Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Dere har ikke vurdert Stopp Pressen da?? Er sånn passe lysebrunt, men veldig hyggelig stemmning.. Sittegrupper og enkel bevertning om man ønsker det.. Ligger i "kjelleren" på VG bygget...

Er litt mindre "slitent" enn Justisen på alle måter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justisen er vel ikke slitent?! Der er det kjempetrivelig, og de har da langbord der også, i 2. etage. Er sikker på at de kan ordne så alle får plass! OGså er det hyggelig på Asylet, eller Datra til Hagen på Grønland?(i 2. etage der er det plass og der er det jo bare kjempekoslig og lite folk tidlig på kvelden)!!

By the way - hvor mange blir det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppe's er jo en typisk treff-plass da(selv om maten ikke er den beste). samt resten av pizzaresturantene. Der kan man jo sitte til 24.00.. Og så kan de som vil på by'n ta det derfra.

Så lenge jeg kommer inn dit vi skal.. og at det er MULIGHET for langbord og at lydnivået er akseptabelt for snakking, så er det ikke så nøye for min del. Og bestemmer dere nå en gang at dere skal på 24års-grense, så skal jeg ikke hindre dere i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også bare 22 år men jeg vil gjerne komme jeg og.. skal prøve å komme meg på nett og se hva dere bestemmer dere for før den 4 oct da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bør iallefall være et sted hvor man kan praktisere analsex på bordene uten å sjenere de andre gjestene.

Ærlig talt? Skal må dere være så fordømt kresne på plassen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er å være veldig kresen det å ønske et sted som ikke er veldig støyete og som har aldersgrense lav nok til at alle kommer inn :roll:

Vi skal i det minste på treff, vi da...Du skal jo ikke være med engang :tunge1:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sagt at det må være så fjongt og fint da? Det eneste som iallfall jeg har sett er at folk vil på et sted hvor det går an å prate - trenger ikke være så fjongt og fint likevel.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Nå ble jeg skikkelig lei meg og skuffa, care... Var vi såååå forferdelige sist? :roll: Neida, det respekteres at folk trekker seg - så lenge de ikke gjør det samme kvelden som treffet er :wink:

PÅ TIDE MED NY OPPDATERING:

KOMMER HELT SIKKERT:

Lasse

Lurven

Lillian

Tex

Chimp

Starie

Embla s

Liv

anna

Aniqa

Bippbipp

Jordbær

Glamourgirl

LilleBille

KOMMER KANSKJE:

¤Arwen¤

Maiken

Tusenfryd

Atacand

Linemor

MzFire

Cruella

Fruenge

Dixie

Veslejenta

Missuganda?

Candyfloss

LØRDAG 4.OKTOBER 2003 KL. 20.00 PÅ ETT ELLER ANNET STED I OSLO. :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Justisen er vel ikke slitent?! Der er det kjempetrivelig, og de har da langbord der også, i 2. etage. Er sikker på at de kan ordne så alle får plass! OGså er det hyggelig på Asylet, eller Datra til Hagen på Grønland?(i 2. etage der er det plass og der er det jo bare kjempekoslig og lite folk tidlig på kvelden)!!

By the way - hvor mange blir det egentlig?

Jeg foreslår da: 1. Justisen, 2. Asylet, 3. Datra til Hagen.... Hvem vil hvor??? Hvor er det 18 årsgrense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår da: 1. Justisen, 2. Asylet, 3. Datra til Hagen.... Hvem vil hvor??? Hvor er det 18 årsgrense?

Tror det er 18 år på de tre stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...