Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillian: Da vil jeg være glad og lykkelig og ikke så veldig edru, og ikke huske hva jeg har sagt degen ettrpå... Slik vil jeg ikke få nærver for om jeg har avslørt for mye til dere.... elementært egentlig... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet seriøst ikke om jeg har lyst til å dra på onkel donald jeg.

Vil gjerne på KG-treff.. Men kanskje ikke akkurat der.

JEg ser for meg at et treff skal skje på en ROLIG plass der man kan snakke sammen, selv om klokka er 2300.. med LANGBORD og i koselige omgivelser...

Dessuten er det 24årsgrense der.. :roll:

Så jeg vet ikke om jeg kommer..enda..

Må tenke litt til, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hmmm, det er ei stund siden jeg har vært der sånn sent på kvelden. Har aldri tenkt at det er så bråkete der, så liksom for meg det innerste rommet, der er det jo langbord og sånn.... Verre er det jo med den aldersgense tingen, mye verre faktisk... Trodde det var 21, jeg :-?

Jeg ble nemlig spurt etter leg der engang, og ble så lykkelig at jeg kyssa dørvakta smack på munnen :oops: fordi jeg trodde det var 21. 24 derimot er jo ikke så mye å slå rompa i taket for :roll:

Kaster ballen videre jeg, samme for meg hvor vi går!

Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:ler: Hmmm, 19. Passer jo forsåvidt bra det da, Jordbær skal jo være små og søte. :kyss:

Får se om andre kommer med innspill... :Gjesp:

Venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner litt om de rosa, fete tyskerene med stringruse (begge kjønn...) på Kreta.

Ja.. vel..

Jeg er småfeit med stringtruse.. og muligens litt rosa.. men jeg er ikke tysk:D (og stolt av det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Jeg er småfeit med stringtruse.. og muligens litt rosa.. men jeg er ikke tysk:D (og stolt av det)

Småfeit er kanskje å ta litt hardt i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er 19..

Men kommer vanligvis inn da.. Men det er ikke noe kult hvis man IKKE kommer inn.. :roll:

vel jeg er 22 og GUTT så da kommer ikke jeg inn

hvis det er24 gidder jeg ikke dra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeey - hvis det er 24årsgrense på Onkel Donald så kommer ikke jeg heller! :roll: For jeg er bare 22, og ser ut som jeg er 15 :ler: Jeg vil heller ikke på et sted som det er masse bråk - jeg vil vi skal ha muligheten til å prate... Så nå ble jeg også veldig usikker...

By the way; jeg er også småfeit med stringtruse (men brun og ikke rosa) :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi som er unge får vel møtes et annet sted da

Det er jo og en mulighet - men det hadde jo vært mest gøy om alle kunne treffes på samme sted, da... :roll:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo og en mulighet - men det hadde jo vært mest gøy om alle kunne treffes på samme sted, da... :roll:

Lillian

ja selvfølgelig..

spørs om oldingene vil være med noen andre steder da..

este litt om onkel donald på nettet..

det virket ike som det roligste stedet liksom..

er vel meningen at man skal bli litt kjent da må man jo være et sted man kan prate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da flere plasser å velge mellom, og det er lenge til treffet enda... Noen som har forslag? Må jo være noen fra Oslo som har peil på et koselig sted en kan snakke sammen, og der alle vil komme inn? Skal vi herje etterpå, kan jo de som vil gå videre liksom... Synes et litt rolig sted høres bra ut! Vet om noen fine puber på Majorstua og Grünerløkka jeg.... Chimp?... Men folk vil kanskje møtes nærmere sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt m Onkel Donald! D er fortsatt god plass til den 4. oktober, men vankselig å si hvor tidlig ute man må være; plutselig kan d komme et selskap på over 100 personer. Spurte også om de er strenge på denne aldersgrensen på 24 år, og om d er greit at de yngste går sammen m oss på 30+, men, dessverre, de er nok veldig strenge der fra tors til lørd etter kl 20.00....fordi d er så fullt, sa hun!

Så dette stedet faller vel bort!! D første stedet jeg forelo, Justisen, har derimot 18-årsgrense, men d var jo ikke bra nok, så da får heller dere bestemme dere for noe. Jeg kan gjerne bestille bord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...