cappocino Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1001 Del Skrevet 11. november 2005 Stikkordsoppdatering: Jeg er syk ijgen, skikkelig forkjølet at jeg aldri lærer å ikke gå ut med for lite klær Snuppa har begynt å sitte alene. Hun har skjønt at det er mulig å sitte så nå prøver hun for harde livet å sette seg opp selv. skikkelig situps og sixpack blir det på henne snart Har hatt meglere på besøk og fått vannvittig bra prisvurdering og ØKNING på leiligheten!! jippi!!! bilen går så det suser søster er hjemme og blir til jul, men reiser før nyttår jeg RØYTER!!!! æsj så mye hår som jeg mister om dagen. Går nesten bare med håret satt opp nå, er redd for å miste for mye.. æsj! Men det er vel som som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1002 Del Skrevet 18. november 2005 Snuppa setter seg opp selv Skikkelig overrasket og forundret mamma som så snuppa sette seg opp selv igår kveld!!! hun har prøvd lenge å dra seg opp men igår kveld satte hun seg opp! Jeg og mammaen min så på hverandre like forbauset..... HUn har også begynt å bli flinkere til å snu seg på siden og bøye hele kroppen bakover, like før hun klarer å snu seg helt rundt nå Tror hun blir like analytisk som sin mamma, hun kan sitte i timesvis og titte på hendene sine og studere hver eneste finger. LIlle snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. november 2005 #1003 Del Skrevet 18. november 2005 Her er det fremgang, ser jeg. Morsomt å følge utviklingen av de små knottene våre. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. november 2005 #1004 Del Skrevet 18. november 2005 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. november 2005 Forfatter #1005 Del Skrevet 29. november 2005 Dagene går ja... Snuppa har blitt 6 mnd og det ble feiret med 2 kaker og bestemor og tante G på besøk en liten gave måtte snuppa også få.... Skjemmer ikke bort henen jeg nei... hihi. På fredag var mannen og jeg på Raga Rockers konsert, vel jeg var med men fikk dessverre ikke sett konserten. Barnevaktene måtte dra kl 23 så jeg var pent nødt til å komme hjem. Fremgang bare å komem seg ut av huset en fredagskveld På lørdag begynte bleieaksjon med snuppa, hun ble sannsynlig smittet av babymageviruset på barseltreffet vi var på, for nå var det bleieaksjon i ett sett. Tror vi byttet nærmere 20 bleier.... Igår begynte det å bli bedre, etter en runde med presset blåbær. God gammel kjerringråd som mamma fortalte meg om. Ny runde idag så får vi krysse fingrene for at det går over. Stakkar snuppa var jo så sår i stumpen sin.... 6mnd kontrollen unnagjort igår. 65,5 cm, 7500 g og 42 rundt hodet. Hjerte, lunge og ledd alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. november 2005 #1006 Del Skrevet 29. november 2005 Så stor jente hun har blitt alt Tiden flyr.. Kjedelig med dette mageviruset da. Uff! Jeg begynte også å røyte helt vanvittig en periode, mistet mye hår. Begynte å få litt viker til og med Men så var vi i Sverige og der kjøpte jeg høykonsentrert B vitamin og nå røyter jeg nesten ikke lenger og håret har begynt å komme tilbake for fullt! Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1007 Del Skrevet 5. desember 2005 B vitaminer skal handles Snuppa er nesten frisk, 4 bæsjebleier igår og foreløping ingen idag !! Mamma er fornøyd. Tror dietten til bestemor gjorde susen! Kokt og most gulrot og ris... oog bare vann og drikke, tillegg til pupp da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1008 Del Skrevet 15. desember 2005 B vitaminer handlet og knaskes for harde livet!!! Håper det hjelper snart ellers kan jeg begynne å donere hår til parykk Må få klippet håret for nå er det så flatt og tynt.. æsj! Snuppa sitter selv, ikke helt stødig men klarer seg veldig bra. Hun sitter lenge om gangen og pusler med sine små leker i lekegrinden. Polstret sidene så skulle hun falle så er det godt å mykt. Kjempefornøyd hun. Krabbing er det litt tregere med, løfter rompa fortsatt men skjønner kke helt at hun skal fremover. Kommer nok det snart også! Haster ikke.... Nå er julen snart her, og julegavene er nesten i boks... Koser meg hos mamma om dagen, gøy for snuppa og ha kontakt med bestemor og tante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. desember 2005 #1009 Del Skrevet 15. desember 2005 Så morsomt å lese oppdateringer på lille prinsessa Så søstern din sist jeg var hjemme forresten....på jobb.... Jeg skal hjem for fest på lørdag - så kanskje jeg ser deg ute?! God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #1010 Del Skrevet 16. desember 2005 Ja søster er hjemme for julen fra London. Hadde vært gøy å sees på lørdag, men jeg må dessverre tilbake til oslo. Juleshopping og bursdagsselskaper på planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 16. desember 2005 #1011 Del Skrevet 16. desember 2005 Litt tidlig ute, men: god jul ønskes fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2005 #1012 Del Skrevet 24. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #1013 Del Skrevet 28. desember 2005 7 måneder og første jul vel overstått. På julaften var vi hos bestemor T med mannens familie. 1 juledag dro vi til bestemor M med mammas familie. Kjempekoselig jul! Masse gaver og hyggelige stunder! snuppa har skjønt ålingen bakover og begynner nå på gynging på alle fire. lekematte er stas nå. Fått gåvogn til jul som hun har begynt å strekke seg etter og prøver å reise seg. Nå roper hun så nå må jeg løpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #1014 Del Skrevet 7. januar 2006 Stakkar lille snuppa mi er blitt syk. Feber og hosting Det gjør så vondt å se den lille jenta som ikke orker å være blid og fornøyd som hun alltid er... Vil bare holde henne tett inntil meg og få henne bedre... Men bortsett fra forkjølelsen har hun begynt å løfte rompa og stå på tærne (på alle fire da) hun bykser fremover så krabbing er straks rundt hjørnet tenker jeg. Hun løfter seg opp i lekegrinden og på gåvognen. Nå våknet hun så jeg får løpet og holde henne igjen.. lille nurk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. januar 2006 #1015 Del Skrevet 7. januar 2006 God bedring til prinsessa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1016 Del Skrevet 8. februar 2006 Wow en hel måned siden sist jeg var her inne !!!! Hmm tiden flyr av gårde i turbofart ja.... En liten oppdatering er på sin plass. Snuppa har blitt 8,5 mnd og hun har for to uker siden reist seg alene, og holder seg fast til bord kanten og ellers alt annet hun får tak i. Krabbingen er under kontroll nå og hun har en turbo i rompa må jeg... hun er overalt (til min store fortvilelse) Rekker så vidt å snu meg før hun er oppi matskålen til vovven eller på kontoret og leker med strykebrettet... ja ja.. trenger ingen dyre og kule leker her i gården nei. Melken er borte, så nå har jeg to vrengte bukselommer som henger og slenger, takk gud for push up bh Vi skulle reise til Egypt på søndag men det ser ut til at vi dropper det ja.... Husjakten fortsetter som vanlig, har hatt et par akuellle prospekter men de gikk over prisantydning ellers var helt ubrukelige.. så vi fortsetter å se. Hvis jeg ikke gir opp snart da... trodde vel ikke det skulle være så forb//"/&/=)&/= vanskelig å finne seg et lite søt hus med en liten hageflekk. Har også fått tilbake tanterød! Så nå må vi virkelig være forsiktige med sengeaktivitetene... vil ikke bli gravid riktig enda, men om 3-4 mnd kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1017 Del Skrevet 25. mars 2006 På tide med ny oppdatering. Snuppa er 10 måneder imorgen og er overalt, går rundt bord etc men slipper seg ikke enda... hun venter nok til hun skal være sammen med pappaen sin i to måneder, da blir det nok full fart VI HAR KJØPT HUS!!!!!!!!! Hurra!!!! Overtagelse allerede neste uke. En kjempeoppussingsobjekt men dette skal bli gøy! Iallefall når vi fikk finansiering til oppussingen også :hoppe: Så da begynner vi med rivingen i allerede neste uke og bygger opp igjen så fort så mulig! Målet er å ha huset ferdig til 1 årsdagen til snuppa så vi kan feire nytt hus Og nytt hus betyr også familieforøkning, vel skal vente til vi er ferdige med den verste malerperioden, men regner med at vi er igang i mai! Om 2 uker begynner jeg på jobb igjen og må si at jeg gruer meg men også gleder meg! Det skal bli godt å komme seg ut blant "mennesker" igjen og ikke bare snakke om bæsjebleier med barselmammaer. Det har vært en kjempefin periode og være hjemme med lille snuppis men nå er jeg litt klar for voksenliv igjen. Gleder meg til å se mannen in action på hjemmefronten. Vel permisjonen hans blir kanskje litt amputert i og med at vi må pusse opp og han kommer itl å være på huset hele tiden, men men.. sånn er nå det. Da skal jeg tilbake til mine interiørblader og få fylt hodet med inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mettan Skrevet 26. mars 2006 #1018 Del Skrevet 26. mars 2006 Så spennende med hus, Cappocino, Gratulerer!! Blir veldig nysgjerrig på hvor huset deres er, har du bilder??? Lykke til med oppussing og familieforøkelse!! *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mars 2006 #1019 Del Skrevet 26. mars 2006 Gratulerer med huskjøp!! Så gøy Og så spennende med prøving igjen da! Det skulle gjerne vi gjort også, men tror vi drøyer litt siden jeg akkurat har begynt i ny jobb! Snuppa kommer sikkert til å kose seg hjemme med pappa`n, det gjør Victoria hvert fall. Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mars 2006 #1020 Del Skrevet 26. mars 2006 Gratulerer med huskjøp! Det blir nok en hektisk og slitsom periode fremover, men sikkert veldig morsomt også. Det er gøy å ha noen prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå