Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #341 Del Skrevet 29. september 2003 :o OK OK OK folkens! Lenge siden jeg har hørt noe om det treffet! Blir det eller? Hvor er Lillian!?! Har fått litt sånn blod på tann nå etter helgens møte med Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2003 Forfatter #342 Del Skrevet 29. september 2003 Er her jeg, men har vært borte en uke - og jeg ofret ikke dere en tanke engang :blunke: Nå har jeg ikke fått med meg siste oppdateringer, så jeg skriver inn den siste jeg vet om. Det er fint om de som har trukket seg eller de som har hengt seg på kan legge inn et innlegg etter dette her, slik at jeg får med oppdateringen. Til opplysning vet jeg fortsatt ikke hvordan jeg kommer meg til Coma. Hvem reserverer egentlig? Chimp skulle jo gjøre det, men hun har meldt frafall..... Glamourgirl, gidder du? PÅ TIDE MED NY OPPDATERING: KOMMER HELT SIKKERT: Lasse Lurven Lillian Tex Starie Embla s anna Aniqa Bippbipp Jordbær Glamourgirl LilleBille Gutt 19 (som er 20) KOMMER KANSKJE: Maiken Tusenfryd Atacand Linemor MzFire Cruella Fruenge Dixie Veslejenta Missuganda? Candyfloss Liv FØRSTKOMMENDE LØRDAG KLOKKEN 20.00. PÅ COMA I OSLO. Hvem kommer til å dukke opp før 20.00 egentlig? Og når før? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2003 #343 Del Skrevet 29. september 2003 KOMMER HELT SIKKERT: Lasse Lurven Lillian Tex Starie Embla s anna Aniqa Bippbipp Jordbær Glamourgirl LilleBille Gutt 19 (som er 20) *føler seg oversett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. september 2003 #344 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg vet ikke om jeg kan komme.. jeg er så blakk (6dager før lønning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. september 2003 #345 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg kommer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2003 Forfatter #346 Del Skrevet 29. september 2003 KOMMER HELT SIKKERT: Lasse Lurven Lillian Tex Starie Embla s anna Aniqa Bippbipp Glamourgirl LilleBille Gutt 19 (som er 20) Lunacia KOMMER KANSKJE: Maiken Atacand Linemor MzFire Cruella Fruenge Dixie Veslejenta Missuganda? Candyfloss Liv Jordbær FØRSTKOMMENDE LØRDAG KLOKKEN 20.00. PÅ COMA I OSLO. Hvem kommer til å dukke opp før 20.00 egentlig? Og når før? HVEM RESERVERER BORD??? (Jeg nekter å gjøre ALT her.....) :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. september 2003 #347 Del Skrevet 29. september 2003 D er ingenting i veien for at jeg kan bestille for dere, men d er kanskje litt upraktisk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2003 Forfatter #348 Del Skrevet 29. september 2003 Tenkte du skulle få slippe, Chimp Siden du ikke kommer, liksom.. Men nå er det jo så gruelig stille av alle her, så jeg har visse mistanker om at dette ikke blir noe av?!?! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. september 2003 #349 Del Skrevet 30. september 2003 Planlegger å komme jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #350 Del Skrevet 30. september 2003 Heia Lill! Har du hatt ei fin uke borte fra forumet? Er det mulig å være ei uke borte fra forumet? :o Coma ligger på hjørnet av Helgesens gate og Thorvald Meyers, på Grunerløkka. 11 trikken går iaffall forbi. Jeg bestiller bord til klokka 2000. Gjør det i løpet av dagen, så kan de som kommer gi meg sikkert tegn i dag. Litt dumt å bestille bord til 30 hvis det kommer 3, lissom Jeg tar gjerne en drink før slaget.... Klemmer Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #351 Del Skrevet 30. september 2003 Planlegger å komme jeg da... :o Planlegger? Hva mener du med det, planlegger, liksom??? Komme eller ikke komme, er spørsmålet, ikke hvorvidt du er god til å planlegge! Makan Reservere bord til 15 stk? Hva tror du Lill, det er jo 10 stk på kanskje lista, og 13 på helt sikker lista.... Tror nok fortsatt at endel feiger ut... Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #352 Del Skrevet 30. september 2003 :o Planlegger? Hva mener du med det, planlegger, liksom??? Komme eller ikke komme, er spørsmålet, ikke hvorvidt du er god til å planlegge! Makan Reservere bord til 15 stk? Hva tror du Lill, det er jo 10 stk på kanskje lista, og 13 på helt sikker lista.... Tror nok fortsatt at endel feiger ut... Dessverre Det betyr vel at han kommer. Han har det med i planen sin. Da kommer man jo da (hvis ikke planen går i vasken) Reserver til 15 du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. september 2003 #353 Del Skrevet 30. september 2003 Vet ikke om det er noen vits forresten.. Jeg slutter her på kg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2003 #354 Del Skrevet 30. september 2003 Vet ikke om det er noen vits forresten.. Jeg slutter her på kg nå... NEI DET HAR DU IKKE :evil:¨ eh, det ble feil. Skal stå: NEI DET GJØR DU IKKE :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 30. september 2003 #355 Del Skrevet 30. september 2003 Hadde jeg vært litt nærmere ville jeg gjerne ha kommet... ... Hva skjer, Mathias...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #356 Del Skrevet 30. september 2003 Med fare for total avsporing på denne tråden og innblandelse :oops: Mathias- Ikke ta deg nær av tråden under ris og ros, ingen grunn til og forlate KG av den grunn :D *sniker meg forsiktg ut og ber om unnskylding for at jeg blandet meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. september 2003 #357 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vet ikke om jeg kan komme.. jeg er så blakk (6dager før lønning) Hvis ikke jordbær kommer, kommer ikke jeg heller... Vil ikke gå dit alene... Og hvertfall ikke med nytrukne visdomstenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. september 2003 #358 Del Skrevet 30. september 2003 Kos dere iallefall, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. september 2003 #359 Del Skrevet 30. september 2003 Bord bestilt. Dere som helt sikker kommer får PM fra meg med detaljer. Dere som kanskje kommer skriv en PM til meg og be om detaljer, hvis ikke blir jeg skrivende PM's heile da'n! Gleder meg, klemmer Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 30. september 2003 #360 Del Skrevet 30. september 2003 Lillian, hva med en kommer ikke-liste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå