Gjest Uvitende Skrevet 12. desember 2009 #1 Del Skrevet 12. desember 2009 En tysker jeg kjenner litt så på meg og sa "Sweet Fruit...sweet fruit". Skal jeg ta det som et komplimang? Har aldri hørt det før i assosiasjon til damer..Er det vanlig brukt i andre land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #2 Del Skrevet 13. desember 2009 En tysker jeg kjenner litt så på meg og sa "Sweet Fruit...sweet fruit". Skal jeg ta det som et komplimang? Har aldri hørt det før i assosiasjon til damer..Er det vanlig brukt i andre land? Kanskje du har funnet deg en intelligent mann som klarer å finne på flørtende ord selv...haha. PS gjør det noe om det ikke er vanlig?? Huff hva damer tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 13. desember 2009 #3 Del Skrevet 13. desember 2009 Aldri hørt det der før, men ser for meg at det har noe med (fine) pupper å gjøre. "Sweet fruit" liksom.. Komplimang, mest sannsynlig (ellers hadde han vel sagt rotten fruit :gjeiper: ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 16. desember 2009 #4 Del Skrevet 16. desember 2009 Sweet Fruit er nok ment som et komplimang ja, mest sannsynlig med en seksuell hentydning Har aldri hørt det før da,men det virker jo logisk at det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #5 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er sikkert noe som gir mening på tysk, men som han ikke klarte å oversette ordentlig til engelsk. Tyskerne får tross alt ikke så mye engelsk påvirkning som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 16. desember 2009 #6 Del Skrevet 16. desember 2009 Ha ha, det virker ikke seksuelt ladet etter min mening! Synes det høres ganske romantisk ut: Ååååå du søte frukt (så sant fyren ikke var sleezy og dritings såklart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #7 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror det komme an på om brystene dine var godt synlige eller ikke. Dersom du hadde kløft og yppige bryster, tror jeg det er ganske åpenbart at det er disse han hentyder til med frukter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #8 Del Skrevet 16. desember 2009 På norsk kan man kalles et fruktfat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. desember 2009 #9 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror det komme an på om brystene dine var godt synlige eller ikke. Dersom du hadde kløft og yppige bryster, tror jeg det er ganske åpenbart at det er disse han hentyder til med frukter... Jeg er ganske flat (liten B-cup) så noe kløft kan jeg bare drømme om . Den dagen dette skjedde hadde jeg på meg genser (moderat utringet) og en cardigan utenpå, så det var ingen antydning til pupp å se. Det var derfor denne kommentaren bare ble enda mer uforståelig for meg.. :klø: (og til deg lenger oppe i tråden: nei,fyren var hverken slibrig eller full). Kanskje det bare er noe tysk,dette her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #10 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er ganske flat (liten B-cup) så noe kløft kan jeg bare drømme om . Den dagen dette skjedde hadde jeg på meg genser (moderat utringet) og en cardigan utenpå, så det var ingen antydning til pupp å se. Det var derfor denne kommentaren bare ble enda mer uforståelig for meg.. :klø: (og til deg lenger oppe i tråden: nei,fyren var hverken slibrig eller full). Kanskje det bare er noe tysk,dette her ja.. Nei. Jeg SIER jo at på norsk kaller vi det fruktfat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #11 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei. Jeg SIER jo at på norsk kaller vi det fruktfat. Blir vel som å kalle noen honey, sugarpie, eller sweetheart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T Skrevet 16. desember 2009 #12 Del Skrevet 16. desember 2009 Å bli kalt sweet fruit er absolutt et complimang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå