cappocino Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1181 Del Skrevet 31. august 2006 Takk takk cr@sh, epica, fjellrypa, siam og engel! Helt utrolig hvor fort tiden går ja.... Snart er den lille prinsessen her og snuppa er storesøster Formen er ikke helt på topp!! er sååååå sliten om dagen.... sovnet på gulvet sammen med storesnupp idag og halvsov i to timer Hvordan skal dette gå??? '''' 'v 'g'åæææ --_p+ hilsen snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 #1182 Del Skrevet 31. august 2006 Tida går uhyre fort, ja... Plutselig er du mamma til to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #1183 Del Skrevet 31. august 2006 Uff, kjipt å være så sliten! Merker det litt for tiden jeg også... Snart tobarnsmamma ja! 2 jenter i hus, blir nok koselig! Håper du kvikner til etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1184 Del Skrevet 6. september 2006 Liten oppdatering: formen varierer! Har hatt noen hektiske dager på jobb og tiden har bare flydd avgårde. Godt på en måte men blir helt ferdig når jegkommer hjem. Så da er det ikke mye overskudd til andre ting.. blæh! Kjenner liv så å si hver dag nå og det er godt å kjennne! Syns lillesnupp sparker like mye som søsteren sin så dette blir nok noen søvnløse netter fremover! Håper bare jeg slipper sykemelding Neste uke er det jordmorkontroll igjen og jeg gleder meg til det. Føles som en eeeeeeeeevighet siden sist... Norge leder 2-0 over Moldova på Ullevaal nå, EM kvalik Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #1185 Del Skrevet 6. september 2006 Det er herlig å kjenne liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1186 Del Skrevet 9. september 2006 Åh dagene flyr avgårde... Den siste uken har gått med på å jobbe, masse opplæring og møter.. husker ikek engang hvor tiden ble av. Masse kos med snuppa på kveldene Endelig har jeg litt overskudd igjen. Tror det er skrittelleren som gjør det, er litt mer bevist på hvor mye jeg går om dagen! Og merker stooooooor forskjell... Idag var jeg og snuppa på shopping og i den gamle parken "vår". Mange barn som hun lekte med. Når det var sovetid gikk vi ned til Fru Lyng i sentrum for å kikke på søskenvogner. Snuppa sov hele veien Fikk ikke bestilt vogn, venter vel fortsatt på den nye kolleksjonen. Fikk dusjet og skrubbet vovsen idag, det var på tide! Han var bare såååå møkkete. Imorgen kommer mamma og svigermor og skal passe snuppa mens jeg og mannen fikser ferdig utleieleiligheten ! Hurra! Eller, jeg skal sy nye snøgler til snuppene.. hehe! Nå tror jeg det er natta snart ja.. selv om kl er bare 21. Vet ikke når snuppa våkner inatt og lillesnupp sparker vel inatt også.... så jeg må nok få meg litt søvn først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 10. september 2006 Ble selvfølgelig ingen tidlig kveld på meg igår... var oppe sent for å sjekke om det er noen i det store utland som har vognen min..... Ble kjempefrustrert da Fru Lyng fortalte at fargen hadde gått ut av produkjson og at de sannsynligvis ikke fikk inn den igjen og den som jeg har siklet på i mange måneder nå!!! Men jeg fant den på babyjungle!!!!! Så nå er en SILVERGREY OTH UJ med en bag bestilt !!!! Kommer nok i løpet av en ukes tid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1188 Del Skrevet 10. september 2006 22 uker imorgen ... eller hvor langt er jeg egentlig?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. september 2006 Forfatter #1189 Del Skrevet 11. september 2006 Jepp uke 22 idag. Og 2 år siden jeg fant ut jeg er gravid med storesnupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 #1190 Del Skrevet 11. september 2006 for 22 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. september 2006 Forfatter #1191 Del Skrevet 12. september 2006 Da blir vognen min sendt fra Nederland idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #1192 Del Skrevet 12. september 2006 Supert at du fant den vogna du så gjerne vil ha ... Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1193 Del Skrevet 13. september 2006 Takk takk !!! Gleder meg sånn til den kommer nå! Har kommet igang med sying av snøglene til begge jentene. Foreløpig er jeg ferdig med den ene bunnen, skal gjøre ferdig den andre idag tenker jeg. Også begynne på lokkene. Æsj og usj, har blitt forkjølet ! Mannen også klager over tett nese og sår hals. Mye mulig det blir 2 sydager på meg frem til helgen Håper bare det ikke blir langvarig forskjølelse... Motivasjonen på jobben daaaaaaaaler! Klarer ikke å konse om arbeidsoppgavene mine og er såååå lite motivert for jobb. Er nok litt sliten og lei av alt oppussingstyret og utleie..... Vil dra bort og slappe av ! Et varmt strøk med bare oss tre.. Jordmorkontroll senere idag. Håper hun ikke sykemelder meg nå... kynnere, sliten og nå forkjølet... blæh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. september 2006 #1194 Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Håper det gikk greit på kontrollen i går, jordmor kan vel forresten ikke sykmelde deg, bare anbefale at du bør ta en tur til legen.. Håper formen kommer seg! Vet hvordan du føler det jobbmessig, jeg er ekstremt lite motivert for tiden, i tillegg til at jeg har lite å gjøre. Men nå skal jeg snart skifte jobb heldigvis. Snøggel er kjekt! Har sydd 2 stk til Daniel, en i fleece, og en i frottè/bomull. Den siste brukes flittig nå, når han sover i vogna. Passe varm for min varme gutt! Men det er nok ikke lenge til vi må ta ibruk den i fleece. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 14. september 2006 Hei Engel Kontrollen gikk bra! Første hun sa: Åj så sliten du så ut..... ja ja tenkte jeg, da blir det vel anbefaling om sykemelding for meg Alle mål og tester er bra!! Godt med hjertelyd og aktivitet. Jm anbefalte 20% sykemelding, men jeg har ikke lyst enda. Trives så godt på jobben, selv om motivasjon daler så er det kjempegreit å være ute blant folk... hjemme måtte jeg passe på snuppa og det tar på i lengden... Jeg får gi det et par uker nå. Vi har fått leieboere søster med kjæreste flytter inn i oktober dvs barne og hundevakt når vi måtte ønske :hoppe: Et problem mindre! Da er jeg ferdig med to snøgler til snuppene.. En rosa med prinsessekrone på og en i limegrønt med en liten fe på *smelt* de ble fine!! Nå må jeg få sydd en vognpose til OTH bagen, som er god og varm til lillesnupp til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1196 Del Skrevet 14. september 2006 Vognen er plukket opp i Amsterdam og er sannsynlig på vei nordover nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. september 2006 #1197 Del Skrevet 15. september 2006 Så spennende med ny vogn da!! Og OTH er jo bare rålekker Håper du blir fornøyd! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. september 2006 Forfatter #1198 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg vet med 99% sikkerhet at jeg kommer til å bli fornøyd! Har trillet den mange gnager før også har jeg prøvd div andre vogner forrige helg, bare for å være sikker og det er ingen tvil!!! OTH er vognen for oss Nå er jeg ferdig med å sy snøglene til snuppene. Det ble 6 stk det gitt!!! Gleder meg til vognen kommer nå så jeg kan prøve de oppi Vognen har forresten kommet til Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 #1199 Del Skrevet 16. september 2006 Du følger med på vognpakka di skjønner jeg.... Blir moro å få den i hus! God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. september 2006 Forfatter #1200 Del Skrevet 19. september 2006 HURRA!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! Vognen er i oslo!!! Ligger på lageret til budfirma! Nesten så jeg har lyst å kjøre å hente den.... Blir kjørt hjem imorgen !!!!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå