Mathias Skrevet 23. september 2003 #321 Del Skrevet 23. september 2003 du bippen... er du mann eller dame???.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 23. september 2003 #322 Del Skrevet 23. september 2003 veit ikke om jeg tørr,kankje jg doper meg ned og kommer. Kanskje jeg skal dope meg "opp" også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 23. september 2003 #323 Del Skrevet 23. september 2003 du bippen... er du mann eller dame???.... Bippen er noe sexy noe ,en sexi bippbipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 23. september 2003 #324 Del Skrevet 23. september 2003 du bippen... er du mann eller dame???.... Bippen er en kvinne i sin beste alder og du da...Lasse`?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. september 2003 #325 Del Skrevet 23. september 2003 Bippe er en gammel stankelbein m leddgikt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. september 2003 #326 Del Skrevet 23. september 2003 jøss.... Så freidig du er i ordbruken tippet jeg ikke det gitt!... Jeg er i min beste jeg også!... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 23. september 2003 #327 Del Skrevet 23. september 2003 Bippe er en gammel stankelbein m leddgikt..... Hahahahahahahahahahahahahahahahaha...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2003 #328 Del Skrevet 23. september 2003 Coma ligger nesten midt i THorvald Meyersgate på Grunerløkka! Ikke vanskelig å finne. Hjørnet av Helgesensgate og Thorvalds, tror jeg, litt usikker. Glammy Hvorfor ikke et mer sentralt sted i Oslo? For meg er det ihvertfall litt krøkkete å komme seg til Grünerløkka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #329 Del Skrevet 24. september 2003 Det går trikk. Desutten er det da ikke så langt å gå fra sentrum til Løkka? For mange av oss som ikke bor i Oslo by i det hele tatt, er det adskillig mer kronglete å i det hele tatt komme seg til byen (og hjem)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. september 2003 #330 Del Skrevet 24. september 2003 LD slår seg selv i hodet fordi hun er så feig og ikke melder seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #331 Del Skrevet 24. september 2003 Hvorfor ikke et mer sentralt sted i Oslo? For meg er det ihvertfall litt krøkkete å komme seg til Grünerløkka. På'n igjen. Hvis du leser gjennom tråden, skjønner godt hvis du ikke gidder , så vil du se at stort sett samtlige utesteder i Oslo har vært oppe til diskusjon. Enten er musikken for høy, eller så er aldersgrensen feil eller, eller, eller :-? Så til slutt slo, Lasse, Juggernaut, nei for pokker, Mathias var det visst, gjennom og bestemte Coma, og siden han er den eneste mannen, syns vi det var best å gjøre som han sa (lurven er jo bare en liten gutt...) Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. september 2003 #332 Del Skrevet 24. september 2003 LD slår seg selv i hodet fordi hun er så feig og ikke melder seg på! Ja, hvorfor gjør du ikke det-kommer?? Jo flere vi er sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. september 2003 #333 Del Skrevet 24. september 2003 På'n igjen. Hvis du leser gjennom tråden, skjønner godt hvis du ikke gidder , så vil du se at stort sett samtlige utesteder i Oslo har vært oppe til diskusjon. Enten er musikken for høy, eller så er aldersgrensen feil eller, eller, eller :-? Så til slutt slo, Lasse, Juggernaut, nei for pokker, Mathias var det visst, gjennom og bestemte Coma, og siden han er den eneste mannen, syns vi det var best å gjøre som han sa (lurven er jo bare en liten gutt...) Glammyja ja JA jeg er stor for alderen tenk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. september 2003 #334 Del Skrevet 24. september 2003 Det går trikk. Desutten er det da ikke så langt å gå fra sentrum til Løkka? For mange av oss som ikke bor i Oslo by i det hele tatt, er det adskillig mer kronglete å i det hele tatt komme seg til byen (og hjem)!!jai kjore pirat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 24. september 2003 #335 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg kommer kanskje. Det ble Coma kl 20 ikke sant?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. september 2003 #336 Del Skrevet 24. september 2003 LD slår seg selv i hodet fordi hun er så feig og ikke melder seg på! .. kaller det feig... men du er vel for nyforelsket til å ha tid til noe annet ... .. burde vel feige ut jeg også... som den eneste fosilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #337 Del Skrevet 24. september 2003 jai kjore pirat ok, da praier jeg deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. september 2003 #338 Del Skrevet 24. september 2003 vor do bu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #339 Del Skrevet 24. september 2003 vor do bu ...eller jeg tar nattbussen (for en besynderlig avatar du har, Lurven... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. september 2003 #340 Del Skrevet 25. september 2003 jeg må jo bare få til å komme en tur da.. ikke har jeg arbeid jeg kan skylde på ovenfor svigermor heller. Hvorfor måtte ho komme akkuratt den helga??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå