Gå til innhold

Tøfler til mann


Gjest Gjest_miamaria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_miamaria_*

Noen som vet om noen fine tøfler som passer for en mann? Kjærestens gamle, hullete tøfler må byttes ut, så jeg vil gjerne finne noen fine noen som en del av julegaven hans :) Har sett litt rundt om kring(i butikker og på nettet), men finner ingen aktuelle...tenker helst litt nøytrale, og for all del behagelige tøfler. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De bør være mest mulig like dem han har fra før... Menn liker det de liker og de liker ikke så godt forandringer. ;-) Jeg tenkte at jeg skulle bytte ut tøflene til min kjære og hintet til at han kanskje trengte nye, men neida, han skulle bruke dem! Da jeg påpekte at de er så slitte at de noen steder er gjennomsiktige ble han litt fortvilet, han vil visst at de skal vare til evig tid... Det ble til at jeg kjøpte såler til tøflene hans, så får vi bytte dem ut når han tråkker gjennom sålene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen fine tøfler som passer for en mann? Kjærestens gamle, hullete tøfler må byttes ut, så jeg vil gjerne finne noen fine noen som en del av julegaven hans :) Har sett litt rundt om kring(i butikker og på nettet), men finner ingen aktuelle...tenker helst litt nøytrale, og for all del behagelige tøfler. Forslag?

http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/8148/

Dette er de varmeste og beste tøflene jeg noengang har hatt. ;)

Spørs om de er nøytrale nok da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_P_*

Mannen sverger til fly flot tøfler. Han har brukt sånne i mange år, og slitt ut mange par, frossenpinnen.

De han har nå er lys brun skinn, tidligere har han hatt sånne med mørkblå filtaktig stoff på. Fly flot har gode, myke såler og er ganske varme. Finnes på vanlig skobutikk, også billigbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med Sorel Falcon Ridge tøfler? de er helt herlige å bruke (ja, jeg har prøvd de...dog altfor store :fnise: ) og ser ikke aller værst ut heller... selv om de ligger godt innenfor gammel-mann-sjanger'n.

samboern min sa han gjerne kunne tenkt seg slike tøfler, de er enkle å ta på/av, myke og varme. og om det betyr noe; prisen er ikke særlig høy! (og han er 31 år om du lurte...)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamarie, Grensen 12 har byens største utvalg i tøffler, -om du er i oslo da. H&M har oxo, men dårlig kvalitet. Greit å slippe å fornye dem hver vinter...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...