cappocino Skrevet 18. august 2006 Forfatter #1161 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har fått gigapupper allerede! Til mannens store lykke.... Lurer på når de stopper å vokse..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 18. august 2006 #1162 Del Skrevet 18. august 2006 Heldig du da og mannen Jeg vet ikke om jeg skal stole for mye på min magefølelse, men jeg tror vi får gutt denne gangen. Spørs om vi får rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 18. august 2006 #1163 Del Skrevet 18. august 2006 Oj, gigapupper! Det høres jo staselig ut Håper ellers alt går greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. august 2006 Forfatter #1164 Del Skrevet 19. august 2006 Hei Marthepia og Imax til begge! Joda jeg tuller ikke gigapupper på meg... som egentlig er flat som en pannekake Mannen klarer jo ikke å holde seg unna og vil hele tiden trykke "snuta" mellom de. jeg har jo kløft!!!! Ang magefølelsen så har det tatt overhånd om jente! Litt skummelt men nå jeg har vært på shopping og kjøpt hentesettet til snupp nr 2 og mange søte små sokker i str pittelitten. Storesnupp er jo vårbarn så hun hadde ikke så mye "varme" klær i begynnelsen. Formen er ikke så bra, våknet isted fra en 3 !!! timers dupp. Snuppa er hos bestemor og skal være der til imrogen og da måtte jeg jo soooove litt... men 3 timer a gitt!!! ja ja... vondt i venstre side av magen! Kjennes ut som forstoppelse, men det stikker veldig mye mer... hmmm vente å se hva som skjer i løpet av helgen, mulig jeg må inn for sjekk... Mannen holder på å rydde leiligheten og jeg forbanner meg over at håndverkerene kom ikke idag, han tar ikke engang telefonen når jeg ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. august 2006 #1165 Del Skrevet 21. august 2006 Innom med en Jasså, så du tror det en jente i magen... Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. august 2006 #1166 Del Skrevet 21. august 2006 Du tror du får jente, og jeg er overbevist om at vi får en gutt til. Så får vi se om det slår til... Håper du finner ut av hva magevondtet er, det er ikke noe gøy å gå og lure. Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. august 2006 #1167 Del Skrevet 21. august 2006 Jentefølelse altså? Spennende! Jeg tror kanskje det blir en gutt til på oss, men er foreløpig mer usikker enn jeg var da jeg gikk med Daniel. Håper formen har blitt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1168 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Nå er det klart at vi skal ha jente !!!! Jeg har nemlig kjøpt to skip*hop stellevesker i råååååååååååsa!!! http://www.diaperbags.com/store/images/pro...product_349.jpg Gleder meg til den skal dingle på vår nye sølvgrå OTH søskenvogn til vinteren!! ....men jeg vet jo ikke om det er jente da.... Endret 22. august 2006 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. august 2006 #1169 Del Skrevet 22. august 2006 Ha ha ha ha du er jo passe shoppegal også da Men trenger du virkelig to stellevesker da? Store-snuppa trenger vel ikke så mye stæsj med seg lengere?! Men den er råstiig da !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 23. august 2006 #1170 Del Skrevet 23. august 2006 Kul stellebag! jeg skal også definitivt ha ny stellebag, men tror vi skal finne ut hvordan vi gjør det med vogn først, altså hvaslags vogn vi skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #1171 Del Skrevet 26. august 2006 Fet stelleveske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1172 Del Skrevet 26. august 2006 Storesnupp har fått lov til å snikbruke den nye stellevesken eller kanskje mammaen har begynt ja.. Passer veldig fint på den gråe Quinny vognen ja.... Vet ikke om jeg kommer til å trenge to stellevesker, men tror det, siden storesnupp fortsatt går i bleier når lillesnupp blir født. Også er det jo vinter så det er kjekt med ekstra skift etc og en veske blir lite. Og skulle vi bli så heldige å få barnehageplass så må de ha hver sin.... På onsdag dro jeg med jobben på fjelltur, kjempefin tur og deilig å komme seg ut av huset og treffe andre mennesker igjen Fikk gått en liten tur rundt fjellstuen og merket jeg var sliten! lover ikke bra! Men har bestemt meg for å begynne å gå litt lenger turer i marka når jeg kommer hjem.. så får vi se om jeg får tid til det og overskudd! På fredag dro jeg til mamma og feiret bryllupet hennes og stefarens Morsom fest og godt å se mange familiemedlemmer igjen. Idag har jeg stort sett sovet ! Kjempesliten og trøtt etter fjellturen. Drar hjemover imorgen ijgen. Mye å ta tak i hjemme, mannen har ikke akkurat vært flink vaskedame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #1173 Del Skrevet 26. august 2006 Hørtes deilig ut med fjelltur... men skjønner godt du er sliten! Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #1174 Del Skrevet 26. august 2006 Nei de mennene er ikke flittige brukere av kluten gitt! Godt du har fått slappet av endel idag Ha en superkoselig lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1175 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg kjenner liv utenpå magen!!!!! Lillesnupp blir nok som storesøsteren sin.... plage mamma med spark og turning i magen og holde mamma våken om nettene!! Imorgen er jeg 20 uker på vei... og halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #1176 Del Skrevet 26. august 2006 Halvveis allerede! Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #1177 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg er også veldig fornøyd med mine pupper! (mannen også! ) GRATTIS MED HALVEIS!! Så deilig at du kjenner bevegelse! Håper det roer seg med spark på nettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. august 2006 #1178 Del Skrevet 28. august 2006 Grattis med halvveis! Det er jo en skikkelig milepæl! Og er det ikke moro å kjenne liv, både utenfra og inni? Jeg blir helt satt ut, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. august 2006 #1179 Del Skrevet 28. august 2006 Gratulerer med halvveis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 31. august 2006 #1180 Del Skrevet 31. august 2006 GRATULERER MED HALVVEIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå