Missycat Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 hei! vet noen om et bra og seriøst sted i trondheim sentrum der jeg kan få hjelp med huden min? noen spesielle hudpleiere dere anbefaler? må gå minst en gang i mnd for å holde huden min i sjakk.. og hvilken dermalogica-krem bruker dere med tørr hud? (og uren...) takk å takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Active Moist inneholder massevis av fukt, og passer fint til en uren hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 H2 kjeden fører dermalogica. Jeg går i olavskvartalet, men de har også en hudpleiesalong i Thomas Angells gate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlackCat (ikke innlogget) Skrevet 26. august 2003 #4 Del Skrevet 26. august 2003 Prøv Bentes hudpleie i Munkegata, eller den hudpleiesalongen i Olavskvartalet, tror det er de to beste i TRH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julietta Skrevet 26. august 2003 #5 Del Skrevet 26. august 2003 Hva koster det å dra til hudpleier da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 27. august 2003 #6 Del Skrevet 27. august 2003 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 jeg har uren men tørr og veldig sensitiv hud, vet du noe om jeg kan prøve den type behandling som du tar, cleopatra? jeg har gått jevnlig til hudpleier i vår, til slik behandling der de presser ut urenhetene, og det har hjulpet meg veldig. ja du blir nok litt rød i et par dager, men det er verdt det hilsen ikke innlogget missycat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå