Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #1 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har tidligere vært interessert i et par menn som ikke var interessert tilbake. Etter dette har jeg mistet interessen for menn generelt. Føler ikke at jeg har noe å tilby eller at noen interessante menn kan bli interessert i meg. Men jeg legger også sjelden merke til det hvis det er noen flotte menn. Temaet menn angår meg liksom ikke lenger. Om en kjekk fyr ser på meg på trikken blir jeg overrasket, men så har jeg glemt det igjen etterpå. Det er veldig lett å visne bort og bare gå for seg selv, synes jeg. Har vært singel i mange år og levd i uplanlagt sølibat i flere år. Er dette livet, liksom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jada_* Skrevet 13. desember 2009 #2 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har tidligere vært interessert i et par menn som ikke var interessert tilbake. Etter dette har jeg mistet interessen for menn generelt. Føler ikke at jeg har noe å tilby eller at noen interessante menn kan bli interessert i meg. Men jeg legger også sjelden merke til det hvis det er noen flotte menn. Temaet menn angår meg liksom ikke lenger. Om en kjekk fyr ser på meg på trikken blir jeg overrasket, men så har jeg glemt det igjen etterpå. Det er veldig lett å visne bort og bare gå for seg selv, synes jeg. Har vært singel i mange år og levd i uplanlagt sølibat i flere år. Er dette livet, liksom...? Hm, jeg føler jeg er i samme situasjon som deg. Vært singel i mange år, er jo en del som har vist interesse for meg. Men problemet er at jeg ikke har interesse for de. Jeg har nok grodd fast i en ond sirkel som deg. Jeg har tenkt en del på dette, og tror nok det går mye på personligheten min. Jeg er ikke så veldig åpen som person, kan virke ganske avvisende og er stille i store forsamlinger. Jeg ønsker jo ikke å være avvisende, men har nok ganske dårlig selvtillit. Jeg har ikke så mange gode råd og gi deg, men man må kanskje ta noen runder med seg selv og prøve å finne ut av hvor problemet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Del Skrevet 13. desember 2009 Folk forandrer seg utrolig mye når de går år etter år uten fysisk kontakt med andre mennesker, du blir vant til det og slutter å savne det samtidig som meningene dine forandrer seg (du blir kaldere og mer kynisk). Så mitt beste råd er at du finner deg en mann som er "grei nok" og har han en liten stund, den sosiale og fysiske kontakten kommer mest sannsynlig til å "vekke deg til live" igjen. Eventuelt kan du gå til en massør og få litt fysisk kontakt på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #4 Del Skrevet 13. desember 2009 Folk forandrer seg utrolig mye når de går år etter år uten fysisk kontakt med andre mennesker, du blir vant til det og slutter å savne det samtidig som meningene dine forandrer seg (du blir kaldere og mer kynisk). Så mitt beste råd er at du finner deg en mann som er "grei nok" og har han en liten stund, den sosiale og fysiske kontakten kommer mest sannsynlig til å "vekke deg til live" igjen. Eventuelt kan du gå til en massør og få litt fysisk kontakt på den måten Ja, du er da i hvert fall kynisk nok tydeligvis! Hva er grunnen til at hun ikke kan ha en "grei nok" mann resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #5 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Ja, du er da i hvert fall kynisk nok tydeligvis! Hva er grunnen til at hun ikke kan ha en "grei nok" mann resten av livet? Kan du noen sinne holde kjeft eller si noe konstruktivt? Gjør du noe annet med dagene dine enn å sitte her inne å være bitter på kvinnfolk for at de helst alle sammen vil ha de beste mennene? Hvorfor skal hun ta til takke med noen hun ikke har følelser for? Og helst ikke svar, da avsporer du som vanlig tråden med sprøytet ditt Endret 13. desember 2009 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #6 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan du noen sinne holde kjeft eller si noe konstruktivt? Gjør du noe annet med dagene dine enn å sitte her inne å være bitter på kvinnfolk for at de helst alle sammen vil ha de beste mennene? Hvorfor skal hun ta til takke med noen hun ikke har følelser for? Og helst ikke svar, da avsporer du som vanlig tråden med sprøytet ditt Jeg er her for å diskutere og forhåpentligvis trigge litt nytenking - både her og der. Med en positiv innstilling er det ingen grunn til at hun ikke kan få følelser for en mann som er "grei nok". Det er viktig å være litt realistisk i livet. Og det gjelder sikkert deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #7 Del Skrevet 13. desember 2009 Folk forandrer seg utrolig mye når de går år etter år uten fysisk kontakt med andre mennesker, du blir vant til det og slutter å savne det samtidig som meningene dine forandrer seg (du blir kaldere og mer kynisk). Synd men sant. Veldig sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #8 Del Skrevet 13. desember 2009 Så mitt beste råd er at du finner deg en mann som er "grei nok" og har han en liten stund, den sosiale og fysiske kontakten kommer mest sannsynlig til å "vekke deg til live" igjen. Jeg vil fraråde deg dette. Hvis du skal gjøre det må du ihvertfall være åpen på hva du ønsker. Hvis dere begge ønsker en å kose med en kort stund er det greit, men jeg personlig ville aldri gjort det. Jeg vil vente til jeg treffer en som får det til å krible i magen min igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #9 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil fraråde deg dette. Hvis du skal gjøre det må du ihvertfall være åpen på hva du ønsker. Hvis dere begge ønsker en å kose med en kort stund er det greit, men jeg personlig ville aldri gjort det. Jeg vil vente til jeg treffer en som får det til å krible i magen min igjen. Går du lenge nok uten fysisk kontakt slutter du og savne det eller se etter det. Så det og finne en random mann som kan gi deg denne fysiske kontakten en stund tror jeg definitivt vil fungere, men det kan nok en massør. Noe som er litt mer politisk korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #10 Del Skrevet 13. desember 2009 Går du lenge nok uten fysisk kontakt slutter du og savne det eller se etter det. Så det og finne en random mann som kan gi deg denne fysiske kontakten en stund tror jeg definitivt vil fungere, men det kan nok en massør. Noe som er litt mer politisk korrekt Politisk korrekt, ja. Men å oppsøke en massør vil nok ikke løse noen problemer. Dette handler ikke bare om det fysiske, men vel så mye på det psykiske plan. For min del tror jeg problemet ligger i frykten for å inngå et forhold til et annet menneske. Forventninger og krav som jeg ikke klarer å oppfylle osv. Det handler om å omstille hele livet sitt. Man har ikke bare seg selv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #11 Del Skrevet 13. desember 2009 Politisk korrekt, ja. Men å oppsøke en massør vil nok ikke løse noen problemer. Dette handler ikke bare om det fysiske, men vel så mye på det psykiske plan. For min del tror jeg problemet ligger i frykten for å inngå et forhold til et annet menneske. Forventninger og krav som jeg ikke klarer å oppfylle osv. Det handler om å omstille hele livet sitt. Man har ikke bare seg selv lenger. Det fysiske og psykiske henger sammen, og om du på grunn av psyken ikke tillater deg selv å forelske deg så vil en konsekvens av det være at du også velger bort fysisk kontakt med mindre du fremdeles har dette med de du ikke er forelsket i. Mangel på fysisk kontakt over tid gjør at du slutter og savne det. Om en massør kommer til å kunne fikse problemet eller å hjelpe på problemet ditt vet jeg ikke sikkert, men i verste fall så er det godt å ligge på benken og motta en god massasje likevel. Så å prøve kan ikke skade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. desember 2009 #12 Del Skrevet 13. desember 2009 Politisk korrekt, ja. Men å oppsøke en massør vil nok ikke løse noen problemer. Dette handler ikke bare om det fysiske, men vel så mye på det psykiske plan. For min del tror jeg problemet ligger i frykten for å inngå et forhold til et annet menneske. Forventninger og krav som jeg ikke klarer å oppfylle osv. Det handler om å omstille hele livet sitt. Man har ikke bare seg selv lenger. Tror nok det er smart å prøve å ikke ta alle bekymringer på forhånd. På den annen side er det selvfølgelig en forutsetning at man er motivert for å leve i et parforhold og alt dette innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #13 Del Skrevet 13. desember 2009 Politisk korrekt, ja. Men å oppsøke en massør vil nok ikke løse noen problemer. Dette handler ikke bare om det fysiske, men vel så mye på det psykiske plan. For min del tror jeg problemet ligger i frykten for å inngå et forhold til et annet menneske. Forventninger og krav som jeg ikke klarer å oppfylle osv. Det handler om å omstille hele livet sitt. Man har ikke bare seg selv lenger. Herregud for en destruktiv tankegang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #14 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror nok det er smart å prøve å ikke ta alle bekymringer på forhånd. På den annen side er det selvfølgelig en forutsetning at man er motivert for å leve i et parforhold og alt dette innebærer. Jeg er lei av ensomheten, og er nok veldig motivert for et forhold. Men problemet er jo at man har låst seg fast i den samme tankegangen. Jeg synes det er vanskelig å komme ut av dette. Herregud for en destruktiv tankegang. Jeg prøver å ikke være negativ. Men når man ikke kommer noe videre her i livet, så kan man ikke akkurat gå rundt å smile heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #15 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg prøver å ikke være negativ. Men når man ikke kommer noe videre her i livet, så kan man ikke akkurat gå rundt å smile heller. Jeg kunne aldri ha blitt i sammen med ett kvinnfolk som ikke smilte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #16 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kunne aldri ha blitt i sammen med ett kvinnfolk som ikke smilte! Prøv deg på litt nettsjekking. Sånn jeg kom i gang etter 8 år alene. Spenning i tilværelsen. Hadde egentlig ikke noe mål om å finne noen, men gjorde det lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #17 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kunne aldri ha blitt i sammen med ett kvinnfolk som ikke smilte! Ja kanskje jeg skal prøve å smile litt mer da, selv om jeg gråter innvendig. Da ordner nok alt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #18 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Prøv deg på litt nettsjekking. Sånn jeg kom i gang etter 8 år alene. Spenning i tilværelsen. Hadde egentlig ikke noe mål om å finne noen, men gjorde det lell Haha, veit ikke hvorfor du siterte min melding akkurat Men jeg har planer i 7 tiden i kveld! (Med ett kvinnfolk som smiler!) Endret 13. desember 2009 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. desember 2009 #19 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor skal hun ta til takke med noen hun ikke har følelser for? Ja, hvorfor skal man ta til takke med noe som man ikke har de helt store følelsene for? TS, kanskje det kan være en god idé for deg å ta deg en weekend i London, Berlin, Paris, etc? Med en venninne eller alene? Kom deg litt mer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bare lurer_* Skrevet 13. desember 2009 #20 Del Skrevet 13. desember 2009 Det fysiske og psykiske henger sammen, og om du på grunn av psyken ikke tillater deg selv å forelske deg så vil en konsekvens av det være at du også velger bort fysisk kontakt med mindre du fremdeles har dette med de du ikke er forelsket i. Mangel på fysisk kontakt over tid gjør at du slutter og savne det. Om en massør kommer til å kunne fikse problemet eller å hjelpe på problemet ditt vet jeg ikke sikkert, men i verste fall så er det godt å ligge på benken og motta en god massasje likevel. Så å prøve kan ikke skade Gjelder dette menn også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå