Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #401 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja det var dumt Candy... Ellers sier jeg bare .... :o :o MATHIAS! Du kan ikke lage sånne tegn..også STIKKE av! Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. oktober 2003 #402 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det var hyggelig og god stemning. Til og med servitøren/-trisen myknet opp etter noen smil og noen blunk... hehe.... Men siden jeg er en fyr av få ord overlater jeg til noen andre å skrive mer utfyllende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. oktober 2003 #403 Del Skrevet 5. oktober 2003 Takk for en hyggelig kveld! Desverre fikk jeg ikke snakket med alle.. Men det ordner seg sikkert i fremtiden en gang. Var veldig hyggelig. Tilogmed nye ansikter! :D Gutt19 som egentlig er 20: Veldig bra CD(les:musikk)! :D Flink trommeslager *klappepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #404 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lillian' date=' er det helt krise, er det bare å jumpe inn i en taxi og si navnet på stedet....[/quote'] Det var slik det endte også Det var kjempehyggelig, selv om man ikke får snakka like mye med alle sammen så koset jeg meg masse likevel jeg Satt så godt der midt i mellom gutta boys, atte Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #405 Del Skrevet 5. oktober 2003 Forresten var det kun 2 av de som sto på helt sikkert listen min som ikke dukka opp! Veldig bra oppmøte, må jeg si :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. oktober 2003 #406 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nå kan dere angre,dere som feiget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #407 Del Skrevet 5. oktober 2003 ja og lillian var akkurat like vulgær som jeg hadde trudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. oktober 2003 #408 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg tok bilder! :D http://home.no.net/dreaming/04102003/index.html *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #409 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg tok bilder! :D Å hvor ble det av resten av bildene da.....*snurt*....?? Det så ut som nydelig mat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. oktober 2003 #410 Del Skrevet 5. oktober 2003 Å hvor ble det av resten av bildene da.....*snurt*....?? Det var alle bildene jeg tok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #411 Del Skrevet 5. oktober 2003 og embla hadde jo like pene ben som jeg trudde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #412 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det var alle bildene jeg tok...næsj du har jo nakenbilde av meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #413 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det var alle bildene jeg tok... ....uten mennesker...?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. oktober 2003 #414 Del Skrevet 5. oktober 2003 ....uten mennesker...?? :o .. må møte opp for å se hvem som var der vet'u Flotte bilder Lunacia..! Kjempekoselig å møte dere som kom - selv om man selvfølgelig ikke fikk snakket så mye med alle... Og ekstra takk til Lillian og Glammy som organsierte dette ... (og til Lasse som initierte hele greia ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. oktober 2003 #415 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ville bare si takk for i går. Hadde det kjempekoselig! Ikke egentlig så overraskende.. dere som er så hyggelige og spennende her inne må jo nesten være hyggelige og spennede IRL også liksom. Men vi nok var en broget forsmaling - da vi skulle betale spurte servitrisa meg om "hva slags forsamling vi var egenlig". Vi var nok ikke en "homogen gruppe"? (Og kanskje syntes hun ikke det var normalt å kalle folk for jordbær eller bipp bipp?!) Nok en positiv ting med KG!!! Man møter folk man kanskje ikke ville møtt ellers! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. oktober 2003 #416 Del Skrevet 5. oktober 2003 Men vi nok var en broget forsmaling - da vi skulle betale spurte servitrisa meg om "hva slags forsamling vi var egenlig". Vi var nok ikke en "homogen gruppe"? (Og kanskje syntes hun ikke det var normalt å kalle folk for jordbær eller bipp bipp?!) Hva svarte du da...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #417 Del Skrevet 5. oktober 2003 ja og lillian var akkurat like vulgær som jeg hadde trudd :o Gi deg da!! Var jeg vel ikke!! Sa jo bare at jeg hadde ikke sett for meg deg slik, men som en naken fyr Jeg er ikke vulgær.... Og ekstra takk til Lillian og Glammy som organsierte dette ... (og til Lasse som initierte hele greia ... ) Takk Lasse mest, - det var han som ba meg starte tråden om treffet All ære til ham! BTW, Donnie - Hvis du mente at du ikke hadde drukket mer enn 2 øl, så tåler du lite Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. oktober 2003 #418 Del Skrevet 5. oktober 2003 *litt misunnelig på dere* men - jeg overlever med nød og neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. oktober 2003 #419 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva svarte du da...??? Jeg sa hvor vi kom fra jeg... så før vi vet ordet av det nå er servitrisa inne på KG. Watch out for nicket Comagirl hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. oktober 2003 #420 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg sa hvor vi kom fra jeg... så før vi vet ordet av det nå er servitrisa inne på KG. Watch out for nicket Comagirl hehe Skal hilse alle sammen fra Dolly og si at hun hadde en strålende kveld/natt, og at hun gleder seg til å komme i gang på nett om 13 dager. Selv kan jeg bare si det samme. Håper ikke jeg snakket *hull i ho det* på noen av dere!! Ha en fortsatt super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå