Gå til innhold

"Sweet fruit"

Gjest Uvitende

Anbefalte innlegg

Gjest Uvitende

En tysker jeg kjenner litt så på meg og sa "Sweet Fruit...sweet fruit". Skal jeg ta det som et komplimang? Har aldri hørt det før i assosiasjon til damer..Er det vanlig brukt i andre land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tysker jeg kjenner litt så på meg og sa "Sweet Fruit...sweet fruit". Skal jeg ta det som et komplimang? Har aldri hørt det før i assosiasjon til damer..Er det vanlig brukt i andre land?

Kanskje du har funnet deg en intelligent mann som klarer å finne på flørtende ord selv...haha.

PS gjør det noe om det ikke er vanlig?? Huff hva damer tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Aldri hørt det der før, men ser for meg at det har noe med (fine) pupper å gjøre. "Sweet fruit" liksom.. :popcorn: Komplimang, mest sannsynlig (ellers hadde han vel sagt rotten fruit :gjeiper: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet Fruit er nok ment som et komplimang ja, mest sannsynlig med en seksuell hentydning :lur: Har aldri hørt det før da,men det virker jo logisk at det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noe som gir mening på tysk, men som han ikke klarte å oversette ordentlig til engelsk. Tyskerne får tross alt ikke så mye engelsk påvirkning som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_heidi_*

Ha ha, det virker ikke seksuelt ladet etter min mening! Synes det høres ganske romantisk ut: Ååååå du søte frukt :romeo:

(så sant fyren ikke var sleezy og dritings såklart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det komme an på om brystene dine var godt synlige eller ikke. Dersom du hadde kløft og yppige bryster, tror jeg det er ganske åpenbart at det er disse han hentyder til med frukter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det komme an på om brystene dine var godt synlige eller ikke. Dersom du hadde kløft og yppige bryster, tror jeg det er ganske åpenbart at det er disse han hentyder til med frukter...

Jeg er ganske flat (liten B-cup) så noe kløft kan jeg bare drømme om :fnise: . Den dagen dette skjedde hadde jeg på meg genser (moderat utringet) og en cardigan utenpå, så det var ingen antydning til pupp å se. Det var derfor denne kommentaren bare ble enda mer uforståelig for meg.. :klø:

(og til deg lenger oppe i tråden: nei,fyren var hverken slibrig eller full). Kanskje det bare er noe tysk,dette her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Jeg er ganske flat (liten B-cup) så noe kløft kan jeg bare drømme om :fnise: . Den dagen dette skjedde hadde jeg på meg genser (moderat utringet) og en cardigan utenpå, så det var ingen antydning til pupp å se. Det var derfor denne kommentaren bare ble enda mer uforståelig for meg.. :klø:

(og til deg lenger oppe i tråden: nei,fyren var hverken slibrig eller full). Kanskje det bare er noe tysk,dette her ja..

Nei. Jeg SIER jo at på norsk kaller vi det fruktfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...