Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #21 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er lei av ensomheten, og er nok veldig motivert for et forhold. Men problemet er jo at man har låst seg fast i den samme tankegangen. Jeg synes det er vanskelig å komme ut av dette. First thing first. Uten først å finne en "grei nok" mann så har du egentlig ingen andre bekymringer på dette området. Men når du så har funnet en "grei nok" mann, så kommer neste bekymring. Altså, vent med de resterende bekymringene til det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 13. desember 2009 #22 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg var litt sånn før, veldig stivnet i et mønster. Det var trygt og fint og jeg var egentlig glad for at jeg ikke lengtet etter noen mann lenger. Når jeg ser tilbake på det nå vet jeg at dette ikke bare gjaldt min interesse for menn, men livet mitt generelt, jeg var liksom ikke interessert i noe nytt på noen måte. All nysgjerrighet og lyst på utfordringer var borte. Selv om dette var ok i mange år var det også ganske utilfredsstillende. Det som hjalp meg var å bytte jobb og flytte til et helt annet sted, få et helt nytt nettverk, begynne med nye ting. Da våknet jeg liksom litt. Det var tøft og skummelt, men jeg er veldig glad for det i dag. Jeg vil råde deg til å gjøre noe som rykker deg ut av din vante, trygge situasjon. Hvis det er umulig for deg å flytte og bytte jobb, kan du dra på en lengre reise alene? Det kan være veldig fint å komme seg bort. Ellers er det fint å begynne med noe nytt, er det noen hobby eller ting du kanskje kunne ha lyst til å drive med? Så kan du begynne på kurs, treffe noen nye mennesker. Slutt å beskytte deg selv hele tiden, utfordre deg selv. Så vil du kanskje se at du våkner på flere måter. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #23 Del Skrevet 13. desember 2009 TS, kanskje det kan være en god idé for deg å ta deg en weekend i London, Berlin, Paris, etc? Med en venninne eller alene? Kom deg litt mer ut? Har du lest alle innleggene i denne tråden? Tror du det virkelig hjelper å reise litt mer? Problemene mine vil nok fortsatt ligge og vente på meg til jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #24 Del Skrevet 13. desember 2009 First thing first. Uten først å finne en "grei nok" mann så har du egentlig ingen andre bekymringer på dette området. Men når du så har funnet en "grei nok" mann, så kommer neste bekymring. Altså, vent med de resterende bekymringene til det har skjedd. Tusen takk Steinar40:) Du er nok en av de få som har en litt dypere forståelse av min situasjon. Men sant nok, det er nok alle bekymringene som setter en stopper for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #25 Del Skrevet 13. desember 2009 Haha, veit ikke hvorfor du siterte min melding akkurat Men jeg har planer i 7 tiden i kveld! (Med ett kvinnfolk som smiler!) Btw, er det dette du kaller konstruktivt? Hvilken interesse har vi her av hva du måtte drive med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #26 Del Skrevet 13. desember 2009 Gjelder dette menn også? Ja. Kan forklare den videre om du er nyskjerrig men da får du registere deg og sende meg en melding først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #27 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg var litt sånn før, veldig stivnet i et mønster. Det var trygt og fint og jeg var egentlig glad for at jeg ikke lengtet etter noen mann lenger. Når jeg ser tilbake på det nå vet jeg at dette ikke bare gjaldt min interesse for menn, men livet mitt generelt, jeg var liksom ikke interessert i noe nytt på noen måte. All nysgjerrighet og lyst på utfordringer var borte. Selv om dette var ok i mange år var det også ganske utilfredsstillende. Det som hjalp meg var å bytte jobb og flytte til et helt annet sted, få et helt nytt nettverk, begynne med nye ting. Da våknet jeg liksom litt. Det var tøft og skummelt, men jeg er veldig glad for det i dag. Jeg vil råde deg til å gjøre noe som rykker deg ut av din vante, trygge situasjon. Hvis det er umulig for deg å flytte og bytte jobb, kan du dra på en lengre reise alene? Det kan være veldig fint å komme seg bort. Ellers er det fint å begynne med noe nytt, er det noen hobby eller ting du kanskje kunne ha lyst til å drive med? Så kan du begynne på kurs, treffe noen nye mennesker. Slutt å beskytte deg selv hele tiden, utfordre deg selv. Så vil du kanskje se at du våkner på flere måter. Lykke til Tro meg, jeg har flyttet mye. Byttet jobber mange ganger, fått nye venner. Byttet venner. Men jeg finner liksom aldri min plass. Problemet er at jeg heller aldri har fått bygget opp noen skikkelige nære relasjoner pga de stadige endringene. Jeg har mange bekjente, men slipper få inn på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #28 Del Skrevet 13. desember 2009 Ja. Kan forklare den videre om du er nyskjerrig men da får du registere deg og sende meg en melding først. Høres ut som en jævla dårlig ide faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #29 Del Skrevet 13. desember 2009 Btw, er det dette du kaller konstruktivt? Hvilken interesse har vi her av hva du måtte drive med. Høres ut som en jævla dårlig ide faktisk. Huff, nå må du slutte og være så jævla negativ. Helst holde kjeft, muligens skaffe deg en date selv. (Om det er noen som vil ha deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #30 Del Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk Steinar40:) Du er nok en av de få som har en litt dypere forståelse av min situasjon. Men sant nok, det er nok alle bekymringene som setter en stopper for meg. Ja, du må altså prøve å konsentrere deg bare om det som kommer først. Det er naturlig å bekymre seg for alt mulig dessverre, og det aller aller meste er fullstendig bortkastet tid viser det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #31 Del Skrevet 13. desember 2009 Huff, nå må du slutte og være så jævla negativ. Helst holde kjeft, muligens skaffe deg en date selv. (Om det er noen som vil ha deg) Det eneste som gjør meg negativ her er måten du skriver på. Du gir meg en "creepy feeling" faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. desember 2009 #32 Del Skrevet 13. desember 2009 Har du lest alle innleggene i denne tråden? Tror du det virkelig hjelper å reise litt mer? Problemene mine vil nok fortsatt ligge og vente på meg til jeg kommer hjem igjen. Hei på deg, du, eh, ja jeg har lest alle innleggene. Ja, mitt råd er at folk reiser mer for å skaffe seg et annet perspektiv. Du spurte om råd, så jeg svarte. Men skal huske på å ikke svare en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. desember 2009 #33 Del Skrevet 13. desember 2009 Det som hjalp meg var å bytte jobb og flytte til et helt annet sted, få et helt nytt nettverk, begynne med nye ting. Da våknet jeg liksom litt. Det var tøft og skummelt, men jeg er veldig glad for det i dag. Jeg vil råde deg til å gjøre noe som rykker deg ut av din vante, trygge situasjon. Hvis det er umulig for deg å flytte og bytte jobb, kan du dra på en lengre reise alene? Det kan være veldig fint å komme seg bort. Ellers er det fint å begynne med noe nytt, er det noen hobby eller ting du kanskje kunne ha lyst til å drive med? Så kan du begynne på kurs, treffe noen nye mennesker. Slutt å beskytte deg selv hele tiden, utfordre deg selv. Så vil du kanskje se at du våkner på flere måter. Lykke til Jeg anbefalte også dette, og er enig i det andre du skriver her. Om du sjekker TS sitt svar ti lmeg, så er det vel det samme svaret du får: vi har ikke lest tråden, og dette rådet likte hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #34 Del Skrevet 13. desember 2009 Det eneste som gjør meg negativ her er måten du skriver på. Du gir meg en "creepy feeling" faktisk. Ja, når du bare sitter på forumet og synser i hytt og pine selv blir det nok creepy med litt faktabasert eller erfaringsbasert kunnskap i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #35 Del Skrevet 13. desember 2009 Slutt å beskytte deg selv hele tiden, utfordre deg selv. Så vil du kanskje se at du våkner på flere måter. Lykke til Her er du nok inne på noe viktig ja. For det er jo det jeg nettopp gjør. Beskytter meg selv mot verden. Men det er jo ikke så rart når det føles som om det er meg mot verden. Men uansett takk for gode innspill. Det setter jeg pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #36 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei på deg, du, eh, ja jeg har lest alle innleggene. Ja, mitt råd er at folk reiser mer for å skaffe seg et annet perspektiv. Du spurte om råd, så jeg svarte. Men skal huske på å ikke svare en annen gang! Beklager at svaret mitt var en smule surt. Man får vel kanskje et annet perspektiv av å reise og opplve noe nytt. Men ville bare få frem at man må jo ta tak i de problemene man har her hjemme, ikke bare reise vekk og tro at det skal ordne seg. Men takk for at du svarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #37 Del Skrevet 13. desember 2009 Huff og huff.....jaja, har man ikke utseendet med seg så går det vel slik. Husker jeg hadde ei venninne på videregående som syntes gutter som prøvde å sjekke henne opp var noen duster da de jo måtte skjønne at hun var over deres nivå. Hun tålte heller ikke at noen kom borti henne. Hun er så vidt ejg vet fortsatt singel, har ikke barn. 20 år senere. Husker også at hun hele tiden var en streber som ikke kunne skjønne at jeg fikk bedre karakterer enn henne i fagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #38 Del Skrevet 13. desember 2009 Huff og huff.....jaja, har man ikke utseendet med seg så går det vel slik. Hva har dette med saken å gjøre? Pene mennesker kan ha problemer med å innlede forhold til andre mennesker de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #39 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva har dette med saken å gjøre? Pene mennesker kan ha problemer med å innlede forhold til andre mennesker de også. Joda. JEG vet det. Huff. Det var en dum kommentar. Tror pene mennesker faktisk har det vanskelige enn andre. Beklager dypt. Tenkte bare på denne venninnen. Hun var jo pen, men akk så sær og vanskelig. Men skulle gjerne vise seg for de tøffeste gutta da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #40 Del Skrevet 13. desember 2009 Joda. JEG vet det. Huff. Det var en dum kommentar. Tror pene mennesker faktisk har det vanskelige enn andre. Beklager dypt. Tenkte bare på denne venninnen. Hun var jo pen, men akk så sær og vanskelig. Men skulle gjerne vise seg for de tøffeste gutta da. Og nå mener jeg heller ikke at alle pene er sære og vanskelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå