Siam Skrevet 30. juli 2006 #1121 Del Skrevet 30. juli 2006 Velkommen tilbake fra sørlandstur. Håper ikke den siste ferieuken regner helt bort, selv om det var digg med litt regn nå. Hagen er i alle fall veldig glad for det. Rart det der at det kommer en baby til. Det er ganske uvirkelig for meg enda. Selv om jeg har hørt hjertelyd og kjent bevegelse. Men jeg skjønner det nok når vi kommer hjem fra sykehuset. Veldig spennende med ul, jeg må vente nesten 5 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. august 2006 Forfatter #1122 Del Skrevet 4. august 2006 Takk takk Siam Det var deilig med ferie ja, men det er også litt godt å komme hjem. Skriver bare litt for det er mye som gjenstår på huset og som jeg gruer meg litt til å sette igang å gjøre.. blir så lett mas og tjas. Idag har jeg vært på storshopping, har kjøpt materialer til kjøkken som jeg skal lage til snuppa. Har såvidt begynt og det kommer til å bli kjempefint! fikk også kjøpt trefigurer med prinsesser, prinsessekroner og noen små hjerter som skal festes til knotter som skal males hvite først. Kommer til å bli såååå stilig lite prinsesserom kjøpte et kjempesøt rosa stoff med litt mørkere rosa hjerter på. Sukk!! Skulle nesten ønske jeg var liten ijgen og mammaen min var like kreativ.. hehe! Det blir nok mange kvelder sammen med snuppa foran det kjøkkenet. Pappa har allerede lovet en liten teselskap så fort kjøkkenet er oppe og stå. Hun fikk sitt første teservice idag, nemlig! og klarte å knuse den ene koppen så å si med en gang.. ja ja, det var kanskje litt min skyld da.. magen vokser ja. Tror jeg kjente bevegelse isted men tror egenglit ikke det.. merkelig.. Imrogen kommer flislegger og gjør ferdig kjelleren! JIppi da kan jeg begynne å stable og rydde vekk alt skrot fra utleiedelen! Denne dagen har jeg ventet leeeeeenge på:.... små gleder ja Ellers skal jeg sage ut hull til vasken og male kjøkkenet rosa imorgen, trengs nok 2--3 strøk så jeg regner ikke med å bli ferdig med det imorgen. Så må jeg innom maxbo og kjøpe tapet og sånn flisetapet til å ha på veggen. Blir gjennomført ja. Det er meldt 27 grader imorgen så litt hagekos med bading av snuppa blir det også. også får jeg solt meg litt og vedlikeholdt fargen fra sørlandet JEg har funnet ut at jeg kan ikke bruke mer enn 4 i faktor (solkrem) blir jo ikke brun med høyere.. Helst skulle jeg hatt 2 men det finnes ikke i norge lenger.. Jo jeg har fått rammet inn hentesettet, en liten rosa kjole i lin, i en eikeramme fra Ikea det ble så fint og søtt! Det skal henge over sengen hennes så fort jeg har bestemt meg for hvor den skal stå... Nei nå er det natta. mannen er ute på vift ikveld og venter han nok ikke hjem før om et par tre timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. august 2006 #1123 Del Skrevet 6. august 2006 Det hørtes jo morsomt ut, det kjøkkenet til lille-jenta! Hvor skal det stå hen? Hun kommer sikkert til å få mye glede av det. Du er jammen flink til å ordne jente-rom. Oliver sitt rom er ikke særlig forseg-gjort, det er bare kastet inn en bokhylle, en kommode og en seng. I tilleg står det en stol er som jeg ammet i før. Har lyst til å ordne ordentlig rom, men det blir vel ikke før han flytter opp. Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1124 Del Skrevet 7. august 2006 Åh kjøkkenet ble sååååå fint!!! Rosa bærebjelker, lysrosa vegg, oljet trebenkeplate, sort/stål komfyr og rosa skuffeseksjon. Rosa gardiner med litt mørkere rosa hjerter. Lys under "taket" og 2 hvite hyller hvor det står noen porselenstellerken og 4 heng som koppene henger i under nederste hyllen. (skal prøve å få lagt ut bilde) Det ble bare kjempefint! kjøkkenet skal stå på rommet hennes, og når jeg får kjøpt bokhyllen og hylle til å henge opp på veggen og stasjer de med esker fulle av leker så håper jeg hun leker mer på rommet sitt fremover. Nå drar hun allelekene ut i stuen og leker der, koselig det altså men hvis jeg skal vaske så er det jo greit at hun holder seg på rommet sitt i en times tid... Søster med kjæreste var innnom igår og de var imponert over mine snekkerferdigheter Gleder meg til mamma får se, hun kommer til å steile for å ikke å snakke om stefaren min som er byggmesteren selv.... Idag er det første dagen på jobb igjen etter 4 ukers ferie.. ting går litt tregt ja. snuppa gråt når jeg leverte henne hos dagmammaen idag, det var hjerteskjærende å høre på, men fikk en sms av dagmammaen om at hun sluttet før de hadde gått inn i huset. lille snuppa mi! Blir nok tidligere dager på meg ja.. savner henne allerede! Flisleggeren gjorde seg ferdig med kjelleren og kjøkkenet igår. Trenges bare å silikonfuge litt så det er ferdig Jippi!! Da kan vi begynne å stable skrotet vårt der og vaske ut av utleiedelen. Gleder og gruer meg litt til å annonsere og begynne med visninger og intervjuer. Hadde vært greit å få noen "kjente" inn der. Men vi får ta det som det kommer. I lunchen skal jeg ut på shopping. Det er vel sluttsalg nå og jeg har ikke kjøpt noen klær til snuppa til neste år enda så idag må jeg vel ut og kikke litt.... Og kanskje kjøpe noe til babisen? Blir noe unisex da, vet jo ikke hva det blir enda. Bare 11 dager ijgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1125 Del Skrevet 7. august 2006 Shopping vel overstått, men ble litt skuffet, fant ikke så mye gitt. Men jeg fant lammeskinn på salg på fru lyng til 299 Kjøpte to stykker så snuppa og spiren får hvert sitt i den nye OTH søskenvognen som vi skal bestille snart. Etter ul for å se hvem som bor i magen min. Blir det gutt skal vi ha en lysegrå, blir det en jente bearbeider jeg mannen til å kjøpe en RÅSA vogn! Han er ikke helt med på det nei, men jeg gjør nok en god jobb frem til bestilling ja. fant ut at det er bare en uke til UL! Trodde det var 18, men det er 14 august! Hurra! hele 4 dager før!!! Uff er ikke særlig flink på jobben idag også... får liksom ikke komemt igang. Ingen rundt meg jobber noe særlig heller. alle sitter og surfer eller gjør noe annet morsomt. Ja ja..første dagen er vel sånn..... Gleder meg til å hente snuppa igjen! Savner henne så enormt!! vil hun skal hjem og leke med kjøkkenet sitt.. haha!! Kanskje hun inviterer mammaen sin på en kopp te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #1126 Del Skrevet 7. august 2006 Mannen ville ikke ha typisk jentefarge på vognen, da ville han ikke trille! Men vi skal kjøpe rosa sprinkelseng! Så herlig at kjøkkenet ble så fint! Første dag på jobb etter ferie.. Ikke alltid lett.. Søtt å høre at du savner snuppa såmye. Hun må være skjønn! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. august 2006 #1127 Del Skrevet 7. august 2006 den nye OTH søskenvognen som vi skal bestille snart. ← Å, har dere bestemt dere for den? Den har jeg lyst på også. Men synes kanskje den er ørlittegranne for dyr... Så jeg får se. Hvor skal du bestille den hen? Håper dagene på jobben går litt fortere fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1128 Del Skrevet 8. august 2006 Mannen ville ikke ha typisk jentefarge på vognen, da ville han ikke trille! Men vi skal kjøpe rosa sprinkelseng! Åh jeg og vil ha, men da tror jeg mannen flytter ut... Søtt å høre at du savner snuppa såmye. Hun må være skjønn! Hun er verdens skjønneste (sier det ikke bare fordi hun er min) Jeg eeeeeelsker å sitte å studere hennes ansiktsuttrykk når er opptatt med noe. Hun får de søteste minene som jeg ikke har sett hos andre barn, hun har en vanvittig mimikk som hypnotiserer meg til 1000!!! Det har jeg hørt fra fremmede mennesker også så det er ikke noe bare jeg mener. Jepp vi skal ha den nye OTH vognen, har sett litt på andre vogner men jeg syns de er sååå tunge og klumpete. Så på den nye EasyWalkeren som heter Sky (?) for den syns jeg var fin, men den er jo nesten like dyr og mye mer klumpete og vanskeligere å svinge. Bilen vi kjøpte hadde vi også prøvd en OTH søskenvogn i så vi vet at det er akkurat nok plass til den. en annen ting som er greit er at du kan få kjøpt bagen brukt, jeg har noen venninner som jeg kommer til å låne av og dermed spare litt penger. Bagen koster ca 1600,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1129 Del Skrevet 8. august 2006 Bare 6 dager ijgen til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1130 Del Skrevet 8. august 2006 Ånei nei nei.... Begynner å få sommerfugler i magen nå! Gleder meg så mye til UL!!!! Spent å se hvem som bor i magen min også kan jeg begynne å planlegge barnerommet!!!! Ikke gal jeg... neida! Sitter og surfer på OTH vogner! Og har kommet frem til at jeg vil ha en sølvgrå OTH tvillingvogn! også skal jeg kjøpe ekstra trekk! Hvis det blir gutt da... Da skal jeg ha en rosa og en blå vognpose i det sølvgråe trekket, og sølvposer i rosa og blå trekk! Tror vi skal bestille fra babyjungle.nl der får du med poser gratis ved kjøp av vogn. Håper de bare har det neste uke også! Men nå tror jeg skal dra og hente snuppa mi!!!! Yoohoooooooo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #1131 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Ååå.. gleder meg til å møte min egen snupp når jeg leser hva du skriver Jeg blir nok helt betatt av min også.. Hun har nok de skjønneste ansiktutrykkene, høres det ut som! Bare 6 dager til UL!!! Vil dere vite kjønnet?? KOOOOOOOSE deg sammen med snuppeline! Endret 8. august 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. august 2006 Forfatter #1132 Del Skrevet 9. august 2006 JAAAA vi vil vite kjønnet! Har bare et barnerom nå som de skal dele de første 3-4 årene! Så vi må vite hva det blir så vi kan innrede deretter! Det er noe fantastisk å være mamma. Og spesielt når de kommer i den aldreren snuppa er nå. Hun lærer såååå mye hver dag og det skjer stadig forandringer. Tiden går så altfor fort nå! Men det er utrolig gøy! Det er sånn at jeg har begynt å glede meg til å ha henne hjemme sammen med meg og babisen fra desember! Selv om jeg syns hun burde være i barnehage og leke med andre barn så er det mest fantastiske å ha lille snuppa hos meg hele tiden. Blir så bekymret for henne når jeg ikek er sammen med henne. Det er nok morskjærligheten og en god porsjon av hormoner som tar over nå.. Igår gikk dagen med på å hente snuppa og koooooooooooose meg masse med henne! Vi lekte litt på rommet hennes med det nye kjøkkenet, stakkar hun skjønner ikke helt hva det er enda. Hun vil helst dra av platene på komfyren enn å sette kjelen på de. Men det kommer nok etterhvert. Også elsker hun å kikke i bøker! Igår kom hun bort til meg med en pekebok og pekte på et egg og sa "nam" haha da måtte jeg le. Hun er glad i egg, kan spise to egg og to brødskiver til frokost.... mer enn mannen klarer! Jeg sa egg og hun "eghght". Tydelig at hun har begynt å ta litt etter nå.. en liten monkey ja! Vi spiste middag sammen også sovnet hun på fanget mitt på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #1133 Del Skrevet 9. august 2006 5 dager til UL!! Hun høres jo bare supersøt ut!! Ååå.. ja det høres helt fantastisk ut.. Å få den morsfølelsen.. Føler jeg har den litt allerede faktisk! At jeg må beskytte lille i magen. Håper du får en SUPER dag! Gleder meg sånn å lese om UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. august 2006 Forfatter #1134 Del Skrevet 9. august 2006 *sukk* 5 dager er leeeeeeeeeenge!!! Det strekkes og tøyes i magen om dagen! Ingen tvil om at knøttet vokser ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. august 2006 Forfatter #1135 Del Skrevet 9. august 2006 Ånei og nå kom det noen kynnere!! Vil ikke vil ikke vil ikke ha!!! De er ikke vonde men syns det er tidlig å få de nå, enda jeg sitter hele dagen ... Nå regner det som pokker her utenfor kontoret! Bra!! så får thujahekken noe å vokse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. august 2006 #1136 Del Skrevet 9. august 2006 Spennende med bare 5 dager til UL! Siden dere vil vite kjønnet, så får vi håpe at det ikke er en veldig sjenert en inni der da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1137 Del Skrevet 10. august 2006 4 dager igjen og jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut til mandag! Nå er det gudskjelov torsdag, og snart er det HELG! Da går det litt fortere Hvis den lille er veldig sjenert så skal vi ta en ekstra ul på Volvat, har uansett lyst på 3D bilde og film så jeg tror det blir det uansett. Selv om vi ikke har så mye penger til overs om dagen men jeg tror jeg kommer til å angre hvis jeg ikke gjør det. Har vært på 3D med snuppa og syns det var helt herlig å kikke på bildene og filmen i etterkant! Det var liksom det første møtet Åh klokken er bare 10 og jeg holder på å kjede livet av meg! Fortell en vits eller noe sånt anyone Får gå å ta meg en kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1138 Del Skrevet 10. august 2006 70% salg på benetton, var innom for gøy å kikke og jammen meg fant jeg ikke masse sommerklær til snuppa til neste år. Tskjorter til 30 kroner og langarmet gensere! Får aldri nok av det. Fikk kjøpt bursdag gave til venninne som fyller 30 år og ny søppelkasse. Nå venter jeg bare på at klokken skal bli 15 så jeg kan begynne å planlegge å dra hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. august 2006 #1139 Del Skrevet 10. august 2006 Vi har OTH vogn til Victoria og jeg er strålende fornøyd!!! Hadde først mørkeblå, men har kjøpt et ekstra trekk-knall rosa Ser sånn ut: Rosa OTH Så spennende med UL Koselig å lese om hvordan du koser deg med snuppa di! *tusler ut før jeg blir enda mer babysyk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1140 Del Skrevet 10. august 2006 Det er sånn farge jeg har lyst på sportsdelen til snuppa. Blir det en jente til så vil jeg gjerne ha til henne også OTH vognene er bare megakule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå