Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #21 Del Skrevet 10. desember 2009 <---- Bergenser Faen heller at jeg glemte å si at vi var billige! Åja, og så tror vi jo at vi er så jævla morsomme og! Noe mer? Glemske Ok, da kan jeg tilgi deg, såvidt. Man kødder ikke med bergenserstatusen sin! Det blir som å kødde med vikingen, kongen, gud...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #22 Del Skrevet 10. desember 2009 Ok, da kan jeg tilgi deg, såvidt. Man kødder ikke med bergenserstatusen sin! Det blir som å kødde med vikingen, kongen, gud...! Her har vi litt av selvtilliten til en bergenser, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #23 Del Skrevet 10. desember 2009 ohh yeah Men denne bergenseren har dog selvironi utryddningstruet rase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #24 Del Skrevet 10. desember 2009 Bergensere er en nasjonalskatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #25 Del Skrevet 10. desember 2009 på lik linje som skibindingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 10. desember 2009 #26 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Ok, da kan jeg tilgi deg, såvidt. Man kødder ikke med bergenserstatusen sin! Det blir som å kødde med vikingen, kongen, gud...! Nettopp! Bare en bergenser kan kødde med bergensere, resten får bare knele ved føttene våre og tilbe oss! Tønsbergensere derimot er fritt vilt! Endret 10. desember 2009 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 10. desember 2009 #27 Del Skrevet 10. desember 2009 Her har vi litt av selvtilliten til en bergenser, ja Bare litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #28 Del Skrevet 10. desember 2009 jajajaja, og nordlendinger. Og folk fra bærum. Og samer... Listen er egentlig ganske lang når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sancha Skrevet 11. desember 2009 #29 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Jeg vet (hehe) at ikke alle mennene her inne er pinglete, motbydelige, fæle og ekle uten intellektuelle eller seksuelle liv. Selvom noen her er ute etter å trå på alt som er kvinner, men slikt får en bare se rett igjennom Endret 11. desember 2009 av Sancha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sancha Skrevet 11. desember 2009 #30 Del Skrevet 11. desember 2009 ohh yeah Men denne bergenseren har dog selvironi utryddningstruet rase! Hehe skjønt Jeg som er nordjente skal ikke snakke så høyt, vi har vårt rykte vi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfons Skrevet 11. desember 2009 #31 Del Skrevet 11. desember 2009 Det var jo en grei oppfordring.. Som en venninne av meg pleide å si. Pingle og pingle fru Blom, 180cm. Uten hår og overlegent nysgjerrig og betatt av kvinner. Denne gaven vi har fra fødselen leker seg i tankene majestetisk. Begær, lyst, tiltrekkning, sex og... God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjesteCronos Skrevet 11. desember 2009 #32 Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe. Hvis noen er dum nok til å tro at maskulinitet=/=allvitende, alltid sikker på seg selv etc, kan de egentlig bare forsette med det. Bare sørg for å sterilisere dere asap. Jeg er nesten to meter, 110 kilo, langt hår, skjegg, gift. Men til ære for alle duster som tenker likt TS, skal jeg faen meg holde lillefingeren ut når jeg drikker kaffe resten av dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 11. desember 2009 #33 Del Skrevet 11. desember 2009 Men til ære for alle duster som tenker likt TS, skal jeg faen meg holde lillefingeren ut når jeg drikker kaffe resten av dagen :D Haha, herlig - jeg er med. Grønn urtete drikkes herved med lillefinger'n ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 11. desember 2009 #34 Del Skrevet 11. desember 2009 Bergensere... Jeg var sammen med ei fra Bergen - artige dyr! ^^ Forresten toth, kommer nedover til bergen i januar en tur - forventer å se deg på byen! Selv er jeg fra nordland, 199-200cm høy, 95 kilo, trener annenhver dag, mørk stemme, 18cm lang kuk, glad i kvinnfolk - og gråter som faen til en trist film. Jeg og roomien så The Bucket List i lag, måtte nesten ha håndduk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billcat Skrevet 11. desember 2009 #35 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline. hva er deres mening? Jeg sitter når jeg pisser, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 11. desember 2009 #36 Del Skrevet 11. desember 2009 Tja. Når jeg trente (sluttet å trene aktivt for halvannet år siden) var jeg oppe i 97kg. Inntil nylig har jeg ligget på litt over 90, men i det siste har jeg jobbet med å "deffe" meg ned mot 80. Noe annet du lurte på, lille barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 11. desember 2009 #37 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline. hva er deres mening? Enig når det gjelder en stor del av dem i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billcat Skrevet 11. desember 2009 #38 Del Skrevet 11. desember 2009 ..og 1.90 høy og 110 kg nesten bare muskler og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 11. desember 2009 #39 Del Skrevet 11. desember 2009 Pussig nok synes jeg 65 kilos spjælingen jeg har vært sammen med 1 år nå, er mye er maskulin enn muskelmannen jeg var sammen med før, Det sitter ikke i overarmene, det sitter i huet, hjertet og i ballene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemann Skrevet 11. desember 2009 #40 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes det er rart at man tror folk på forum er tynne, når man skal presentere fordommene sine. Jeg trodde da standardfordommen mot gutter bak dataskjermer var feite og antisosiale. Ellers ser jeg ikke på meg selv som spesielt hverken macho, femi, pinglete eller "bøff". Jeg er i hvert fall ikke på kg for å treffe hunnkjønn. *grøsse* Neida, er så glad i dere, atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå