Gå til innhold

hva gir man besteforeldre som har ALT


lilljan

Anbefalte innlegg

Jeg gir utelukkende forbruksvarer/ting til bestemor og foreldrene mine, med mindre de sier noe annet spesifikt de ønsker seg. Noe som kan spises opp, drikkes opp eller brukes opp, og ikke stå og samle støv og ta opp plass :) Dette blir de glade for alle sammen.

Bestemor får i år en veeeeeeldig god elgpølse og årets julerødvin. Pappa med samboer får også en slik elgpølse og vinen og en flaske cognac. Mamma ønsket seg noe annet, så da får det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker de te eller kaffe så kjøp noe fra spesialhandel.

Kaffen får du malt opp til filter/kokemalt så den er klar til bruk. Lukter jo bare kjempegodt når pakken åpnes også :)

Og dette er forbruksvare som de kan kose seg med i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestiller gave-eske med saft og syltetøy som sendes til de med posten mens jeg får tilsendt regningen. Kjempegod og populær gave!

Bestilles hos www.hervik.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tyra_*

På f.eks Japan photo kan man laste opp bilder og deretter lage en personlig årskalender med bilder av familien osv. Dette er ofte veldig populært hos besteforeldre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om disse besteforeldene virkelig har alt. Da er det liten vits og foreslå en gave. Siden de uansett har det som blir foreslått

Min feil, jeg skulle vel presisert bedre i teksten: "Hva gir man besteforeldre som har ALT, av det hverdagslige og trenger noe litt utenom det vanlige som ikke er naturlig at enhver over 70 er eier av"

:ironi:

Jeg må sjekke gavene fra Hervik, bestefar er glad i syltetøy.

Kaffeideen var også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestiller gave-eske med saft og syltetøy som sendes til de med posten mens jeg får tilsendt regningen. Kjempegod og populær gave!

Bestilles hos www.hervik.com

Da ble det tre pakker av denne. Til tante og to sett med besteforeldre. Jeg kjøpte gaveeske til 229, med mye deilig.

Jeg bare lurte på om du har noen erfaring med frakten. Nå bestilte jeg to esker på min adresse og en på annen adresse. Jeg måtte skrive det i kommentatorfeltet da det ikke gikk å spesifisere i noen felt.

(jeg som ikke skulle kjøpe mat, men jeg synes det var så delikat og lettvint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville satset på noe hjemmelaget eller noe.. eller min favoritt: et "årsabonnement" på (hjemmelaget)kort/brev fra deg hver måned i hele 2010.. da har de noe å glede seg til. Hmm passer jo best for de som bor litt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Spislige gaver

Gi de "opplevelser"(billetter til et eller annet f. eks.)

Scrapbook

Hudprodukter

Inviter på middag

Måk snø

Abbonoment på et blad

Spa

Gavekort

Morfar liker også å lage solbærsyltetøy og pleier å komme til oss og plukke solbær. Det gjorde han ikke mye i år, så derfor plukket jeg de og frøs som hele bær.

I julegave får han gavekort på "hent-selv" solbær fra fryseren vår:) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"eksklusive" forbruksvarer.

f.eks ferdige kurver m/frukt/ m/ matoljer/ marmelade/ sukkertøy ol. :)

Ting de ikke må bruke tid på å finne plass til i alt annet rot de har + det er ting de ellers ikke ville tatt seg råd til å kjøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...