bippbipp Skrevet 3. oktober 2003 #381 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dolly*Duck-og-Bippen-kommer-mellom*19-19.15*og-vi-gleder-oss-til-å-endelig-se-*Ansiktene-Bak-Innleggene*.. Håper-de-fleste-stiller-dah. ..eneste-jeg-er-redd-for-nå-er-at-hele-greia-skulle-bli-avlyst! Det-er-vel-ikke-fare-for-det??? ..for..da.. ..bippen.sånn,-og.dolly..sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 3. oktober 2003 #382 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kan ikke alle bare stille opp nakne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #383 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kan ikke alle bare stille opp nakne da? Du er den med lang tiss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 3. oktober 2003 #384 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg foreslår at dere stikker en yuccapalme i knapphullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #385 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kaktus i underbuksa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. oktober 2003 #386 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg er han som ligner på gollum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #387 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har ikke fått noen PM og ingen har skrevet noe her om de vil, så da går jeg utfra at min idè var nedstemt. Det betyr at jeg ikke vet hvem jeg skal se etter, hvor jeg skal dukke opp, når jeg skal dukke opp osv... hehehe..... Kanskje jeg skal prøve å overtale en kompis til å følge meg, så kan han jo bli med en tur på treffet han også Hva blir det til? Lillian *notere ned hvem som kommer sikkert på en lapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. oktober 2003 #388 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har ikke fått noen PM og ingen har skrevet noe her om de vil, så da går jeg utfra at min idè var nedstemt. Det betyr at jeg ikke vet hvem jeg skal se etter, hvor jeg skal dukke opp, når jeg skal dukke opp osv... hehehe..... Kanskje jeg skal prøve å overtale en kompis til å følge meg, så kan han jo bli med en tur på treffet han også Hva blir det til? Lillian *notere ned hvem som kommer sikkert på en lapp*jeg har på meg en grå jean paul genser som det står 52 på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #389 Del Skrevet 3. oktober 2003 *småstressa* Hvordan skal jeg finne fram da?? Embla og Lurven?? Hjeeeeelp *stressa for at jeg ikke kommer meg dit jeg skal* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2003 #390 Del Skrevet 4. oktober 2003 *småstressa* Hvordan skal jeg finne fram da?? Embla og Lurven?? Hjeeeeelp *stressa for at jeg ikke kommer meg dit jeg skal* Lillianskulle ikke embla møte deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 4. oktober 2003 #391 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lillian, er det helt krise, er det bare å jumpe inn i en taxi og si navnet på stedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. oktober 2003 #392 Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal vi spise der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #393 Del Skrevet 4. oktober 2003 Okei, nå har jeg overtalt sambo til å kjøre meg dit, jeg (han haaater å kjøre i Oslo) Jeg kommer til å være der mellom 19 og 20 en gang. Se etter ei med jeans med grønn sleng nederst :blunke: (Har ikke bestemt meg for genser enda ) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. oktober 2003 #394 Del Skrevet 4. oktober 2003 Dolly kommer brunkledd, og jeg kommer sortkledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #395 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nu reiser jeg hjemmefra....... weeeeeeeeee Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 #396 Del Skrevet 4. oktober 2003 *venter spent på fortsettelse av denne tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. oktober 2003 #397 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nu reiser jeg hjemmefra....... weeeeeeeeee Lillian Jeg drar snart... jeg også - sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #398 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg vil også draaaaa..... Ha en hyggelig kveld da folkens!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #399 Del Skrevet 4. oktober 2003 Oi! Kjenner jeg et stikk av forbannelse fordi jeg feiga ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. oktober 2003 #400 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja det var dumt Candy... Ellers sier jeg bare .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå