Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

:klem: Så godt å høre at det går greit med dere!! Blir nok spennende å se hvordan det går å være alene med begge snuppene ja... Akkurat det er en ting jeg gruer meg til, å skulle henge med storebror og passe lillebror samtidig... Sliter jo nesten med å henge med storebror nå allerede... Er ikke i tvil om at det vil bli travle tider ja!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Xavia og Linkri

Kom inn i mine gamle bukser rett etter fødselen med storesnuppa også. Ganske deilig å slippe å kjøpe ny garderobe. Noen bukser er litt stramme over bekkenet enda, men de går seg nok ut.

:vinke: Siam

Ja det var slitsomt. Både når riene holdt på, men verst var vel at det ikke ble noe fremgang. Tok litt på motivasjonen. Og mest var jeg redd for ks. Jordmoren sa hun fryktet at livmoren min kunne ha vært sliten og i verste fall streike etter så mange uker med kynnere. Så det er nok viktig å ta kynnere på alvor av den grunn også.

Åpningsfasen min var jo på bare 1 time ca fra 2-10 cm.... hjelp! Det gikk unna.

:vinke: *Just-Me*

Takk takk!

Er verdens lykkeligste om dagen!

:vinke: Engel

Imorgen er den første dagen jeg er alene med begge to. Mannen skal på jobb ijgen, han har vært hjemme syk. Og søster med kjæreste drar på tur og blir borte hele dagen.

Gledgruer meg litt, men får ta ting med ro!

Storesnuppa var litt syk idag så hun var ganske rolig, er hun det imorgen også går det nok bra, men håper jo at hun er frsik og rask. Da skal vi på åpne barnehagen så hun får leke med andre barn.

Var ute og trillet med lillesnuppa første gangen på søndag. Var alene siden storesnuppa var hos svigermor. Det var rart men utrolig gøy! Minner fra storesnuppas trilleturer ..ah....

Imorgen blir det trilletur med begge... det blir i allefall spennende.

Nå er det snart Grays. Også er det vel natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er jeg allerede inne i mine gamle olabukser  :sjarmor:  :sjarmor:

Det er noen som har det! Håper det blir tilfelle her i gården også...

Hva slags vogn har dere til lillesnuppa? Høres så koselig ut å trille! Gleder meg sånn til Burpelita kommer,- skal trille MASSE tur!! :)

Det går nok helt fint å være alene med småtrollene i morgen! :Nikke:

Kos deg med Grey's, det skal jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Maxine Gray

Morgenen gikk kjempefint, men så kom tante og onkel og tok med seg snuppa på turen deres..... det var den aleneførstedagen med begge to!

Men de er jo helt ville etter henne så de fikk lov til å ha henne ja... litt bortskjemt jeg kanskje... :sjenert:

:vinke: Siam

:klem: tilbake

:vinke: Burpen

Til storesnuppa har vi en Quinny 3XL Comfort 2004 modell, som vi bruker som sportsvogn.

Nå kjøpte vi en søsken OTH med bag til lillesnuppa. Den bruker jeg når jeg har begge eller bare lillesnuppa. Vi kjøper nok ikke en egen vogn til henne, med mindre storesnuppa får barnehageplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi 3 års brylllupsdag :hoppe:

Mannen fikk et belte av meg, siden det er lærbryllupsdag. Jeg fikk tre langstilket roser. Ble enige om å ikke kjøpe noe til hverandre men jeg klarte ikke å la være. Fikk den fineste barselgaven når vi kom hjem fra sykehuset, en 0,83 karats diamantring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3 års-bryllupsdag! :blomst:

Var så spent på hvordan alenedagen hadde gått, men det ble det jo tydeligvis ikke noe av... Flere sjanser blir det vel flust av, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Burpen og Siam.

Det ble ingen alenedag idag nei. Ser nesten ut som det ikke blir noe alendager hvis søster og kjæresten fortsetter å ville ha storesnuppa...hehe :ler:

Nå har vi spise middag og skal poppe sjampisen :sjarmor: Må feire litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den fineste barselgaven når vi kom hjem fra sykehuset, en 0,83 karats diamantring.

Me like :sjarmor: Den var sikkert nydelig! Litt misunnelig nå :sjenert: Gratulerer så mye med 3 års bryllupsdag!

Hadde du bestilt Crocs(eller hvordan det nå skrives) til storesnuppa, jeg kunne tenkt meg det til Victoria...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ephemera

Takk takk!

:vinke: April

Jeg fikk denne ringen http://www.thune.no/produkt/106_Diamantrin...px?kategoriid=3 den er bare kjempefin!! Sukk! Snille mannen :)

Ja storesnuppa har råååååsa crocs i den minste størrelsen. Kjøpte de på taylorshoes.com

IDag var vi ute og trillet for første gang oss 3 jentene. Det gikk kjempebra, bortsett fra den lange og tunge opppverbakken hjem ijgen.... men gud så bra trening.... hehe!!!

Snart må jeg kjøpe nye bukse, kommer til å gå ned masse ivekt av den trillingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering er på sin plass.

I helgen feiret vi bursdagen min...... kan vel si jeg er over halvveis til 60 :overrasket:

Mamma hadde fikset kjempefest for familien, det var stas!!!

Ellers går dagene unna, lillesnuppa er 2 uker idag.

Je er tilbake i min kropsfasong, bortsett fra litt bred bekkenet. Men vekten er normal igjen :)

er mye ¨på åpne barnehagen og storesnuppa har godt av det. Skulle ønske vi kunne få en barnehageplass til henne nå. Hun vil jo helst leke med barn enn å være hjemme med mamma og lillesøster.

Regner med at det blir bedre når lillesnuppa blir eldre og kan gjøre mer ting sammen med storesnuppa...

Ellers så har vi vært litt syke igjen... tror jeg må ta meg en tur til en øre-nese-hals spesialist og få tatt noen bilder av bihullene. Tror kanske de må opereres igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er tilbake til før-gravid-kroppen allerede! :overrasket: Om jeg er superflink er jeg vel tilbake innen et år... Verden er jammen urettferdig! :sur:

Men fint for deg, da! :)

Jeg har de samme tankene ang Oliver og leking med andre barn. Han har så utrolig glede av det, så jeg synes nesten det er dårlig gjort å holde ham hjemme. Men foreløpig har jeg ikke noe alternativ. Til høsten vurderer jeg å heller ha ham i park enn barnhage, men kommer til å søke allikevel. Det er en bhg rett ved huset vårt og det hadde vært veldig praktisk å ha han der.

Så fint å høre at det går bra å passe begge to.

Sover minstejenta greit, og går ammingen bra?

Ha en fin uke.

Og ja! Gratulerer med overstått bursdag!!! :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Siam!

lillesnuppa sover stort sett hele dagen og natten. Ammer en gang på natten.

Igår hadde hun økedag, hang på puppen mange ganger i løpet av dagen, men det overlevde jeg. Idag har hun bare sovet og spist hver 4 -5 time.

Håper formen min holder til å dra på åpen barnehage imorgen da. Storesnuppa må få leke med andre barn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat kun en gang om natten? :overrasket: Heldig er du! Her er det mat annen hver time sånn ca som gjelder.

Hvor gammel er eldstejenta de igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var!

Nå har jeg også bestilt råååsa crocs til Victoria :sjarmor: Åh, gurimalla :overrasket: Tilbake til før du var gravid kropp, må jo være utrolig bra!! Håper formen din blir bedre snart også da :) Kos deg med jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat kun en gang om natten?  :overrasket:  Heldig er du! Her er det mat annen hver time sånn ca som gjelder.

Lillesnuppa har tydeligvis skjønt hva som er natt og dag :sjarmor:

Ammer når jeg legger meg, og hun kan våkne alt fra kl 3 til 6 og vil ha mat, men det blir med den ene gangen og da sover hun igjen til vi står opp med storesøster kl 8-9. Steller storesøster, rekker en dusj og da våkner lillesnuppa og får mat igjen.

Hvor gammel er eldstejenta de igjen?

Storesnuppa er 20 mnd imorgen.

Gratulerer så mye med dagen som var!

Takk takk!

Nå har jeg også bestilt råååsa crocs til Victoria :sjarmor:

De er såååå fine!!!

Gleder meg til å kunne ha de på snuppa til sommeren. Jeg i sølvgrå og snuppa i råsa :sjarmor:

Åh, gurimalla :overrasket: Tilbake til før du var gravid kropp, må jo være utrolig bra!! Håper formen din blir bedre snart også da :) Kos deg med jentene!

Takk, ja det er godt å få tilbake kroppen min igjen. Bortsett fra Dolly Parton pupper og litt bredere bekken er jeg tilbake. Men magemusklene må jobbes litt med etter 6 uker.....

Idag var vi i åpen barnehage igjen. Det var kjempekoselig! Storesnuppa koser segg med de andre barna og det er godt.

Var veldig kaldt i dag så jeg var i tvil om jeg skulle ha med lillesnuppa ut, men etter godt innpakning gikk det bra!

Men fy søren, de bakkene opp igjen til oss er seige... kjenner i både rompa og lårene at det tar på å trille en søskenvogn med begge snuppene oppi.. men men... blir bra muskler av det... hehe!

Storesnuppa har blitt så flink til å snakke nå. Plutselig løsnet det og nå babler hun for fult og hermer stadig etter oss. Idag sa hun av seg selv, mere pasta. Uten at jeg hadde lært henne ordet pasta, måtte ha plukket det opp når jeg sa til mannen at pastaen var klar. hihi!

Og legging går kjempebra! Etter kveldstellet får hun flaske med melk også sier vi natta til pappa (eller mamma, en sjelden gang) og hun legger seg uten å protestere. Kanksje det var lurt å flytte sengen hennes mot vinduet.

Åj nå kom mannen med pizza, nam! Er konstant sulten om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så snill Lillesnuppa høres ut!! :hjerter: Luksus med kun én mating iløpet av natta... Håper det er noe Brurpelita finner ut at er en grei plan ;)

Hællandussen,- ser for meg Storesnuppa som fosser av ord for tida! De er jo så heeeeeeeeeeerlige! :rosasmil:

Gratulerer med dagen som var! (Over) halvveis til 60, er jo ingen alder! Tenk så masse du skal få oppleve før det :hjerter_rundt:

...og den ringen! :hjerte: Tror samboer'n min har litt av hvert å lære av mannen din... Lurer på om jeg får noen barselgave, jeg :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...