Gå til innhold

~ Oppbevaring av cd'er ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Etterhvert kan det bli ganske mange cd'er i en hylle, det har vel noen og enhver erfart. Enda verre er det når 2 personer flytter sammen, og begge har en formidabel cd-samling.

Har dere alle cd'ene deres fremme, til pynt i en hylle eller reol? Eller har du pakket ned de du hører aller minst på, slik at det er kun de siste/beste som står fremme? Jeg er nemlig ikke så sikker på at det er pent når en hel vegg er dekket av cd-plater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et cd-skap fra IKEA. Du ser ikke cd'ene, de ligger i "skuffer".

Der står alle cd'ene i alfabetisk rekkefølge. Håper de fortsatt har denne typen skap - det begynner å bli fullt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har rundt 1000 cd'er, og alle står fremme. Platene også, men de er riktignok satt i stuen i 1 etg - der hvor sambis har "musikktingene sine".

Jeg kunne aldri pakket bort så mye som én cd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt inn alle cd'ene mine i to store permer (noe a la den største her) med plass til fire cd'er på hver side og med glidelås rundt. Bor på liten plass og synes løsningen er glimrende - oversiktlig og plassbesparende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle cd'ene ligger i hyller. Endel ligger også i store permer som er lette å frakte, fordi kjæresten jobber endel som dj. Sukk, alfabetisk hørtes deilig ut, men det tror jeg ikke er praktisk mulig hjemme hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har endel hyller på veggen - og så noen løse hyller, som vi setter slik at de ikke er så dominerende, samtidig lett tilgjengelig og sortert. Vi har sortert i to - mine og hans. Det er ikke for noe annet enn at vi da i hvert fall vet hvor vi skal begynne å lete...

Det blir sånne "skap"-hyller etterhvert - de er supelekre, praktiske og det ser ryddig ut. Har ikke samme behov for å vise cd-er som bøker. Men skal også vurdere cd-hyller med glassdør - tilsvarende bokskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har et bokskap/vitrineskap som vi har montert flere hyller i tillpasset CDer. Dette er stapp fullt av CD'er sortert i alfabetisk rekkefølge i to kategorier; norsk og utenlandsk. Jeg har satt gardiner i glasdørene slik at skapet ikke ser så uryddig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...