Cr@sh Skrevet 9. januar 2007 #1521 Del Skrevet 9. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #1522 Del Skrevet 9. januar 2007 Endelig kom meldingen jeg har ventet på i hele dag: Hei. Prinsessen kom til verden 14.42. 3116g og 49 sc. Rask fødsel når det først begynte. Har det topp! Hils jentene, takk for varme tanker. Rapport kommer. GRATULERER CAPPO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. januar 2007 #1523 Del Skrevet 9. januar 2007 HURRA!! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. januar 2007 #1524 Del Skrevet 9. januar 2007 Gratulerer så masse med Lillesnuppa, cappocino! Godt at det endelig er over, og at det står bra til med dere Stor og god fra Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. januar 2007 #1525 Del Skrevet 9. januar 2007 Endelig!! Gratulerer så myyyye med jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. januar 2007 #1526 Del Skrevet 9. januar 2007 Gratulerer så mye! Godt det gikk bra til slutt, og jeg regner med at dere koser dere alle sammen! Gleder meg til rapporten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1527 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei jenter!!! Tusen takk for alle vibber og varme tanker!! Og megatakk til Xavia som var en kjempesladris!!! Takk vennen Som dere fikk oppdateringer om ble det ikke sånn fødsel som jeg ønsket! Verken klyx, akunåler eller turgåing hjalp! Klarer ikke helt å forstå det, men sånn er det vel noen ganger. Riene startet og forsvant 3 ganger i løpet av dagen og det var utrolig slitsomt! De var sterke men gjorde heller ikke nytten sin. Det var kun en liten fingertupp når jeg ble undersøkt første gangen etter at andre settet med rier begynte. Skjønte da at dette kom til å ta tid! Selv om jordmødrene var optimistiske... jaja... På kvelden etter at de stoppet opp igjen fikk vi valget om å bli og sove over. vi skulle jo bli flyttet over på fødeB på morgenen for igangsetting. Ble vekket kl 08, spiste frokost, pakket og ble flyttet over på fødeB! Jeg var sååååå skuffet! Ville jo føde i basseng og ha en rolig fødsel så når jeg så fødestuen brast jeg bare ut i gråt! Men etter å ha fått satt drypp kl 09.45 (husker ikke helt klokkeslett) kom riene 45 min etterpå. 2-3 min mellom og varte ca 1min. Sterke og gode rier, men HEL#(%/?(/%/%&)/ så vonde!!! Jm sjekket åpningen og den var på forstatt 1 cm Herregud tenkte jeg,dette kom til å bli en helvetesfødsel. HUsker ikke helt på minuttet men iallefall ble åpningen fra 3 til 10 cm gjort unna på ca 1 time, og pressriene varte i 20 min. Oppdaterer senere med riktige tider. Det gikk iallefall kjempefort, og legen som kom inn senere sa det ikke var noe rart i at jeg hadde det vondt... hva f... vet en MANN om det tenkte jeg.. hehe!! Tenk dere ironien: Halve svangerskapet har jeg holdt meg i ro pga kynnere og mulig prematur fødsel, og når det først skal jobbes så streiker fader meg livmoren!!!!!! Går det ann?????? Snuppa ble i allefall født 14.42, er 3116 g og 49 cm lang. Nå koser vi oss med en herlig lillesnuppe Storesnuppa var innom med begge bestemødre, bestefar og onkel og tante. Nå skal vi legge oss og hvile og bare beundre miraklet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. januar 2007 #1528 Del Skrevet 9. januar 2007 Imponerende tidlig du er innom oss for å oppdatere, må jeg si! Skjønner godt du ble skuffa over at fødselen ikke ble sånn som du hadde håpet og tenkt... Men det viktigste er jo at Lillesnuppa er ute, og at alt er bra! Håper dere koser dere alle sammen! Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. januar 2007 #1529 Del Skrevet 9. januar 2007 Grattis med jenta Cappo! Og jeg er allerede imponert over at du allerede har oppdatert oss her selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. januar 2007 #1530 Del Skrevet 9. januar 2007 Gratulerer!!! Og på nett allerede! Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. januar 2007 #1531 Del Skrevet 9. januar 2007 Gratulerer med snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. januar 2007 #1532 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Innlegget kom visst to ganger.... Så spennende var det ikke, det jeg skrev! Endret 9. januar 2007 av Fjellrypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. januar 2007 #1533 Del Skrevet 9. januar 2007 Her var det jammen rapport allerede, ja! Imponerende greier! Høres ut som du fikk litt av en omstilling underveis. Kjedelig når det blir sånn, skjønner godt at du ble skuffet. Det må ha vært skikkelig tungt underveis, men nå er i alle fall snuppa ute hos dere. Så godt at dere får kost dere sammen alle fire! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 9. januar 2007 #1534 Del Skrevet 9. januar 2007 Gratulerer så masse med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. januar 2007 #1535 Del Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer så mye!! Leit at ikke fødselen ble som du håpet, men sånn er det jo bare noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. januar 2007 #1536 Del Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer så masse med en liten prinsesse Syns det ikke ble som du ønsket - men nå er hun nå ihvertfall ute og alt er bra med både deg og henne, det er jo tross alt det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. januar 2007 #1537 Del Skrevet 10. januar 2007 Det kaller jeg ett stykk sprek Cappocino! Det maa vaere rekord i kg-oppdatering etter en foedsel! Gratulerer masse med jenta, hoeres ikke godt ut aa bli satt paa drypp, men saa fint at hun endelig kom og at alt er bra! Kos dere med det nye tilskuddet til familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. januar 2007 #1538 Del Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer så mye med jenta! Man blir veldig skuffa når ting ikke går som man hadde tenkt når fødselen er igang, men heldigvis ordner det seg som regel til det beste alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1539 Del Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer med nok en arving, hvis hun er halvparten så vakker som sin mor blir hun rene skjønnhetsprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. januar 2007 #1540 Del Skrevet 10. januar 2007 Så moro!! Gratulerer så mye med lillesnupp Imponerende hvor raskt du var på nett ja Kos dere masse! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå