Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Så kjedelig at det stoppa! Håper det starter igjen av seg selv, så du slipper igangsetting eller KS!

Heier på deg!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Det må være frustrerende når det stopper opp. Håper du får hvilt godt hjemme, og så blir vekket av noen skikkelige rier ila natten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en skikkelig vond natt, full av rier av den skikkelige sorten.... :kose:

Heia! Heia! (Sånn tilfelle det skjer noe... ;) )

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

OPPDATERING

(Noe sent, men jeg fikk ikke kommet meg på nett i går kveld....)

Da Cappocino og mannen skulle forlate sykehuset i går startet riene igjen! :hoppe: Da jeg fikk melding var det 10 minutter mellom riene som varte i ett minutt. De ble på sykehuset, og snart håper jeg det tikker inn en melding om at jenta deres har ankommet verden...... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at riene startet igjen! Nå er jeg veldig spent på hva som har skjedd og skjer! Håper lillefrøkna har kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å vente (ingen tålmodighet og fødsel er spennende). Har sendt sambo ut på jakt...han jobber m ei venninde av Cappo...regner med at kanskje hun vet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette tok lang tid... Vurderer å sende en sms til Cappocino, men de er jo sikkert opptatt siden vi ikke hører noe... Utålmodig!!! :hoppe:

Håper gubben får litt info, *Emma*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, nå er det nesten så jeg også har lyst til å sende sms, men jeg regner med hun gir lyd fra seg så fort hun har anledning.

Dette er vel neppe dagen for mas. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...