Gå til innhold

Hva ønsker du deg av kjæresten din?


lilljan

Anbefalte innlegg

Samme her.... :sjenert:

Men ellers så spør han faktisk ikke om hva jeg ønsker meg! Har aldri gjort det heller.. Men jeg vet jeg får noe FANTASTISK av han! Har alltid gjort det! Han er kjempeflink til å kjøpe gave til meg... Men så er jeg vel ikke den vanskeligste å kjøpe gave til heller... Alt fra pilgrim går rett hjem her! ;)

Det hørtes ut som en flink kjæreste :) Jeg fikk en rar gave i fjor, ble så skuffet.. :( Kanskje ikke min egen feil, siden jeg ikke sier hva jeg vil ha.. ;) Romantisk tur, på hytta, utlandet.. *drøm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forlovelsesring :hjerte: Men det skjer ikke :sukk:

Åhh, kanskje jeg skal prøve å skrive det på listen og håpe at han få panikk og ikke aner hva han skal kjøpe og derfor tyr til forlovelsesringen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, kanskje jeg skal prøve å skrive det på listen og håpe at han få panikk og ikke aner hva han skal kjøpe og derfor tyr til forlovelsesringen :lur:

Ja,skriv det ned :jepp:

Er morsomt å se hvordan han reagerer uansett, om han nevner noe eller bare overser det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Margrethe_*

Jeg har endel ønsker iår ...:

  1. Kenwood kjøkkenmaskin
  2. En lilla skinnveske jeg har sett
  3. Store smykker, ørepynt og ringer
  4. Digre deilige puter til sofaen

Men jeg koser meg hver dag med kalenderen han kjøpte til meg iår, proppfull av deilige hudprodukter fra Babor .. har SPA hver morgen på mitt nye bad :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans tilstedeværelse hadde virkelig vært noe å få! Men han bor et stykke unna og har barn å være sammen med, så det ønsket får jeg naturlig nok ikke oppfylt.

Men en pen ring ønsker jeg meg også (ikke forlovelsesring, nei) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mobiltelefon

Hvis jeg ikke sier direkte hva jeg vil ha, så får jeg sølvsmykker og ringer. Liker ikke sølv, noe som aldri synker inn, så jeg må "handle til meg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg et lite digitalkamera ... Har prøvd å alliere han og mamma, for det er litt for dyrt til at bare han kan kjøpe det synes jeg ... Håper jeg får det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg en overraskelse som jeg kan glede meg over. Har ikke lyst på en overraskelse som går ut på å ligge i telt i -30 grader, men tar gjerne imot en weekend i en storby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...