*Emma* Skrevet 30. november 2006 #1361 Del Skrevet 30. november 2006 Tittei...ikke lenge igjen nå så er det 2 barns mamma. Så koselig. Også er jeg veldig nysgjerrig på om jeg kjenner Siam altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #1362 Del Skrevet 30. november 2006 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. desember 2006 #1363 Del Skrevet 2. desember 2006 Håper du har en fin helg Diger fra Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1364 Del Skrevet 2. desember 2006 Burpen, ja du må passe bedre på!! Bekkenet er fortsatt vondt, men ikke så ille som den dagen. Du får passe på at Burpelita er flink i sytimene så hun interesserer seg for det senere! Jeg syns det er kjempegøy å sy. Hadde en bestemor som var veldig flink og mamma menere jeg har det etter henne. Jeg har ikke vært på noen sykurs eller noe, hadde bare form og tegning (eller hva det nå het) på ungdomskolen.... tilbake Cr@sh!!! *Emma*, jeg tror ikke du kjenner Siam, hun har flyttet inn til Moss fra Oslo, men mulig hun har bodd i Moss, nå ble jeg veldig usikker altså.... Ellers gleder jeg meg veldig til lillesnuppa kommer. Tobarnsmamma blir spennende, spesielt når det er sååå liten aldersforskjell mellom de. Lurer fælt på hvordan dette kommer til å gå! Har jo ikke barnehageplass til storesnuppa... Går nok bra på et vis! Rolig helg så langt. Middag med søster og kjæreste og en venninne igår! Kjempekoselig! satt oppe til 1!! Det er sjeldent jeg gjør disse dager, men det var så koselig og tiden gikk... Idag fikk vi kjøpt klesskap til rommet til snuppene. Det var fint! Mannen skrudde sammen skapet og imorgen skal jeg flytte inn klærne! Men snuppa har fått øyekatarr! Uff jeg har såååå vondt av henne! V il heller ha det jeg enn at hun sliter sånn! Stakkar snuppa mi. Sovnet isted før maten, var helt ferdig! Fikk en stikkpille så håper det hjelper i løpet av natten. Skal på juletretenning til familien imorgen så håper hun er frisk til det. Nå er det Ransom på tv også er det vel natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #1365 Del Skrevet 3. desember 2006 Herlig med avslappende helg Og kos med besøk! Hvordan er formen idag da vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1366 Del Skrevet 4. desember 2006 Formen er såder. Er så tappet for energi at jeg vet ærlig talt ikke hvordan dette skal gå.... og 6 uker itl termin og hele julestyret i tillegg!! Jeg satser på akupunktur rett over nyttår. Modning og sette igang samtidig tenker jeg. Nå skal vi på legevakten med snuppa. Øyekataren har ikke gitt seg og i tillegg har hun stygg tørrhoste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. desember 2006 #1367 Del Skrevet 4. desember 2006 Oj, her må det roes ned! Ikke forvent å ha en prikkfri jul i år, du er tross alt høygravid! Pass på deg selv nå da. God bedring til snuppa, håper øyekataren gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja det er det alle sier rundt meg Siam... men jeg klarer jo ikke å sitte stille!! Er litt sta ja! Hmm... blir litt sinna på mammaen min til tider. Jeg ser at snuppa er bare forkjølet og derfor litt puss i øynene og hoste. Men mamma skremmer meg litt med historier om bronkitt, astma og sånne ting så jeg MÅ dra til legen og få antibiotika. Men som jeg tenkte var det jo bare forkjølelse og litt rødt i øynene så vi fikk noen dråper men det hadde klart seg med vanlig saltvannsdråper. Så der sitter jeg og føler meg litt dum hos legen for han tror jeg sikkert er overhysterisk!!! Noe jeg absolutt ikke er, snuppa krangler med boffen om maten under bordet og jeg syns det er ok! Hmmmmrrrftt! Dro til legen nå for å blidgjøre bestemor, men skal nok ikke gi meg neste gang... Nå sitter jeg og snuppa og ser på "vil du bli milionær" og spiser smultringer, nam nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. desember 2006 #1369 Del Skrevet 4. desember 2006 Sånn er mamma'n min også. Litt små-hysterisk til tider, spør du meg. Men man blir kanskje sånn som bestemor? Vel, vel, bedre at hun er sånn enn at hun ikke bryr seg i det hele tatt. Kos dere med smultringene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 4. desember 2006 Sånn er mamma'n min også. Litt små-hysterisk til tider, spør du meg. Men man blir kanskje sånn som bestemor? Vel, vel, bedre at hun er sånn enn at hun ikke bryr seg i det hele tatt. Kos dere med smultringene! ← Hehe, blir nok sånn når jeg blir bestemor en dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hjelp!!!! Kom til å tenke på at det er UNDER 3 uker til jul!!!! Og da er det bare en uke med igjen til nyttår ca også kan jeg jo faktisk begynne på modningsakupunktur.... HERREGUD!!!!! 4 uker er JO ikke lenge til!!!!! Jeg klagde over at tiden gikk så sakte når jeg lå på sofaen, men søren meg nå går tiden litt for fort!!!! Plustelig følte jeg meg veldig uorganisert. Ikke ferdig med julegavene. MEN jeg ble ferdig med julekortene idag Printes ut imorgen og sendes vel iløpet av neste uke Endret 4. desember 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. desember 2006 #1372 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, tenk at det er under tre uker til jul!! Jeg er heldigvis ferdig med julegavene, så det eneste som bekymrer meg er hvordan snøen skal rekke og komme... Modningsakupunktur,- hvor stikker de, og gjør det vondt? Er det liksom som å stikke seg på en vanlig nål, eller som blodprøve? Kan tenke meg at jeg kanskje kommer til å ville prøve det når vi kommer litt utpå nyåret, men det er ikke så greit når man har nåle-/sprøyteskrekk... Men jeg har jo blitt litt herda allerede da,- tar jo blodprøver i hytt og pine når man er gravid! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1373 Del Skrevet 5. desember 2006 Modningsakupunktur,- hvor stikker de, og gjør det vondt? Er det liksom som å stikke seg på en vanlig nål, eller som blodprøve? Jeg husker ikke helt hvor de stikker, mener det var en i magen et sted. Et par på hendene og noen på føttene og bena. Mulig en på toppen av hodet for å balansere. Det er litt vanskelig å beskrive hvordan det kjennes. Det er så forskjellig fra gang til gang og hvor de stikker. Jeg opplever det som en kjempeliten stikk, som du skulle komme bort i en nål, men gjorde ikke vondt. Så kjenner jeg det sprenger litt for så å avta. Når hun satte igang fødselen kjente jeg at riene var vondere. Kan tenke meg at jeg kanskje kommer til å ville prøve det når vi kommer litt utpå nyåret, men det er ikke så greit når man har nåle-/sprøyteskrekk... Prøv å se, blir det for ille kan du avslutte behandlingen. Du ser jo ikke hvordan hun stikker, for du ligger på sengen. Du kan jo også be om å dempe lyset så du slapper max av. Jeg pleier alltid å sovne jeg... til deg! Right back at ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 5. desember 2006 Modningsakupunktur,- hvor stikker de, og gjør det vondt? Er det liksom som å stikke seg på en vanlig nål, eller som blodprøve? Jeg husker ikke helt hvor de stikker, mener det var en i magen et sted. Et par på hendene og noen på føttene og bena. Mulig en på toppen av hodet for å balansere. Det er litt vanskelig å beskrive hvordan det kjennes. Det er så forskjellig fra gang til gang og hvor de stikker. Jeg opplever det som en kjempeliten stikk, som du skulle komme bort i en nål, men gjorde ikke vondt. Så kjenner jeg det sprenger litt for så å avta. Når hun satte igang fødselen kjente jeg at riene var vondere. Kan tenke meg at jeg kanskje kommer til å ville prøve det når vi kommer litt utpå nyåret, men det er ikke så greit når man har nåle-/sprøyteskrekk... Prøv å se, blir det for ille kan du avslutte behandlingen. Du ser jo ikke hvordan hun stikker, for du ligger på sengen. Du kan jo også be om å dempe lyset så du slapper max av. Jeg pleier alltid å sovne jeg... til deg! Right back at ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1375 Del Skrevet 5. desember 2006 Da er kona til fetter D i fødsel! Fikk sms om at det var 8 cm åpning og de er på sykehuset. Håper de har vært der en stund ja... og ikke nettopp kommet med 8 cm åpning....herregud for en kjøretur det måtte ha vært! Nå er det bare å vente å se hvor langt tid dette tar ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. desember 2006 #1376 Del Skrevet 5. desember 2006 Så spennende med fødsel i familien! Håper alt går greit med dem! Og nå er det virkelig ikke lenge før det er din tur heller... Men utrolig godt at lillesøster har holdt seg der inne så lenge! Du må prøve å ta det litt rolig nå da... Men tro meg, jeg vet hvordan du har det. Burde ta det litt med ro selv, bekkenet sier klart ifra at tempoet bør roes ned. Men jeg har jo ikke tid til det! Ikke lett nei... Men det blir jo jul om ikke alt er perfekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1377 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Engel! Julen blir alltid perfekt, det er jo tid med familie og venner Men det er ekstra koselig hvis alt er 110% og jeg er ikke så flink til å nøye meg med mindre. Men denne julen blir det nok til det ja. Vil jo være i form til å bære snuppa frem til over nyttår og ikke minst fødsel Har ikke hørt noe fra fødselen enda. Håper alt går bra! Det er jo nesten 4 timer siden vi fikk sms om at det var 8 cm åpning.. det kan jo ikke ta såå lang tid den siste biten?? Men å huske jeg brukte 1 - 1,5 time jeg.. men de er sikkert mye annet å tenke på enn å sende sms... det er bare jeg som måtte fortelle verden at snuppa var født kl 3 på morgenen..... AU AU AU Vonde kynnere hele kvelden... men de er ikke regelmessige nei.... Endret 5. desember 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #1378 Del Skrevet 5. desember 2006 Da har lillejenta til fetterD kommet!!! Kl 22.20 kom hun. Da har moren holdt på med rier siden kl 4 i morges. Håper de får lov med besøk imorgen, vil jo se det lille vidunderet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 7. desember 2006 Åh sukk, var på barselbesøk til fetterD og lille snuppa deres! Gurimalla så skjønn liten pike, ligner prikk lik pappaen sin og onkelen sin (fetterA) Det var som med snuppa.... pappaen her i huset hadde ikke klart å frasi seg farskapet til snuppa. Jordmødre lo når de så henne.... og ansiktsuttrykket til pappa. Nå 18 mnd etter er hun så lik meg at det er skremmende... utrolig hvordan de forandrer seg.. Masse romstrering i lysken idag Har aldri kjent sånn før! Kjennes som hun slår meg i lysken.... hjelp! Kan hun ligge sååååå langt nedi der?? Åh... det er bare 3 uker igjen til nyttår og da kan hun komme når som helst. Nesten så jeg kunne tenke å få henne ut nå men det er greit å vente til år 2007! Så blir det 2 årstrinn mellom snuppene og bedre overgang for mamma når de blir russ og flytter ut og sånn..... Ja jeg er teit som tenker sånn allerede nå, men jeg kan ikke noe for det...... Fikk kjøpt noen julegaver idag da og en bursdagsgave til lørdagen, da skal snuppa på 2 årsdag til kameraten sin Det ble en sånn bankebrett til 2 åringer. Fikk også kjøpt julegave til mannens fadderbarn og en koffert til snuppa som hun får i julesokken. Også får hun en sånn bærebag til newbaby born dukken sin. Så kan hun leke med den og øve seg til lillesøster kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #1380 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Sykehusbagen: Helsekortet Brev til jordmor Toalettsaker Undertøy og sokker, ammebh Bind (når de jeg får på sykehuset blir for store) Tskjorter Hettegenser (glidelås) Joggebukse/pysjbukse Lange singlet til pysj Drikke til fødselen(drikke flaske) Noe godt å tygge på. Skrive saker (greit å notere lit) Mobil Lader Fotoaparat Videokamera(lader)(film kasetter) Bilsete Tøy til snuppa Vinterklær, rosa dressen+hvite ullsettet Ullundertøy, ullue Helseteppet, kjøpe nytt rosa HM teppe? Ellers noen bodyer og strømper/bukser med sokker Hentesettet En liten bamse "dajeg ble født boken"? Vogn? Eller bare bagen til vognen? Endret 7. desember 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå