lilljan Skrevet 10. desember 2009 #1 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg trenger tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emeralda Skrevet 10. desember 2009 #2 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg trenger tips mulberry clutchveske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. desember 2009 #3 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har rett og slett ønsket meg bling jeg Har liksom gått litt lei alt glitter-tullet mitt og har kun noen få smykker, ringer og øredobber av ekte gull og sølv, så ønsker meg noe mer ekte og ordentlig og gå med *på tide å vokse opp og bli dame* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. desember 2009 #4 Del Skrevet 11. desember 2009 alle sesongene på dvd av Ghostwisperer eller Lipstick Jungel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 11. desember 2009 #5 Del Skrevet 11. desember 2009 Hest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 11. desember 2009 #6 Del Skrevet 11. desember 2009 Nintendo Wii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. desember 2009 #7 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg ønsker meg: Tøfler Travel-size plastflasker, krukker, etc Toalettmappe Ørepynt Bok (Den hemmelige kokken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. desember 2009 #8 Del Skrevet 11. desember 2009 En skikkelig koffert med 4 hjul. I monsterstørrelse selvsagt. Ooog rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 11. desember 2009 #9 Del Skrevet 11. desember 2009 Klippekort på Pilates.... Samt SPA behandling. Er hjemme i fødselspermisjon og kunne trenge litt oppstramming samt noe tid kun for meg selv!Kunne også tenke meg et smykke med navnet mitt.. Litt harry kanskje, men det bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 #10 Del Skrevet 11. desember 2009 Gode kremer og renseprodukter, undertøy, resten av Camilla Läckberg bøkene, alt mulig fra kremmerhuset, ringer. mja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. desember 2009 #11 Del Skrevet 11. desember 2009 Sexy undertøy. Kule sexy klær. Xbox360 spill. Parfyme. Treningsutstyr-dilldall. Ein stor bamse. Smykke/ring/armbånd/øreringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 11. desember 2009 #12 Del Skrevet 11. desember 2009 Det eneste jeg sier er "overrask meg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 11. desember 2009 #13 Del Skrevet 11. desember 2009 Symaskin! Støvler Kjoler Diverse bøker (alt fra kokebøker til Complete Novels of Jane Austen) Makrolinse til speilreflekskameraet jeg fikk i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 11. desember 2009 #14 Del Skrevet 11. desember 2009 Klokke. Var det "smykket" jeg ville oppdatere =) Så da håper jeg på en fin klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 11. desember 2009 #15 Del Skrevet 11. desember 2009 Øredobber med diamanter og perler :rødme: Og en bok. Og en baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 11. desember 2009 #16 Del Skrevet 11. desember 2009 Forlovelsesring Men det skjer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #17 Del Skrevet 11. desember 2009 Ingen ting. Han bruker å komme på noe lurt helt av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilma Skrevet 11. desember 2009 #18 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg ønsker meg en weekendtur Det er lov å drømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 11. desember 2009 #19 Del Skrevet 11. desember 2009 Forlovelsesring Men det skjer ikke Samme her.... Men ellers så spør han faktisk ikke om hva jeg ønsker meg! Har aldri gjort det heller.. Men jeg vet jeg får noe FANTASTISK av han! Har alltid gjort det! Han er kjempeflink til å kjøpe gave til meg... Men så er jeg vel ikke den vanskeligste å kjøpe gave til heller... Alt fra pilgrim går rett hjem her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2009 #20 Del Skrevet 11. desember 2009 har sååååå lyst på dragon age:orgins, men han ønsker seg det selv, så spørs om han kjøper det til meg... Også veldig lyst på ny dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå