Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #1261 Del Skrevet 17. oktober 2006 Åja... farge på pynten har jeg ikke tenkt på.. sølv og rødt høres fint ut! :-D Første gangen jeg gleder meg til jul på leeeenge! ÅÅåå så deilig at hun ligger med hodet ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1262 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nå tror jeg hun har snudd seg igjen, kjenner noe stort og rundt på høyre side igjen... men men.... hun har nok av plass å turne på enda så jeg slår meg til ro med det.. Da blir det rødt og sølv og hvitt til jul i år! Må bare få komme meg ut til butikken en gang snart og kjøpe litt stoff da... men det blir nok ikke før om 5 uker kanskje men det blir jo ca midten av november.. kanskje litt sent da? Hmmm kanskje jeg skal sende mannen eller søster???? Vi får se.... 50 min igien til Greys. Også gleder jeg meg sånn til imorgen! Da kommer megler og skal gi oss ny verdivurdering på huset!!! :hoppe: gjett om jeg er spent på hva det blir.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. oktober 2006 #1263 Del Skrevet 17. oktober 2006 Å, jeg gleder meg sånn til jul! Og jeg gleder meg ikke noe særlig mindre når jeg kommer inn i julestemningen her! Vi skal feire hjemme hos mamma, men neste år skal vi ha det hjemme og det gleder jeg meg til. Ha en trivelig kveld og en fin onsdag på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1264 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) :hoppe: megler er ferdig :hoppe: Oog taksten ble oppimot .....drumroll drumroll....tam tam tam... 6.5 mill!!!!!!! Tenk det!! Det er 1.5 mill MER enn det vi gav for huset og da var taksten 2.9 mill!!!! Jippi!!! Hurra!!!! Nå venter vi spent på hva banken kan gi oss av betingelser på lånet..... Endret 18. oktober 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. oktober 2006 #1265 Del Skrevet 19. oktober 2006 Wow! Dere må har vært flinke til å pusse opp! Gratulerer med takstøkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1266 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja vi har holdt på med oppussing i 4 mnd !! Laaaaaaaang tid, men vi måtte gjøre veldig mye, riving av gulv, vegger og tak på noen steder. Men nå er alt nytt så det er deilig å tenke på at vi slipper å bytte det ut med det første. Banken gav oss beste renten de har så vi kommer til å gå ned på avbetalingene med noen tusen Sier ikke neitakk til det ..... Ellers ingenting nytt, holder fortsatt sofaen og det er like kjedelig! Får kynnere og mensmurringer så fort jeg går mer enn 20 meter Ja da er det bare å holde sofaen da... Snuppa sov ikke mer enn 1 time inatt, hun hadde vondt noen sted men jeg klarte ikke å finne ut hva som feilet henne. Mulige tenner, men fikk dentinox, hjalp ikke. Tett i nesen så hun fikk nesespray, hjalp heller ikke. Byttet bleie 2 ganger og smurte stumpen med initiol men hjalp heller ikke. HUn kastet opp en gang inatt, men jeg var så i koma at jeg oppdaget det ikke før påmorgenkvisten og da ville jeg ikke vekke henne... Hun sovnet først kl 6 på morgenen og da var jeg helt utslitt så da sov vi sammen til kl 10.30!! Det var ganske deilig! Men nå er jeg bare heeeeeeeeelt gåen og trøtt! Søster var ute igår så hun var veeeeeldig klar for sofa idag så vi sløvet hele dagen med alle dårlige seriene på dagen!!! Snuppa lærer seg nye ord hver dag nå. JEg må nesten skrive ned alle ord hun kan nå.. men ikke nå.. hører puten roper på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1267 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ny dag - ny uke - nye muligheter - en uker lenger på vei 28 uker idag!!! Bare 4 uker igjen med sofasliting...foreløpig da.. så ny undersøkelse og vurdering. Begynner å bli ganske lei av å sitte på sofaen ja... men etter å ha sett "et lite mirakel" på nrk 1 nå så skjønner jeg at jeg bare må holde sofaen. Babyer som blir født i uke 23-25.... uff... får helt vondt inni meg! Gråt under hele sendingen, det var tøft å se. Spesielt fordi det kunne ha vært snuppa vår.... veldig greit å se den dokumentaren så jeg har ingen betenkligheter med å holde meg i ro. Ingen dårlig samvittighet overfor jobben, mannen eller husvasken. Trodde at jeg lakk ijgen igår... trusa var kjempevåt men det stoppet. Holdt meg i ro i HELE dag, kanskje like greit også siden jeg holdt på å svime av på badet idag tidlig. Gudskjelov var søster ikke langt unna så hun var sammen med meg så jeg fikk kommet meg. Fikk etterhvert spist litt og dusjet også bar det rett til sofaen. Har vonde mensmurringer nå. Hatt det i hele kveld. Håper de gir seg snart så jeg får sove litt. Snuppa sov hele natten idag, våknet rundt 6 tiden og sov videre til pappa skulle gjøre seg klar til jobben i sengen vår Det var godt å få en hel natts søvn ijgen., LIllesnuppa i magen turner og romstrerer som aldri før! Hun har nok ikke lagt seg til med hode enda.. kjenner hode hennes i ribbena til tider så hun har fortsatt god plass. Men jeg kom på at SF målet mitt var litt lavt på forrige kontroll. Får se hva jm sier til neste kontroll om 3 uker.. var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1268 Del Skrevet 23. oktober 2006 Julegaveønskeliste Stoler til spisebordet klesskap til snuppene porselenet vi samler på bestikk vi samler på dusjdør til bad oppe feiekost og brett (husker ikke merket) peissett til den nye peisen Til snuppa Dukker dukkevogn klær i str 86/92 lekehus (til å ha ute) huske Sklie sandkasse leker Julepynt Julesokker til hele familien grener sprayes hvite som skal i store vaser pynteputer i rødt teppet i rødt ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1269 Del Skrevet 23. oktober 2006 Forresten så har hentelapp på skoene kommet :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1270 Del Skrevet 25. oktober 2006 Crocsene mine har kommet!!! Herregud så skjønne sko å gå i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. oktober 2006 #1271 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det høres ikke bra ut med nesten-besvimelser og søvnløse netter, kynnere og mensmurringer. Bra du er flink til å ta det med ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #1272 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja må ta det med ro vennen! Jeg er skikkelig trøtt idag, har begynt å ta jern... Javel... begynner du å bli utålmodig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #1273 Del Skrevet 25. oktober 2006 :hoppe: megler er ferdig :hoppe: Oog taksten ble oppimot .....drumroll drumroll....tam tam tam... 6.5 mill!!!!!!! Tenk det!! Det er 1.5 mill MER enn det vi gav for huset og da var taksten 2.9 mill!!!! Jippi!!! Hurra!!!! Nå venter vi spent på hva banken kan gi oss av betingelser på lånet..... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1274 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei på dere Siam og Epica!! Trodde ikke dette svangerskapet skulle bli så ille.. men er veeeeeldig flink til å holde sofaen.. idag leste jeg gjennom en 62 siders tråd på NM om buggiser og eier og hatere av den vognen.... holdt på å le meg ihjelp til tider.. haha!! Er det mulig å irriretere seg over en stakkar barnevogn!!! Hun som startet tråden må virkelig ha lite å gjøre.. og jeg har enda mindre å gjøre som leser HELE tråden.. tror det tok et par timer ja.... Heia NM, SM og KG!!!! Jeg tenkte på å begynne med jern jeg også, men er såååå treg i fordøyelsen om dagen, ikke bare bare det..... så jeg tror jeg skal vente med jern til jeg kan bevege meg litt mer....sliter nok som det er. Storesnuppa har vært borte forrige natt så jeg og mannen fikk sovet litt ut, jatakk! Inatt håper jeg hun får sove igjen.. er så trøtt om dagen, men får ta igjen litt søvn på morgenen når mannen leverer snuppa til søster... kan ligge og dra meg i to timer før jeg får meg til å komme meg opp... Vi fikk den beste renten av banken forresten, 3,6 % tror jeg det var. Det skal visst være ganske bra! Dvs vi betaler 2000 mindre i mnd, så vår kostnad på lånet i mnd er på 2500, da har jeg tatt vekk rentefordelen etc.... Dvs vi betaler halvparten av det vi gjorde når vi bodde i en 60kvm leilighet i sentrum, og nå i 150kvm med 1 mål tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. oktober 2006 #1275 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror ikke jeg har vært innom her før.. Utrolig deilig med god rente og super takst på huset! Har et lite tips ang jerntabletter: Prøv å kjøpe aminojern i helsekosten, den sliter ikke på magen på samme måten som vanlig jern gjør, jeg er veldig fornøyd med den hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #1276 Del Skrevet 26. oktober 2006 ja noen har fritidsproblemer!! håper du får tatt igjen endel søvn vennen! Slapp av å ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1277 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ha ha.. skal ikke si at jeg ikke har fritid om dagen nei... Men nå vet jeg hvordan halsbrann kjennes!! Greit nok med morgenkvalmen men dette her var heller ingen piknik. Får jo ikke lagt meg ned engang før det brenner i halsen.. Noen tips anyone???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. oktober 2006 #1278 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Ronja hadde akkurat en tråd inne på graviditet der hun ba om halsbrann-råd. Mine utprøvde triks, er: Melk: virker akutt, men ikke så lenge. Love Hearts: Virker også akutt, men heller ikke veldig lenge. Banan: Både forebyggende og akutt. Virker en stund. Sitronvann: God virkning over tid. Ellers anbefales både rå poteter, en neve mandler, og rå gulrot, men jeg har ikke forsøkt noen av disse. Edit: Glemte resten av rådene: Forsøk å ligge mest mulig på venstre side. Finn en høyere hodepute, eller putt en ekstra pute under hodet. Ikke spis sterk kryddret mat før leggetid! (Generelt er full magesekk når du legger deg dumt.) Endret 28. oktober 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1279 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tuuuuuusen takk for tips SSH Jeg får sparke ut mannen for å kjøpe.......... *skriver handleliste* Uff, jeg sliter virkelig om dagen. Er up and down HELE tiden og alt går ut over mannen..... jeg kjeder meg så vanvittig om dagen!!! Har noe besøk men hvor kult er det når du neste ikke får lov til å servere kaffe til alle.... gøy å be noen på lunch da.. :s Ellers så savner jeg snuppa, ta meg av henne, bade henne og stelle henne. Og trøste henne hvis hun slår seg eller vil bare ha kos! Det er så tungt å ikke kunne gjøre det, og hun forstår ikke hvorfor ikke mamma kan gjøre det. Nå er hun hos bestemor til tirsdag men kommer en liten tur imorgen for å si hei, det blir kos! SAVNER henne sånn!!! Uff nei, får komme å se hvor langt gutta har kommet emd brosteinen i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1280 Del Skrevet 28. oktober 2006 Gutta er ferdig med å legge belegningsted ute i gården Åh.. det ble fint!!!! Jeg sitter på sofaen og har fyrt i peisen, venter på mannen som tar dusj etter jobbingen. Da blir det vel middag men kanskje jeg skal ta meg en kopp kakao nå......hermer etter Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå