Gå til innhold

Mine tanker går til dere.

SouthernStar

Anbefalte innlegg

Julen begynner å nærme seg for full sving, vi er midt i en hektisk førjulstid der vi handler gaver, planlegger julemiddag, våre nære og kjære.

Midt oppi alt dette tenker jeg på de som ikke har det så bra denne tiden, og som av ulike grunner gruer seg til denne familiehøytiden som snart er over oss.

Mine tanker går til deg som har blitt dumpet, og sørger over det. Mine tanker går til deg som har mistet noen du er glad i. Mine tanker går til deg som har mistet alt. Mine tanker går til deg som skal feire alene i år. Mine tanker går til deg som har mistet din sønn. Mine tanker går til deg som har mistet en søster eller bror. Mine tanker går til deg som er foreldreløs. Mine tanker går til deg som er fattig. Mine tanker går til deg som er enslig. Mine tanker går til alle som trenger det i denne tiden.

Jeg ønsker spesielt dere en varm og god jul, og et mye bedre nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_P_*

God jul til deg som fortalte meg at du gruer deg til jula og helst vil slippe å feire.

Håper det blir bedre enn du frykter, og at du finner noe å glede deg over likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Åh, jeg kjente den traff meg midt i magen.

Blitt både dumpet av samboer og mistet min mor dette året, så det blir en tøff jul. Men prøver å se positivt på det og håper det neste året blir bedre :)

God jul til alle dere!

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen begynner å nærme seg for full sving, vi er midt i en hektisk førjulstid der vi handler gaver, planlegger julemiddag, våre nære og kjære.

Midt oppi alt dette tenker jeg på de som ikke har det så bra denne tiden, og som av ulike grunner gruer seg til denne familiehøytiden som snart er over oss.

Mine tanker går til deg som har blitt dumpet, og sørger over det. Mine tanker går til deg som har mistet noen du er glad i. Mine tanker går til deg som har mistet alt. Mine tanker går til deg som skal feire alene i år. Mine tanker går til deg som har mistet din sønn. Mine tanker går til deg som har mistet en søster eller bror. Mine tanker går til deg som er foreldreløs. Mine tanker går til deg som er fattig. Mine tanker går til deg som er enslig. Mine tanker går til alle som trenger det i denne tiden.

Der begynte jeg å grine gitt.

Endret av Satsuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er sikker på at alle de som ikke har det så bra setter pris på deres gode "tanker". Så kan dere heller fortsette med det egoistiske, overfladiske kjøret deres med god samvittighet, fordi dere har ofret en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle
Jeg er sikker på at alle de som ikke har det så bra setter pris på deres gode "tanker". Så kan dere heller fortsette med det egoistiske, overfladiske kjøret deres med god samvittighet, fordi dere har ofret en tanke :)

Bedre at noen ytrer en tanke for å så gå tilbake til seg og sitt enn de kyniske som ikke gidder å late som om de tenker på andre engang.

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot, ikke alle er så fælt opptatt med seg selv at de ikke klarer å ofre andre tanker. Heller ikke alle som driter i resten av samfunnet og kjører det egoistiske, overfladiske kjøret sitt med god samvittighet som du sier det. Takes one to know one, heter det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på alle gode tanker. Jeg er syk og vet at denne julen ikke blir som den pleier, ikke noe noen kan gjøre noe med. Legene gir meg medisiner og vi håper på det beste, men uansett så setter jeg pris på gode tanker.

Om folk som sender meg gode tanker kjøper mange gaver til sine kjære eller kjøper mer enn de trenger så sier jeg fremdeles ikke neitakk til noen gode tanker.

God jul til alle, håper den blir god og varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre at noen ytrer en tanke for å så gå tilbake til seg og sitt enn de kyniske som ikke gidder å late som om de tenker på andre engang.

God jul!

Hvis du foretrekker falskhet og illusjon framfor rå ærlighet, så ja. Hvis du tenker som meg så syns jeg at folk kan virkelig gjøre noe fordi som ikke har det så bra, eller holde kjeft. Beklager hvis du ikke tåler at jeg er direkte. Nå sier jeg ikke at TS er sånn, for jeg aner ikke om hun faktsik gjør noe ordentlig også, jeg bare skrev et generelt svar rundt temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot, ikke alle er så fælt opptatt med seg selv at de ikke klarer å ofre andre tanker. Heller ikke alle som driter i resten av samfunnet og kjører det egoistiske, overfladiske kjøret sitt med god samvittighet som du sier det. Takes one to know one, heter det kanskje?

Poenget mitt var vel heller at det hjelper de færreste i praksis om du ofre noen andre en tanke ;) Om du syns jeg virker egoistisk fordi jeg sier at man bør handle, i steden for å bare tenke eller snakke så tror jeg du bør tenke deg om en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
Hvis du foretrekker falskhet og illusjon framfor rå ærlighet, så ja. Hvis du tenker som meg så syns jeg at folk kan virkelig gjøre noe fordi som ikke har det så bra, eller holde kjeft. Beklager hvis du ikke tåler at jeg er direkte. Nå sier jeg ikke at TS er sånn, for jeg aner ikke om hun faktsik gjør noe ordentlig også, jeg bare skrev et generelt svar rundt temaet.

Jeg vil heller at folk skal komme bort til meg og si "kondolerer" selv om de kanskje gir faen i om mora mi er død eller ikke. Rå ærlighet? Kanskje det, men jeg synes ikke det passer seg å si "jaja, da har du et problem mindre" selv om det jo kanskje er sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...