Cr@sh Skrevet 11. august 2006 #1141 Del Skrevet 11. august 2006 Utrolig tøff vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. august 2006 Forfatter #1142 Del Skrevet 11. august 2006 Nå har jeg lest meg gjennom fødetråden på gravidforumet og ville dele min fødselshistorie med resten av gjengen, men jeg finner den ikke igjen!!! Skjønner ikke hvor jeg har gjort av den. Leste gjennom nesten hele dagboken min fra unnfangelse av snuppa til nå men den er ikke her! Trodde jeg hadde skrevet den ned jeg... fant bare en liten kort rapport. Jaja.. får dele den andre historien da i januar en gang Cr@sh OTH er bare stilig! Gleder meg til UL nå om 3 dager!!!! Håper helgen går fort men ikke altfor fort så vi kan nyte tiden med snuppa litt. Etter å ha lest historiene om fødsel begynner jeg å glede meg til min! Rart for det er jo VONDT men gud så herlig å oppleve en rykende fersk babis i armene dine! Klokken er blitt 12.15 og eneste jeg har gjort idag er å surfe og spise lunch! Får komme bedre ignag neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. august 2006 #1143 Del Skrevet 11. august 2006 Klokken er blitt 12.15 og eneste jeg har gjort idag er å surfe og spise lunch! Får komme bedre ignag neste uke... ← Godt det er flere av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. august 2006 #1144 Del Skrevet 11. august 2006 Lykke til på ultralyden!!! Jeg og gleder meg bare til fødselen, selv om jeg husker at det var forferdelig vondt, og at jeg var så vanvittig sliten på slutten... Men det er bare den mest fantastiske opplevelsen man kan ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. august 2006 Forfatter #1145 Del Skrevet 11. august 2006 Takk takk! jeg gleder meg vannvittig til mandagen! Fødsel var vondt men overlevbart! Og fødsel nr 2 skal være lettere så det gjenstår å se Har hatt noen merkelige stikkinger i magen idag og inatt føltes det som jeg hadde en laaaaaang kynner. Det var sånn krampeaktig sammentrekning, men kjentes ikek helt som kynner heller, merkelig! Når jeg løftet snuppa igår for å legge henne så hørtes det ut som noe sprakk i magen min... men jeg har ikke hatt noe mer vondt enn den krampen. Småbekymret men det er sikkert normalt. Nå er klokken straks to og min søster med kjæreste og en venn fra London kommer på besøk til oss idag. Menjeg skal i 30 års dag til en venninne så jeg får ikke hilst på de idag, men de skal jo sove over. Blir koselig til frokost imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. august 2006 Forfatter #1146 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) JEG KJENNER LIV!!!!! Ingen tvil lenger! Igår kjente lettere sommerfugler i magen men tenkte ikke mer på det, sikker innbilnign. Men idag igjen kjente jeg skikkelig dunk!!!! Herlige lille nurket mitt som vil hilse på mammaen sin! Nå gleder jeg meg ikke noe mer til ul på mandag!!! Endret 12. august 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. august 2006 #1147 Del Skrevet 13. august 2006 Åååå, så koselig å kjenne liv!! I morgen er det UL, det blir spennende! Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. august 2006 #1148 Del Skrevet 13. august 2006 Lykke til med ul'en i morgen. Glede meg til å lese referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. august 2006 #1149 Del Skrevet 14. august 2006 Venter spent på referat fra ultralyden her ja! Og gratulerer med kjent liv, det er jo herlig da!!!! Gleder meg til jeg kommer så lengt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. august 2006 Forfatter #1150 Del Skrevet 14. august 2006 Hei April, Siam og Engel! Da er ul vel overstått! Vi var spente idag og var der halvtime før timen... tok en kaffe i kafeen nede på hotellet og tuslet ned til underetasjen. Snuppa var med og hun syns det var såååå spennende å løpe rudnt i korridorene der nede. Legen brukte lang tid, undersøkte hele babyen, alt så veldig bra ut! Phuuuu det var den største bekymringen min. Det er ikke gitt at babyen nr 2 er frisk..... men alt så bra ut og jeg kunne puste lettet ut! Mannen var mer ivrig enn meg og spurte om hun kunne se kjønnet.. tja.... hun trodde det kunne se ut som en jente. Herlig tenkte jeg en lilllesøster til vår snuppe! Mannen fikk plutselig noen ekstra grå i luggen og tenkte 16 år frem i tid med to tenåringsdødtre som dater... Men hun kunne ikke si for sikkert. Jahaaa tenkte jeg, da må vi på 3D ul tenker jeg. Jeg vil være sikker. Forrige legen sa hun trodde det var gutt, og nå sier de jente.. *ringer og bestiller 3D* Men iallefall jeg er overlykkelig at alt var som det skulle! Føler meg 10 kg lettere og kan begynne å nyte babisen litt igjen. Ihelgen har jeg hatt masse stikkinger i bekkenet. au au au så j***** vondt det er. Igår kveld klarte jeg såvidt å bevege meg. Søster og kjæresten måtte lage middag mens mannen tok seg av snuppa når det var leggetid. Idag kjennes det bedre ut men har nå fått advarsel om å ikke styre og ordne så mye med tunge ting ja... lærer jo aldri. Vel tilbake på jobb og jeg kan begynne å jobbe ijgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. august 2006 #1151 Del Skrevet 14. august 2006 Så bra at alt var bra! Skjønner godt at du vil bestille 3d-ultralyd og få en ekstra bekreftelse på kjønnet. Jeg er veldig spent på kjønnet denne gang, og kommer nok til å gjøre det samme om de ikke ser det tydelig på den ordinære ultralyden. Men nå må du ta det litt med ro da! Lytte til kroppen din og glemme alt du BURDE gjøre! Vet det er lettere sagt enn gjort, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. august 2006 Forfatter #1152 Del Skrevet 14. august 2006 ÆRHGT!!!! 3D UL må man først ta i uke 24!!!! Det er f... meg 8 uker til!!! hvordna skal jeg leve så lenge uten å vite sikkert????? Og all den shoppingen jeg skulle ha gjort!!!! jaja.. jeg får vel vente til høstsalget!!! Men skulle da ha bestilt OTH vognen!! Men kanskje like greit å vente til den nye kolleksjonen kommer, kanskje det er noen nye knæsje farger Åhhhh er ikke særlig utålmodig jeg.... Gudskjelov har jeg mer enn nok prosjekter å styre med hjemme... sy snøggel til snuppa, men da ville jeg jo sy en til babisen også... ærght! Ja ja.. jeg kan sy gardiner til stuen og sy puff til snuppa. Også planlegger min bestevenninne bryllup neste høst så da kan jeg være med å se på kjoler ogsånn!! :hoppe: Blir nok å holde på med. Bryllups og babyalbum må jeg også bli ferdig med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. august 2006 #1153 Del Skrevet 14. august 2006 Så gøy med ultralyden. Og bra at alt ser bra ut, det er jo tross alt det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1154 Del Skrevet 15. august 2006 Så gøy med ultralyden. Og bra at alt ser bra ut, det er jo tross alt det viktigste. ← Ul er gøy når du får se hva det er 100% sikkert, nå er jeg bare forvirret over resultatet.. enten gutt eller jente.. ja ja godtr det ikke er flere alternativer Men det viktigste for meg var faktisk om babisen var frisk og at alt stod bra til! Nå har jeg såvidt begynt å komme igang på jobb. Endelig kan jeg tenke på noe annet enn babisen. Tror jeg har bekymret meg mer enn jeg trodde i utgangspunktet. Idag er det tirsdag, snart halvveis i uken og snart helg igjen. Mamma skal ha snuppa hele neste uke, det blir trist å ikke våkne opp sammen med henne... buhuu, gruer meg allerede!!! Får kose meg ekstra mye med henne denne uken her Igår prøvde vi det nye boblebadet! Jeg og snuppa først så kom mannen inn etterpå, det var superkoselig! Snuppa elsket boblene selv om det var litt skummelt til å begynne med, lyden var nok litt høy for henen og hun var ganske sliten på kvelden. 4 timer igjen til jeg ser snuppa igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1155 Del Skrevet 15. august 2006 2 tenåringsjenter ja.. Så bra at alt gikk fint på UL! Grattis med (nesten sikkert) jente! 3D UL, å jeg skulle ønske de hadde det her! Men jeg trodde ikke de så etter kjønn på 3D, men at de så bedre hvordan babyen så ut?... Hva skal du og snuppa gjøre idag da? Koooose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. august 2006 Forfatter #1156 Del Skrevet 16. august 2006 Igår kveld kom mamma og søster på besøk så vi koste oss sammen med snuppa hjemme. Hun lekte og pekte og lo og viste alle sine leker til bestemor Idag skal jeg og snuppa se fotballkamp. HUn har nok sovnet til kampen begynner men da skla jeg bare holde rundt henne til jeg er forsynt Det er såååå godt å bare kikke på henne og lukte på henne og stryke henne over håret! gleder meg Håper mannen vil se kamp sammen med meg, han er ikke så fotball interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. august 2006 Forfatter #1157 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har kjøpt potte til snuppa Hun er nå snart 15 mnd og bestemor syns det var jammen meg på tide at hun blir satt på potte, både jeg og søster var 1 år gamle da vi fikk prøve første gangen .. så nå gleder jeg meg til uttrykket hennes første gang hun skal sitte der!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. august 2006 #1158 Del Skrevet 16. august 2006 Så flott at alt stod bra til med den lille i magen og så morsomt at det blir en jente til.. Mest sannsynlig da Tusen takk for mail, det var kjempe fint og satte meg på en idè! Ha en fin kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1159 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg klarer ikke å forholde meg til om det blir jente jeg nå, selv om jeg har en følelse av at det blir det Viktigste at alt var bra med den lille... men det har ikke stoppet meg i å handle hentesettet til henne igår.... Det ble en rosa linkjole og matchende truse til. Storesnuppa hadde noe lignende og kjolen henger nå innrammet over sengen hennes. Nå har jeg bestemt meg for vogn! Det blir nok en silvergray OTH urban jungle søskenvogn. Uansett om det er gutt eller jente inni magen så passer den begge. Jeg skal sy ny snøggel til storesnuppa nå snart i rosa og grått og et i lime så da passer begge fargene til grått. Og kommer det en liten gutt så passer også blått og grått sammen. ..... men jeg venter uansett til den nye kolleksjonen kommer for å se om det er nye farger på gang... ikke helt bestemt jeg altså........ Idag har jeg endelig kommet igang med litt jobb igjen, selv om jeg føler jeg kommer ingen vei med oppgaven min. Det er bare 4 mnd tiljeg skal ut i permisjon , åh herregud er det 4 mnd til jul????? og jeg arbeidsoppgaven min kan ta opptil 2 år å fullføre så jeg mangler liksom helheten og motivasjonen for å begnne på de..... Pottetreningen gikk ikke så bra! Potten var veldig spennende å se på og leke med men så fort bleien forsvant og hun måtte sitte på den ble det hyling.. hmmm vi får ta det med ro og venne henne langsomt til sittingen da.... blir det mye leking med potte fremover da.. Tror det er første gang jeg GRUER meg til helgen!!! Lørdagen skal hun til svigermor så vi får gjort ferdig leiligheten og på søndag skal vi kjøre snuppa til mamma og hun skal være der hele uken.. dvs jeg får ikke våknet med bustetrollet mitt om morgenen og jeg får ingen tåfis i nesen om natten når snuppa vrir seg i søvne... jeg kommer til å savne henne så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1160 Del Skrevet 17. august 2006 Forresten så har kynnere begynt å bli vonde nå.... eller de er ikke vonde men jeg merker at det er vondere enn vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå