Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DA SIER VI LØRDAG 4.OKTOBER KLOKKEN 20.00 PÅ COMA!

Chimp ringer og bestiller bord noen dager før, greit å ikke gjøre det for lenge før slik at vi vet litt mer om hvor mange som egentlig kommer (har en stygg følelse av at en del kommer til å trekke seg...hmpf) For vi bestiller bord, siden flere hadde planer om å spise, sant?!

Skal vi møtes på Coma bare før også, om folket vil det slik som Lasse ønsket. Men at alle kommer klokka 20.00, eller før. Ikke senere, liksom *s*

Hvem møter meg i sentrum og følger meg til Coma? :lol: *retningsvill*

Husk, innerst inne så er jeg bonde i by'n :wink: Jeg vil gjerne være med på før-cocktails egentlig, for å "varme opp" :blunke:

Lillian *leke sjef* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke møter kan jeg anbefale et sted. Coma er bra, men vil bare anbefaler "stille bar" hvis dere ønsker å være i byen. "stille bar", ligger i kjelleretasjen under onkel donald, samme trapp ned til JOhns bar. :wink: Det er utrolig kult interiør, skikkelig 70- tallsstil, og det går ann å snakke, siden det er stille der :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA SIER VI LØRDAG 4.OKTOBER KLOKKEN 20.00 PÅ COMA!

Chimp ringer og bestiller bord noen dager før, greit å ikke gjøre det for lenge før slik at vi vet litt mer om hvor mange som egentlig kommer (har en stygg følelse av at en del kommer til å trekke seg...hmpf) For vi bestiller bord, siden flere hadde planer om å spise, sant?!

Skal vi møtes på Coma bare før også, om folket vil det slik som Lasse ønsket. Men at alle kommer klokka 20.00, eller før. Ikke senere, liksom *s*

Hvem møter meg i sentrum og følger meg til Coma? :lol: *retningsvill*

Husk, innerst inne så er jeg bonde i by'n :wink: Jeg vil gjerne være med på før-cocktails egentlig, for å "varme opp" :blunke:

Lillian *leke sjef* :oops: jeg kan være guide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på m jeg må melde avbrudd. Og jeg feiger ikke ut men svigermor kommer langveis fra med fly selv om ho har flyskrekk så jeg synes liksom jeg bør være litt sosial.. Men jeg har veldig lyst å møte dere også. Trekkes i to rettninger her.. Kanskje det er mulig å få med begge? hmm. Komme en liten tur til dere først kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på m jeg må melde avbrudd. Og jeg feiger ikke ut men svigermor kommer langveis fra med fly selv om ho har flyskrekk så jeg synes liksom jeg bør være litt sosial.. Men jeg har veldig lyst å møte dere også. Trekkes i to rettninger her.. Kanskje det er mulig å få med begge? hmm. Komme en liten tur til dere først kanskje..

«Viktig kveldsmøte på jobben»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med

..Er forresten 20.. (har bare ikke giddi og oppdatert profilen) så jeg regner med og komme inn de fleste steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ TIDE MED NY OPPDATERING:

KOMMER HELT SIKKERT:

Lasse

Lurven

Lillian

Tex

Chimp

Starie

Embla s

anna

Aniqa

Bippbipp

Jordbær

Glamourgirl

LilleBille

Gutt 19 (som er 20)

KOMMER KANSKJE:

¤Arwen¤

Maiken

Tusenfryd

Atacand

Linemor

MzFire

Cruella

Fruenge

Dixie

Veslejenta

Missuganda?

Candyfloss

Liv

Satte deg tilbake på kanskje jeg da, Liv! Håper det er greit! Vi gir ikke opp håpet så lett, gjør vi vel? :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å la dere få en to meter pappfigur av meg som dere kan beundre og snakke kjærlighetsproblemer med.

:ler: Dummen!

Du kan heller møte opp i egen person! :blunke: Men helst ikke som i avataren :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry! Du må dessverre fjerne meg fra listen, Lillian! Hadde glemt at d var høstferie den uken, og vi er blitt bedt på hyttetur. Blir nødt å stille, særlig pga av resten av familien, og d blir garantert kjempekos'lig, men jeg hadde virkelig gledet meg til dette treffet da..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten at noen forstår at vi er ...nær...familie?.....

Kanskje jeg heller skal ta deg m på fjellet, Jugge! Har litt x-tra plass i sekken min, tror jeg.....siden du allikevel er så nær.... familie???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å være nær jeg vet du....

Men da må du slutte å kalle meg JUGGE!.... :-?

LASSE heter jeg! LASSE!!!! Er det såååååå vankelig å huske eller?.... Burde ikke være det da... "LASSE..... Ikke så lett å glemme.".... : det hadde vært logoen om jeg hadde hatt noen hehe...

Sånn... NÅ husker du det!.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...