Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #1 Del Skrevet 12. desember 2009 klina med en fyr...hørte ikke no og sendte sms en uke etterpå...deretter noen dager etter..han svarer og alt er gøy..plutslig tar han kontakt etter ti på en fredagskveld og maser for å få meg med ut...jeg sier nei..det pågår langt utpå natta..han tar frem ting som vi teksta om tidligere....Bootycall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #2 Del Skrevet 12. desember 2009 Sier vel seg egentlig selv hva akkurat det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestpest Skrevet 12. desember 2009 #3 Del Skrevet 12. desember 2009 klina med en fyr...hørte ikke no og sendte sms en uke etterpå...deretter noen dager etter..han svarer og alt er gøy..plutslig tar han kontakt etter ti på en fredagskveld og maser for å få meg med ut...jeg sier nei..det pågår langt utpå natta..han tar frem ting som vi teksta om tidligere....Bootycall? Det finner du jo fort ut... Er jo bare å møte han ute, og unngå å bli med han hjem.. Tar han kontakt fortsatt i etterkant, så er det jo mulig at det ikke bare er et bootycall??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne34 Skrevet 13. desember 2009 #4 Del Skrevet 13. desember 2009 klina med en fyr...hørte ikke no og sendte sms en uke etterpå...deretter noen dager etter..han svarer og alt er gøy..plutslig tar han kontakt etter ti på en fredagskveld og maser for å få meg med ut...jeg sier nei..det pågår langt utpå natta..han tar frem ting som vi teksta om tidligere....Bootycall? alt for tidlig å si. han har vel lyst til å treffe deg på en uformell måte ofor å se om han liker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sel Skrevet 13. desember 2009 #5 Del Skrevet 13. desember 2009 kanskje litt off topic, men jeg vet med meg selv, at om jeg liker en gutt så er jeg som oftest gira på å få han med ut, eller møte han på fest ellersånn. Og det er overhodet ikke fordi jeg er ute etter noe, men det er fordi jeg syns det er lettere i en slik setting og "prøve" seg og sjekke om det er no interesse - fordi jeg er sjenert og fordi det er litt mindre synlig at jeg liker han da, enn om jeg hadde bedt han på kino en torsdagskveld. Hvor bra denne strategien funker er jo diskutabelt, men poenget mitt og kanskje spørsmålet er, tenker gutter på samme måte? Eller er det bare, som TS spør om, en bootycall når de vil ha med jenta ut/på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 14. desember 2009 #6 Del Skrevet 14. desember 2009 For meg som mann så stemmer det sel skriver ovenfor her for meg også. selv om synligheten for om man liker personen skinner like godt igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå