Gå til innhold

Verandalepper og motvindsansikter

Bernardette

Anbefalte innlegg

Jeg lurer, er det slik at det faktisk ofte går galt når damer fyller på med volum i leppene eller drar ansiktshuden bakover for å fjerne rynker og overflødig hud?

Jeg spør fordi jeg ganske ofte ser damer som ser helt forjævelige ut, da snakker jeg verandaoverleppe som ligner et nebb, eller ansikt som ser ut som det er motvind i 200 km/t. Etter operasjon altså.

Eller VIL de faktisk se slik ut? Hvordan så de ut FØR operasjonen for å ønske å bli slik, lurer jeg?

Grunnen til at denne ligger på Skråblikk-debatten er fordi det nesten alltid dreier seg om damer som ikke har noe nyttig å si. Har det en slags sammenheng med den mentale helsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det går bra en gang, to ganger og tre ganger. Men så er det slik at noen ikke makter å stoppe. ALLE "feil" skal bort. Og så går det galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg tror at de mister totalt synet på hva som er normalt og ikke. Og at de mister evnen til å se seg selv slik de faktisk ser ut. Det blir en besettelse, og de skal bli perfekte (i egne øyne). Noe skjer med psyken hos de som holder på slik.

Her er et skrekkeksempel. Hun syns selv at hun er vakker kattekvinnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de mister totalt synet på hva som er normalt og ikke. Og at de mister evnen til å se seg selv slik de faktisk ser ut. Det blir en besettelse, og de skal bli perfekte (i egne øyne). Noe skjer med psyken hos de som holder på slik.

Her er et skrekkeksempel. Hun syns selv at hun er vakker kattekvinnen

Ja, hun var noe spesiell, kan man si :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er interesserte: Awful Plastic Surgery - en side dedikert til verdens kattekvinner. :fnise:

Aiai.

Jeg tror at de mister totalt synet på hva som er normalt og ikke.

Det tror jeg også. Og i stjernemiljøet i Hollywood så er nok folk så vante med å se slike ansikter at de har glemt hvordan naturlige ansikter og kropper ser ut. "Alle" ser sånn ut, før eller siden.

Det er så komisk når voksne kvinnelige skuespillere fyller leppene sine med hva det nå er, de klarer nesten ikke å si fram replikkene sine. Overleppen flapper, liksom. I tillegg har de ikke noe ansiktsuttrykk, for det er fjernet med botox. Syns det er rart at de får roller i det hele tatt, og spesielt karakterroller, som virkelig krever et levende ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler dessuten på at menn liker dette så innmari godt. For det var vel kanskje meningen in the first place, eller?

Selv har jeg fått mer og mer sansen for smale lepper etterhvert som uhyrene dukker opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så komisk når voksne kvinnelige skuespillere fyller leppene sine med hva det nå er, de klarer nesten ikke å si fram replikkene sine. Overleppen flapper, liksom. I tillegg har de ikke noe ansiktsuttrykk, for det er fjernet med botox. Syns det er rart at de får roller i det hele tatt, og spesielt karakterroller, som virkelig krever et levende ansikt.

Helt enig! :Nikke: Se på Nicole Kidman for eksempel. Hun skal jo liksom være en veldig flink skuespiller, men nå er hun så full av botox både i ansikt og lepper at hun ikke klarer å løfte øyenbrynene engang. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel hørt om hun som hadde tatt så mange ansiktsløft at hun til slutt hadde kjønnshåret på haka? :sjarmor:

He he :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel hørt om hun som hadde tatt så mange ansiktsløft at hun til slutt hadde kjønnshåret på haka? :sjarmor:

Nasty :fnise:

Men men, smaken er forskjellig. Takk og lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Litt som henne her?

Joan Rivers

Hun kan jo knapt blunke lenger. Istedet ser du at hun forsøker å tvinge øyenlokkene igjen fra tid til annen... ikke bra.

Eller hva med Meg Ryan? Hun som var såå søt, nå ser hun bare vemmelig ut...

Se her hvor nydelig hun var... og se nå...

Ikke at hun er stygg, men hun likner jo ikke på Meg Ryan lenger...

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med Meg Ryan? Hun som var såå søt, nå ser hun bare vemmelig ut...

Se her hvor nydelig hun var... og se nå...

Ikke at hun er stygg, men hun likner jo ikke på Meg Ryan lenger...

Hehe, jeg så nettopp Meg Ryan i en ny film. Der flappet det godt i overleppa, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...