Gjest gjest 30 Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Har du hatt sex med din venns kjæreste, eller en venn av din kjæreste. Eller kanskje du har hatt sex med naboen. Jeg er for tiden veldig tent på min venns kjæreste, personen er også tent på meg. Hva gjør jeg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Har du hatt sex med din venns kjæreste, eller en venn av din kjæreste. Eller kanskje du har hatt sex med naboen. Jeg er for tiden veldig tent på min venns kjæreste, personen er også tent på meg. Hva gjør jeg????hvis du er en venn har du ikke sex med din venns kjæreste.. venner gjørikke sånt nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 En venn av Bananmannen har virkelig prøvd seg på meg, og prøvd å fått meg "i seng". Synes ikke dette er noe venner skal gjøre jeg. (Og har litt skyldfølesle selv også, fordi jeg ikke oppfattet når det gikk fra kameratslig spøk fra hans side til alvor - dumme meg!) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 En venn av Bananmannen har virkelig prøvd seg på meg, og prøvd å fått meg "i seng". Synes ikke dette er noe venner skal gjøre jeg. (Og har litt skyldfølesle selv også, fordi jeg ikke oppfattet når det gikk fra kameratslig spøk fra hans side til alvor - dumme meg!) :oops: hadde sagt det til bananmannen hvis jeg var deg... en venn som gjør sånn er ikke noe å samle på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Du ligger unna, så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 Fy og fy, sånt hverken tenker eller gjør man. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #7 Del Skrevet 26. august 2003 For noen år tilbake viste det seg at venninnen til kona var desperat etter sex (nyskilt i den rette alder) OG på en fest kom det frem at hun var heltent på meg! Nå er jeg sterkt imot utroskap, og takket derfor nei. Tilbudet kom igjen senere også, men fremdeles takket jeg nei. Det er og var jeg stolt over! MEN hun visste på det tidspunktet at min kone var utro, noe som resulterte i skilsmisse et halvt års tid etterpå. Gjett hva jeg har gjort siden!? ANGRET på at jeg var så prinsippfast. Dama er faktisk råsexy (typisk dum og deilig) så hadde jeg vist det jeg vet nå, hadde jeg nok kastet meg over henne istedet! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. august 2003 #8 Del Skrevet 26. august 2003 Tanker er som kjent tollfrie, men slikt gjør man bare ikke... Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 26. august 2003 #9 Del Skrevet 26. august 2003 :evil: D finnes moralske uskrevne regler. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2003 #10 Del Skrevet 26. august 2003 Du gir kort og godt faen - hva hadde du syns om din venn gjorde noe slikt mot deg??? Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 26. august 2003 #11 Del Skrevet 26. august 2003 nei det ville jeg aldri ha gjort. Greit at man kan ha fantasier men et sted går grensen spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. august 2003 #12 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg er for tiden veldig tent på min venns kjæreste Ligg unna!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. august 2003 #13 Del Skrevet 26. august 2003 hadde sagt det til bananmannen hvis jeg var deg... en venn som gjør sånn er ikke noe å samle på Jepp, han er informert... Men men - det er lenge siden, og det er "glemt" nå... (Vel, jeg er alltid "påpasselig" når jeg er i lystilg lag sammen med ham da, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. august 2003 #14 Del Skrevet 26. august 2003 Andres kjærester holder man seg selvfølgelig unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. august 2003 #15 Del Skrevet 26. august 2003 Andres kjærester holder man seg selvfølgelig unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. august 2003 #16 Del Skrevet 26. august 2003 Jepp, han er informert... Men men - det er lenge siden, og det er "glemt" nå... (Vel, jeg er alltid "påpasselig" når jeg er i lystilg lag sammen med ham da, men...) hjelper vel ikke at det er lenge siden vel.. jeg hadde hvertfallikke glemt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå