Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Dolly*Duck-og-Bippen-kommer-mellom*19-19.15*og-vi-gleder-oss-til-å-endelig-se-*Ansiktene-Bak-Innleggene*.. :ler: Håper-de-fleste-stiller-dah. :hoppe: ..eneste-jeg-er-redd-for-nå-er-at-hele-greia-skulle-bli-avlyst!

Det-er-vel-ikke-fare-for-det??? :forvirra: ..for..da.. :grine: ..bippen.sånn,-og.dolly..sånn :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke fått noen PM og ingen har skrevet noe her om de vil, så da går jeg utfra at min idè var nedstemt. Det betyr at jeg ikke vet hvem jeg skal se etter, hvor jeg skal dukke opp, når jeg skal dukke opp osv... hehehe..... :roll:

Kanskje jeg skal prøve å overtale en kompis til å følge meg, så kan han jo bli med en tur på treffet han også :wink::ler:

Hva blir det til?

Lillian *notere ned hvem som kommer sikkert på en lapp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen PM og ingen har skrevet noe her om de vil, så da går jeg utfra at min idè var nedstemt. Det betyr at jeg ikke vet hvem jeg skal se etter, hvor jeg skal dukke opp, når jeg skal dukke opp osv... hehehe..... :roll:

Kanskje jeg skal prøve å overtale en kompis til å følge meg, så kan han jo bli med en tur på treffet han også :wink::ler:

Hva blir det til?

Lillian *notere ned hvem som kommer sikkert på en lapp*jeg har på meg en grå jean paul genser som det står 52 på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*småstressa*

Hvordan skal jeg finne fram da??

Embla og Lurven?? Hjeeeeelp :lol:

*stressa for at jeg ikke kommer meg dit jeg skal*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*småstressa*

Hvordan skal jeg finne fram da??

Embla og Lurven?? Hjeeeeelp :lol:

*stressa for at jeg ikke kommer meg dit jeg skal*

Lillianskulle ikke embla møte deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg overtalt sambo til å kjøre meg dit, jeg :wink: (han haaater å kjøre i Oslo)

Jeg kommer til å være der mellom 19 og 20 en gang. Se etter ei med jeans med grønn sleng nederst :blunke: (Har ikke bestemt meg for genser enda :wink: )

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...