April Skrevet 19. september 2006 #1201 Del Skrevet 19. september 2006 Såååå moro!! Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 #1202 Del Skrevet 19. september 2006 HURRA!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! Vognen er i oslo!!! Ligger på lageret til budfirma! Nesten så jeg har lyst å kjøre å hente den.... Blir kjørt hjem imorgen !!!!! ← Så flott! litt for ny vogn som snart er i hus! Og du... takk for at du stadig er innom hos meg med vibber og oppmuntrende ord... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. september 2006 #1203 Del Skrevet 19. september 2006 Så fint at dere snart har vogn i hus. Jeg har ikke kommet noe lenger i vognjakten. Har mest lyst på OTH'en, men synes den er for dyr. Hvor mye måtte du betale for den i Nederland? Jeg har familie der som skal til Norge snart, kanskje de kunne ha tatt den med seg i bilen? Men du burde vel kanskje ta jordmors råd alvorlig? 20% sykmelding gjør mye på formen, det erfarte jeg i forrige svangerskap. Jeg gikk hjem litt tidligere hver dag, og fikk en times tid på sofaen etter jobben, og det hjalp. Jeg jobbet i alle fall helt frem til terminslutt forrige gang. Nå er jeg jo hjemme med Oliver, så det er ikke noen mulighet for å slippe unna... Men det går så fint så, jeg er ikke sliten i det hele tatt. Har jo mulighet til å slappe av når Oliver sover. Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 20. september 2006 Hei Siam! Jeg betalte 7500 NOK for vognen, så kommer fortollingen oppå det igjen. Hvis du har familie som skal til Norge snart, ville jeg absolutt vurdert det, de kan ha den i bilen og du slipper tollen :D Du betaler nedelandsk mva da, men det er mye mindre enn norske også slipper du frakten. Jeg må nok bite i det sure eplet og dra til legen ja. Skal møte med sjefen i dag og høre om jeg kan få komme inn litt senere på morgenen, ha litt mer fleksitid. Til nå har jeg vært punktlig på jobben og jobbet litt sene dager hjemme også. Men dette går ikke lenger. Merker også idag at jeg begynner å miste piffen og gleden over babyen, i tillegg orker jeg ikke å ta meg av storesnupp så mye som jeg ønsker selv. Nei dette var bare trist! vil ikke ha det sånn. Får bestille meg legetime etter møtet med sjefen idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1205 Del Skrevet 21. september 2006 Trøtt idag! Ingen nyhet altså.... Snuppa turner i sengen om natten! Blæh!!! Bagen til vognen kom igår, ikke resten ... de skjønte tydeligvis ikke at de to pakkene hang sammen... Så nå må jeg vente helt til tirsdag, men det gjør forsåvidt ingenting, skal bort til helgen allikevel... Humøret er litt bedre idag enn igår, men jeg fortsatt veeeeeeeeeldig trøtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. september 2006 #1206 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg også syntes 20% sykemeldign høres lurt ut når du er så trøtt og sliten... Du skal jo tross alt gå gravid en del mnd. til... og det er ikke lurt å bli helt utslitt allerede nå Husk å ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. september 2006 Forfatter #1207 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg også syntes 20% sykemeldign høres lurt ut når du er så trøtt og sliten... Du skal jo tross alt gå gravid en del mnd. til... og det er ikke lurt å bli helt utslitt allerede nå Husk å ta vare på deg selv! ← Jeg skal gi 100% stilling en uke til.. hvis ikke det blir bedre så bestiller jeg legetime. Jeg er sta ja, men vet også når det er best å gi seg Nå venter en hel helg på fjellet med en venninne og snuppa. Bare kos og avlapping. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. september 2006 #1208 Del Skrevet 22. september 2006 Da skal jeg sjekke litt nærmere om de kan ta med seg vogna... De kommer neste uke, så da rekker jeg nok ikke noe, men enten så kommer det noen hit til jul, eller så drar pappa ned, så det ordner seg sikkert innen midten av februar uansett. God tur til fjellet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 25. september 2006 Fjellturen var skikkelig deilig! Bare rolig og avslappet. Ingen mas om husarbeid, ingen vovfs som ville ut eller ha mat, ingen mann som gikk meg på nervene.. haha Gikk noen turer og plukket bringe - og blåbær! Snuppa har lært seg å si blåbær så nå går det ikke i noe annet enn blåbær....hihi! Søster og kjæreste har fått flyttet litt til, de flytter vel resten til helgen. Svigermor skal ha snuppa imorgen etter jobb og på overnatting så da kan jeg KOSE meg med den nye vognen!!! Nå håper jeg for guds skyld at de har klart å få den leveringen riktig... har vente såååååå lenge på den vognen!!!! Kynnere! ........... masse kynnere.............og vonde kynnere............... sitter på do og får kynner så kan jeg glemme å reise meg opp med det første...........de varer gjerne 1-3 minutter!!!!! Helsesøster på snuppas 1,5 års kontroll anbefalte meg å høre med jordmoren og legen. Men jeg vil ikke sykemeldes!! Vel kanskje 20% da...... Snuppas 1,5 års kontroll gikk veldig fint! Ligger der hun skal ligge på kurven sin, vekt og høyde stemmer 100%. MMR vaksinen gikk greit, et par tårer ble felt, men ingenting en leke pipipp kunne fikse og da var det stikket glemt... Nei nå er klokken 22, og på tide og hoppe i sengen. Inatt sov jeg relativt godt for første gang på maaaaaaaaaange uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. september 2006 Forfatter #1210 Del Skrevet 28. september 2006 Ja da måtte jeg bite i det sure eplet og dra til legen. Snakket med jordmor igår etter å ha hatt noen vanvittige kynnere og nedpress. Hun spurte hvor mye sykemeldt jeg var...eh....sykemeldt? Jeg er nå i full jobb ja Fikk da bare streng beskjed om å dra til legen og sykemelde meg, hun så av papirene at jeg var 100% sykemeldt med snuppa fra uke 24 (?) så hun sa at det er den eneste løsningen. Så skulle jeg komme inn til kontroll i neste hvis det ikke bedret seg med sykemeldinge, for å sjekke livmorkanalen. Jeg fikk kranglet til meg 20% sykemelding med legen, han ville gi meg 100%... men jeg orker ikke å bråstoppe å jobbe nå. Kanskje det går bedre å jobbe litt mindre enn å være fulltidsmamma for snuppa, hun krever jo endel aktivietet og løft. Formen idag er uforandret, drar nok tidligere hjem idag og imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #1211 Del Skrevet 28. september 2006 Er nok uansett lurt at du kutter ned på jobbinga, for deg selv og babyen Håper formen blir bedre! Ah...kynnere er slitsomt og ubehagelig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. september 2006 #1212 Del Skrevet 29. september 2006 Kanskje det går bedre å jobbe litt mindre enn å være fulltidsmamma for snuppa, hun krever jo endel aktivietet og løft. Du trenger vel ikke bli fulltidsmamma selv om du blir sykmeldt? Du MÅ vel ikke ha henne hjemme selv om du er hjemme? Det er nok mer fornuftig at du får slappet av litt helt alene! Håper det hjelper med litt sykmelding nå da! Ta godt vare på deg selv om veslejenta i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. september 2006 #1213 Del Skrevet 29. september 2006 Enig med Engel! Pass på deg selv og lille-jenta i magen, det er jobben din nå, vettu. Arbeidstedet ditt klarer seg sikkert utmerket om du ikke jobber en stund. Håper du får en fin helg, og at du finner formen snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1214 Del Skrevet 30. september 2006 Epica, Engel og Siam. HVis jeg blir 100 % sykemeldt har jeg nesten ikke noe valg enn å ha snuppa hjemme. Hun er hos en dagmamma ved jobben min og da hadde jeg brukt mellom 1.5 - 2 timer for å kjøre henne dit i rushen. Og måtte begynne å kjøre tidlig for å hente. Leverer jeg senere er hun der bare i 2 timer midt i sovingen så det er litt håpløs situasjon. Skal prøve å få en barnehageplass eller barnepark i område hvor vi bor, eller en dagmamma. Jeg har nå innsett at sykemelding er det beste for babisen i magen. Det var ganske deilig å kunne dra hjem tidlig på fredag og slappe av. Har snakket med sjefen og han sier det samme som dere... bare jeg som er litt treg i avtrekkeren og ikke vil sykemelde meg... men det er ganske kjipt å være hjemme når du kan egentlig jobbe.... men nå har jeg jo snuppa også da. Blir kanskje noen besøk til Moss da Siam, kanskje vi endelig kan treffes Jobber du om dagen? Idag blir en rolig dag! Familie kommer på besøk og vi skal bare kooooooose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 30. september 2006 Julegaven til snuppa er i boks!!!! :hoppe: http://www.barnerommet.no/image/produkt/pe...rosa_corner.jpg De har salg på showrommet så vi fikk det til 40% avslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #1216 Del Skrevet 2. oktober 2006 WoW den var knallKUUUUL!! Dritsøt!! Så GODT at du innser at sykemelding er best! Ikke lov å slite deg ut vetdu! Hatt en koselig helg? Åja, presang til snuppa... Har ikke tenkt på til min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. oktober 2006 #1217 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg prøver å sende deg en PM, men inboxen din er full. Håper vi sees på onsdag. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nok en dag med maaaange vonde kynnere. Hadde de i hele helgen og det var slitsomt. Måtte dra hjem tidlig idag fra jobb, sa ifra at jeg ikke kommer imorgen heller Ringer legen imorgen og ber om 2 ukers sykemelding, så jeg kommer meg litt igjen. Kanskje det hjelper på formen med litt ro. Har nå innsett at jeg må trappe ned, men det krevdes at en kollega gikk i fødsel idag 6 uker før termin. Har ikke akkurat lyst at det skal bli meg.....Håper nå at alt er bra med henne og lille datteren deres! Epica, det er julegave til storesnupp, lillesnupp får ikke noe iår, ulykke å gi bort gave før hun er født... føler jeg i allefall. Siam, jeg har nå ryddet innboksen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1219 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja da var det 100% sykemelding på meg, Kunne nesten se legen smile gjennom telefonrøret...rister på hodet! Skulle bare ringe neste uke for forlengelse....sukk! Mye mensmurringer idag....rart.... håper det gir seg nå som jeg ikke stresser mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1220 Del Skrevet 3. oktober 2006 håper mensmurringene forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå