Gå til innhold

Hvordan klare å stole på gutter/menn igjen?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Har blitt dumpa tre ganger på rad! viste seg at alle kun var ute etter en ting! Har ikke gjort noe med de, noe jeg er glad for den dag i dag etter å ha hørt mye rart om personene.

Hvordan klare å stole på andre gutter igjen?

Klarer ikke ha sex uten følelser, derfor har jeg ikke hoppet rett til sengs med de heller, har bare datet, klina og spoona...

Er jeg for kjedelig som ikke gjør mer med en gang??

Setter stor pris på svar :)

Takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan klare å stole på gutter??? De har vel ikke løyet til deg, har de? Det må være lov å bare være ute etter en ting, dersom man ikke gir inntrykk av noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte si det, men du kan ikke stole på gutter. Det finnes ingen ærlige og trofaste gutter. De bedrar deg gang på gang. Er så lei den oppførselen deres. Får de seg et ligg, ringer de deg aldri igjen. Da er det ikke mer å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Kjedelig er du da ikke :) Du kan være stolt av å ha en bra moral! Kan jeg spørre hvor gamle disse gutta var? Min erfaring er at spes de under 25 er ute etter å tomme påsan sin både her og der. Mange norske gutter er også feige og lyver for å få tømt seg istedet for å være ærlig. Eneste måten å unngå dette på er vel å prøve å bli litt kjent før man har seg! Det er hvertfall ikke du som har gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste måten å unngå dette på er vel å prøve å bli litt kjent før man har seg!

Og så havner gutten i den berømte vennefellen og blir dumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tussa_*
Kjedelig er du da ikke :) Du kan være stolt av å ha en bra moral! Kan jeg spørre hvor gamle disse gutta var? Min erfaring er at spes de under 25 er ute etter å tomme påsan sin både her og der. Mange norske gutter er også feige og lyver for å få tømt seg istedet for å være ærlig. Eneste måten å unngå dette på er vel å prøve å bli litt kjent før man har seg! Det er hvertfall ikke du som har gjort noe galt.

Hadde det enda vært så vel, at det bare var de som var under 25 som er slik, så hadde det i det minste vært håp om at de hadde modnet litt med årene.

Men dessverre, så gjelder dette eldre menn også. Jeg er en dame i tredveårene, og har opplevd nøyaktig det samme som ts og dere andre, med menn på 35 +: Tøm og røm!

Når man ser hvor mye det ødelegger for oss, burde man vurdere om man burde ha egne gutteklasser med moral og etikk som eget fag i skolen. Veldig mange gutter og menn i dag har feil innstilling til dette med sex og forhold til jenter. :kjefte::kjefte::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at dette gjelder meg også på tross av at jeg ikke oppfører meg sånn i det hele tatt da, bare fordi jeg er mann. Det dere sier er jo akkurat like dumt som å påstå at INGEN jenter er i stand til å si ting som det er, men utelukkende forventer at mannen er tankeleser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr_Nice_Guy
Hadde det enda vært så vel, at det bare var de som var under 25 som er slik, så hadde det i det minste vært håp om at de hadde modnet litt med årene.

Men dessverre, så gjelder dette eldre menn også. Jeg er en dame i tredveårene, og har opplevd nøyaktig det samme som ts og dere andre, med menn på 35 +: Tøm og røm!

Når man ser hvor mye det ødelegger for oss, burde man vurdere om man burde ha egne gutteklasser med moral og etikk som eget fag i skolen. Veldig mange gutter og menn i dag har feil innstilling til dette med sex og forhold til jenter. :kjefte::kjefte::kjefte:

Her skal du paradoksalt få råd fra en mann med særdeles lite erfaring med kvinner. Hvis du vil være helt sikker på å ikke oppleve slike menn noensinne mer må du holde deg unna menn for resten av livet.

Å leve er å konstant godta risikoen for alt mulig. Når du forflytter deg i trafikken løper du risikoen for å bli skadet eller drept i en ulykke. Maten du spiser inneholder stoffer som kan være skadelige på lang sikt. Å gå en tur i fjellet innebærer risiko for at du kan falle ned en fjellskrent og dø. Å date menn innebærer risikoen for at han ikke er ærlig om sine intensjoner.

Det du kan gjøre er å være veldig tydelig på hva du ønsker forholdsvis tidlig, og å gå sakte frem. Da risikerer du også det motsatte: At han har hederlige intensjoner, men blir lei av at det tar så lang tid og gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tussa_*
Her skal du paradoksalt få råd fra en mann med særdeles lite erfaring med kvinner. Hvis du vil være helt sikker på å ikke oppleve slike menn noensinne mer må du holde deg unna menn for resten av livet.

Å leve er å konstant godta risikoen for alt mulig. Når du forflytter deg i trafikken løper du risikoen for å bli skadet eller drept i en ulykke. Maten du spiser inneholder stoffer som kan være skadelige på lang sikt. Å gå en tur i fjellet innebærer risiko for at du kan falle ned en fjellskrent og dø. Å date menn innebærer risikoen for at han ikke er ærlig om sine intensjoner.

Det du kan gjøre er å være veldig tydelig på hva du ønsker forholdsvis tidlig, og å gå sakte frem. Da risikerer du også det motsatte: At han har hederlige intensjoner, men blir lei av at det tar så lang tid og gir opp.

Skjønner poenget ditt. Men sammenlikningen din blir litt feil.

Ja, når jeg forflytter meg i trafikken, kan jeg bli skadet i en ulykke, og ja, maten kan inneholde stoffer som kan skade meg, og ja, jeg kan falle ned en fjellskrent.

Men det finnes risikoer som er enklere å velge bort enn andre, som f.eks et forhold til en mann. Jeg kan leve et ok liv uten en mann. Å ferdes i trafikken er en risiko jeg velger å ta, siden dette er en aktivitet som er nødvendig for å få hverdagen til å fungere. Mat må jeg uasett ha. Det kan jeg ikke velge bort. Å klatre i en fjellvegg er en ting som er enkel å velge bort, uten at det har noen stor innvirkning på livet mitt.

Å velge bort risikoen for å få livet følelsesmessig rasert pga en mann, kan jeg faktisk leve med. Det handler om hvilke valg vi velger å ta. Jeg forstår selvsagt at det finnes ålreite menn der ute et sted, men du må også forstå, at når en har blitt skuffet og såret x antall ganger av menn, så blir man ganske oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr_Nice_Guy
Ikke jeg heller...

Da har du ikke sett på de rette stedene. Det fins drøssevis av dem, men for å sette det litt på spissen så har kvinner en egen evne til å ikke se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt dumpa tre ganger på rad! viste seg at alle kun var ute etter en ting! Har ikke gjort noe med de, noe jeg er glad for den dag i dag etter å ha hørt mye rart om personene.

Klarer ikke ha sex uten følelser, derfor har jeg ikke hoppet rett til sengs med de heller, har bare datet, klina og spoona...

En av livets viktigste regler er at du ikke kan stole på noen - hverken gutter eller jenter.

Du har bare ett eneste menneske å stole på i dette livet, og i denne verden, og det er deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fru Fryd_*
Kan ikke bare skylde på mennene, veldig få kvinner som er ute etter en mellomting.

Hva er mellomtingen? Eller det òptimale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi han som du vet er veldig forelsket i deg en sjanse, så tror jeg neppe du blir dumpet. Som gutt tenner man på alle jenter som er noenlunde attraktive, men det er jo ikke dermed sagt at man vil bli kjæreste med enhver noenlunde attraktiv jente. Hvis du takler at en gutt er interessert i deg er du på god vei. Altfor mange jenter skyr gutter som er forelsket og går konsekvent etter de guttene som ikke oppfatter dem som kjærestemateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han som du vet er veldig forelsket i deg en sjanse, så tror jeg neppe du blir dumpet. Som gutt tenner man på alle jenter som er noenlunde attraktive, men det er jo ikke dermed sagt at man vil bli kjæreste med enhver noenlunde attraktiv jente. Hvis du takler at en gutt er interessert i deg er du på god vei. Altfor mange jenter skyr gutter som er forelsket og går konsekvent etter de guttene som ikke oppfatter dem som kjærestemateriale.

Den eneste logiske forklaring på et slikt fenomen av en oppførsel måtte jo da være at disse jentene ikke er interessert i noe forhold. Altså at de er umodne og/eller ubalanserte.

Problemet med kvinner er imidlertid at det ikke finnes noen logikk til stede til å forklare oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er mellomtingen? Eller det òptimale?

Vel å si mellomting ble litt feil, jeg kan kun snakke utifra min egen aldersgruppe men det er noe med det å ha ett avslappet forhold til ting. Om jeg møter ei jente nå så kan jeg godt være interessert i ett langvarig forhold, men om jeg i første omgang tenker langvarig (2 år +)og jenta snakker permanent så friker jeg godt ut. Barn, giftemål, i det hele tatt valg som har permanente konsekvenser for livet mitt blir for tidlig. Jeg er egoistisk, jeg kunne godt ha vert i sammen med ei jente og trofast til henne i flere år tror jeg men det er kun så lenge jeg selv føler at livet mitt utvikler seg i riktig retning. "Å slå seg til ro" er rett og slett utelukket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra fremgangsmåte, om det ikke drøyer over lang tid da. Selv den med de beste intensjoner kan backe ut om det ikke er noen progresjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...