Gå til innhold

Hvordan klare å stole på gutter/menn igjen?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Høres ut som en bra fremgangsmåte, om det ikke drøyer over lang tid da. Selv den med de beste intensjoner kan backe ut om det ikke er noen progresjon :)

Sant nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola
Har blitt dumpa tre ganger på rad! viste seg at alle kun var ute etter en ting! Har ikke gjort noe med de, noe jeg er glad for den dag i dag etter å ha hørt mye rart om personene.

Hvordan klare å stole på andre gutter igjen?

Klarer ikke ha sex uten følelser, derfor har jeg ikke hoppet rett til sengs med de heller, har bare datet, klina og spoona...

Er jeg for kjedelig som ikke gjør mer med en gang??

Setter stor pris på svar :)

Takk :):)

Hvordan klare å stole på gutter??? De har vel ikke løyet til deg, har de? Det må være lov å bare være ute etter en ting, dersom man ikke gir inntrykk av noe annet.

Beklager å måtte si det, men du kan ikke stole på gutter. Det finnes ingen ærlige og trofaste gutter. De bedrar deg gang på gang. Er så lei den oppførselen deres. Får de seg et ligg, ringer de deg aldri igjen. Da er det ikke mer å hente.

Når dere blir eldre/voksne (passerer 17 med noen år) vil dere oppdage at både verden og menn generelt er noe annerledes enn stigmatiseringa dere prøver dere på her, det får være en trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...