Mathias Skrevet 26. august 2003 #21 Del Skrevet 26. august 2003 Går gjerne på bar, spise bar og så ut jeg!... Og får nok med noen flere på det ja! Bli med Care, hadde vært morsomt!!! Lillian: Kostbar? Næh!.... Men synes det er litt morsomt og litt skummelt å ha bilde ute... og nå ble det mest skummelt... Og Care rakk da også å se... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 26. august 2003 #22 Del Skrevet 26. august 2003 fikk ikke sett noen ting jeg........ :cry: vil se vil se vil se vil se vil se......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. august 2003 #23 Del Skrevet 26. august 2003 oslotreff oslotreff oslotreff!... Men det er ikke såå mye å se på dah! Ærlig!... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 26. august 2003 #24 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg må jo få se litt for å se om det er verdt å sitte på tog i to timer for å møte deg da... Makan assa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. august 2003 #25 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg sitter i tog FIRE timer for å treffe deg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 26. august 2003 #26 Del Skrevet 26. august 2003 eehhhh..... åja, men du skjønner det vennen at jeg kommer ikke.. men fire timer ja.... er ivrig du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. august 2003 #27 Del Skrevet 26. august 2003 Skal på familiebesøk også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 26. august 2003 #28 Del Skrevet 26. august 2003 ååååååååja ( det sier de alle det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå