YEAH!!! :hoppe: Selvtillit opp noen hakk :D

Men er veldig skuffa over at jeg ikke får no skryt, her om dagen priste du initiativ høylydt, bare for å minne deg på det :wink:

Svarte på et par spørsmål du stilte i går, inne på Suzy tråden, forresten!

Nå skal jeg snart sette meg på fly, og dra inn i skogen og fly rundt og skyte paintball *glede seg :D *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...