Gå til innhold

Møtt en kjekk mann - hva nå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har møtt en mann gjennom nettdating, andre date i går.

Det var gjensidig at vi ønsket å se hverandre igjen, og jeg håper at kanskje han er den jeg tilbringer resten av livet sammen med.

Hva sier dere andre menn (voksne menn) om forløpet videre. Er mange år siden jeg var i noe date game. Virker på meg at det å vise interesse er en tveegget balansegang, ikke for ofte sms/tlf/møtes, men ofte nok så interessen opprettholdes. Skal visst ikke være lett å ikke virke desperat, men avslappet interessert! Man kan jo fort gå seg bort i et slikt "system"!

Er det ikke slik at om en mann vil ha en kvinne, så viser han det og gir ikke opp med det første? Eller er jeg gammeldags her?

Hilsen jente på 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ikke noe system for hvor ofte dere kan treffes, og det finnes ingen oppskrift for hvordan menn oppfører seg når de vil ha en kvinne. Dette er individuelt. Vær deg selv og gjør det du føler er riktig.

Ja, og vent med å fortelle noen om gifteplanene dine før du er 110% sikker på at det er dette du faktisk ønsker. Andre date høres veldig tidlig ut, men du får bedømme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har tonen er det bare å la det stå til, tror vel han har samme innstilling som deg når han vil ha en tredje date ;)

Har dere snakket noe om fremtiden og forhold på de to første datene, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre date i går.

og jeg håper at kanskje han er den jeg tilbringer resten av livet sammen med.

Dette hørtes litt voldomt ut. Ta det med ro og vær deg selv. Tror ikke du skal bekymre deg så voldomt over akkurat dette med for mye/for lite kontakt. Men en grei pekepinn kan jo være at man tar kontakt sånn ca annehver gang. Hvis du har sendt melding el først flere ganger på rad er det kanskje på tide å la han ta litt initiativ også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Se og Hør sto det om en dame på 40 som giftet seg og fikk barn med en mann på 35 på 4.de daten.

- "Nå skal vi lage barn", sto det på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill :)

Kanskje jeg skrev på en kronglete måte i går, og neida, skal ikke gifte meg i overselig fremtid! Formuleringen var mer i tanken at vi alle ønsker å finne den rette som vi tilbringer resten av livet med, og i den romantiske tanken, så kunne kanskje min date være den personen. Hvis ikke det er han, kanskje den neste jeg treffer :)

Jeg er uansett i dating gamet, og ønsket bare noen inspill på hvor fort / sakte en bør gå frem.

Så i et annet innlegg det ei jente hadde skrevet noe om at han hadde ringt /sms hver dag i ei uke etter første date, og hun var selv negativ til det, og flertallet av de som svarte på hennes innlegg mente at hun måtte bare dumpe han, han måtte jo nærmest være desperat og psyko!

Jeg syntes det var å overreagere kraftig da! Skal være enig i at kanskje det var litt mye, men jeg syntes allikevel at det var litt søtt da, han likte henne sikkert veldig godt og ble litt for ivrig tenkte jeg.

I mitt tilfelle så holder vi kun på å bli kjent, ingen samtaler om forhold og fremtid i sammen nei, hehe! Rolig nå! Jeg sier bare at så langt, så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok veldig forskjellig. Jeg har data litt det siste året og noen spiller virkelig spill og skal ikke virke for intressert, og liker ikke att en selv viser for mye interesse. Så er det andre igjen som sender mld hver dag etter date, synes det er koselig jeg da, bedre enn å spille spill.

Nå på lørdag traff jeg en type ute på byen som jeg likte veldig godt, og fikk masse meldinger på søndag og jeg var hos han, fått masse meldinger i dag og, og vi skal treffes i kveld og. Synes det bare er koselig jeg da, da får jo jeg bekrefta att han liker meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gjensidig at vi ønsket å se hverandre igjen, og jeg håper at kanskje han er den jeg tilbringer resten av livet sammen med.

Hva sier dere andre menn (voksne menn) om forløpet videre. Er mange år siden jeg var i noe date game. Virker på meg at det å vise interesse er en tveegget balansegang, ikke for ofte sms/tlf/møtes, men ofte nok så interessen opprettholdes. Skal visst ikke være lett å ikke virke desperat, men avslappet interessert! Man kan jo fort gå seg bort i et slikt "system"!

Er det ikke slik at om en mann vil ha en kvinne, så viser han det og gir ikke opp med det første? Eller er jeg gammeldags her?

Hilsen jente på 40.

FAEN MAMMA, skal fortelle pappa om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er at begge viser en naturlig interesse for den andre.

Hvis det ikke skjer så er det vel egentlig noe som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen jente på 40.

Høh, dere har truffet hverandre to ganger og du har allerede begynt å mase om at dere skal være sammen resten av livet?? Hvis fyren har blitt livredd og forduftet må du ikke bli overasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takk for innspill :)

... og nei, skal ikke gifte meg i overskuelig fremtid, fælt som dere hang dere opp i det da :ler: se innlegg nummer 6

Forstår meg ikke på slike spill enkelte driver med, gjøre seg "kostbare" Ser ikke helt hensikten i det. Det beste må jo være å la det naturlig utvikle seg, om det er det som er meningen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Vær deg selv, si hva som er viktig for deg og hvordan du tenker rundt mellommenneskelige saker og ting. By på deg selv, vær åpen og ærlig overfor han du har møtt, hva du (så langt) synes om ham og hvordan og hvorfor du trives i hans selskap. Det er selvsagt litt som hoppe fra tier'n men pokker heller, et mulig magaplask er en risiko du må ta uansett. Gjennom dialog og det å fysisk være sammen er avgjørende og det viktigste med tanke på det evinnelige tema "kjemien må være der".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
I Se og Hør sto det om en dame på 40 som giftet seg og fikk barn med en mann på 35 på 4.de daten.

- "Nå skal vi lage barn", sto det på forsiden.

Hvordan skal dette forstås? Et normalt svangerskap varer i ni måneder. Altså traff disse hverandre tre ganger først, og på den fjerde daten skjedde både giftermålet og fødselen. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...