Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Hellu!

Har aldri vært innom deg før... men måtte jo innom og hilse på og GRATULERE med en spire i magen nå som vi er blitt naboer! ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen og gratulasjoner Emma, Engel og Cr@sh!!!

Det begynner å gå opp for meg at vi skal ha en liten til :)

Litt skummelig å tenke på at det blir 22 mnd i mellom, men det blir bare en tilvenningssak og endring i rutiner! Vi gleder oss veldig. Håper bare h*n ikke kommer på min 30 års dag!

Første gravidsymtomer melder seg, idag kjente jeg tydelig stikkinger i bekkenet og nederst i xxx. Litt stikkinger i lysken og småsvimmel. Magen føles oppblåst og jeg må tisse hele tiden!

Håper det klaffer for dere snart Engel! Kanskje det blir en liten febbisbabies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April, og takk for hilsen og gratulasjon :)

Det er veldig stas :)

Gikk litt rask unna men men...

Endelig helg igjen !!! Hurra!!

2 barnebursdager står for tur i helgen, 3 barselbarn fyller år! Tenk at vår lille snupp er 1 år snart også! Hjelp!

Formen er super om dagen, ingen merkverdige gravidtegn. småting som oppblåst mage og stikkinger men bare det !

Håper det holder seg sånn!

Besteforeldrene er forstatt uvitende om den lille i magen og jeg må virkelig ta meg sammen så jeg ikke forsnakker meg. Det er kjempevanskelig. På jobben er det greiere, da snakker vi ikke så mye om barn ....

Håper tiden frem til uke 12 går fort nå så de besteforeldre kan begynne å glede seg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei nei nei.... kjenner kvalmen begynner å snike seg.... Æsj æsj æsj!!!

Løpe til apotek og kjøpe ingefærkapsler og kvalmebånd....

og jeg er bare 4+6 :overrasket:

Endret av cappocino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin 17. mai :flagg: og ikke minst gratulerer med spiren! Får håpe den klorer seg fast og at kvalmen er forbigående. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg har ringt samtlige barnehager og dagmammaer jeg har funnet i oslo... blæh!!!! nr 118 på venteliste til barnehage... med andre ord: fat chance for barnehageplass iår!!! Tenkte meg det.

Men har knaskje funnet en dagmamma fra august av. Skal på intervju illøpet av neste uke så det blir spennende :) Regner med at hun ikke sier nei til vår lille snupp :ler:

ellers er formen helt ok. Merker jeg blir mer sliten og punkterer i totiden!

Nå sitter jeg egentlig og venter på å dra hjem.. orker ikke å snakke med noen eller gjøre noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. også oppdatering på huset da.

Gipsplatene begynner å komem opp. Ytterdørene har kommet og skal installeres så fort så mulig.

Så må vi en tur på Ikea og bestille kjøkken.

Fått dato for elektriker og rørlegger kommer i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnehagedekningen er noe som skremmer meg. Vi bor i den bydelen i Oslo med dårligst dekning, så vi ender nok opp i samme situasjon som dere: På venteliste nummer hundreogfjaksen og dagmamma. Men det er jo lov til å tro at det kan endre seg? Lykke til med dagmammajakt da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Det er helt utrolig! Er det virkelig mulig å stå på 118'de plass på venteliste? Det er jo helt meningsløst! Som om 117 stykker før deg vil si nei!

Nå får de gjøre noe med barnehagedekningen i dette landet altså!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det 118 plass på venteliste.... MEN... vi har fått dagmamma!!! og hun holder til rett ved jobben min!!! HURRA!!!

Snuppa kan allerede begynne fra juni av :) :) så vanvittig lettet at jeg får ikke sagt det nok! .. alt ordner seg for snille piker.... :)

Kvalmen er tilbake :forvirret: blæh!!! Kvalmebånd hjalp litt og igang med å drikke ingefærte. Første legekontroll unnagjort også, veeeeeeeeldig lavt blodtrykk, fare for sykemelding igjen med andre ord... æsj altså og jeg som har fått nye arbeidsoppgaver på jobben også. Ja ja.. vi får ta det som det kommer...

Er 6+3 idag og syns egentlig det var litt i tidligste laget å bli kvalm. leste litt på nettet at det kan være tegn til tvillinger :overrasket: men man skal jo ikke stole på noe som står på internettet....

Oppdatering på huset: vinduene er forsinket, skulle vært her igår men kommer kanskje idag eller på fredag, jobben stopper opp pga det, men nå er vi iallefall begynt å male taket :) nok å gjøre!

Så til den store begivenheten imorgen! Snuppas 1 års dag! Tenk at ifjor gikk jeg med kjempemage og ventet på å treffen den lille jenta vår. 12 sekunder på tolv på natten 25 mail ble hun født. 3225 g og 48 cm lang. Et lite herlig nurk med masse mørkt hår. Gud så stolt jeg var som nybakt mamma.. og er ikke mindre stolt nå av den herlige 1 åringen. Snuppa har vært en liten engel hele tiden. Sovet godt, vel bortsett fra den siste tiden, er litt våken om nettene. Spist godt, og det syns :sjarmor: en liten matmons!! Nå skal hun snart begynne hos dagmamma og før vi vet ordet av det er det hennes konfirmasjon :overrasket: nei jeg må slutte å tenke sånn. Det er lenge igjen til det og vi har noen fantastiske år foran oss. Imorgen blir en et lite selskap med bare nærmeste familie.

Nei får vel jobbe litt også selv om fokuset er på snuppa og spiren i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Tenk at det er gått så lang tid siden du stod og blomstret i kapellet og jeg var og så på deg....................

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er gått så lang tid siden du stod og blomstret i kapellet og jeg var og så på deg....................

:hjerter_rundt:

Ja det er snart 2,5 år siden!! Tiden flyr.... og i mellomtiden har vi fått en herlig liten snuppe og en spire på vei.

....*løper til dagboken din for oppdatering*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagmamma! Så godt at ting faller på plass.

Håper formen din kommer seg. Det er vel bedre å ta sykemelding og unngå å slite seg helt ut, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagmamma! Så godt at ting faller på plass.

Håper formen din kommer seg. Det er vel bedre å ta sykemelding og unngå å slite seg helt ut, vil jeg tro.

Jepp det er bedre å sykemelde seg, men jeg har såååå dårlig samvittighet overfor jobben. var sykemeldt halve svangerskapet sist og vil helst unngå det denne gangen.. men jeg kan jo ikke slite meg ut.

Nå går jeg med kvalmebånd og drikker ingefærte (som forresten smaker helt forferdelig) litt bedre når jeg spiser også så det er bare å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...