Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Huff så skummelt med så lavt blodtrykk. Nå må du passe masse på og ta det HELT med ro!! Er du det minste bekymret for noe så reis å få det sjekket. Der var det jeg var heldig!!!Tok bare en liten tur på føden for å sjekke, og der ble jeg liggende frem til jeg var mor! Ikke ta NOEN sjangser!!

Håper det ordner seg og at du nyter den siste tiden. Vet at tiden har en tendens til å gå veldig seint :ler:

Vi skal ha dåp til helgen og gleder oss masse til det!!

Ha en fin dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En laaaang og kjedelig dag :-?

Ikke noe å gjøre, eller masse å gjøre men jeg får ikke lov av mannen. Skulle ha ryddet på kontoret, men det innebærer tunge løft av bøker og annet stasj, masse av det står høyt oppe på bokhyller så det får vente. Skulle vasket vinduer men det er helt uaktuelt. Mannen leier inn vaskedame. Skulle vært på ikea og kjøpt to nye garderobeskap men får ikke lov til å kjøre.... Aaaaarghtt!!! Kan bli frustrert av mindre.....

Ikke har det vært sol ute heller så jeg kunne sole magen min :veldigsur:

Men jeg holder ut! Måtte bare få ut litt "steam"

Maxine Grey Hyggelig at du er innom! Følger med på Tex sin dagbok. Flink datter du har må jeg si :)

Imax Takk for lykkeønsking. Svigermor eller mamma passer på vofsen tenker jeg. Ellers så har vi mange venner som bor ikke langt fra oss som kan ta han. Han koser seg om dagen, siden jeg ikke kan gå ut med han lenger har vi bestilt hundelufting til han. 1 time hver dag på formiddagen og han kommer hjem sliten og fornøyd! Ellers så har vi satt opp alt av utstyr til prinsessen, seng, lekegrind til og med bleiebøtten så han kan snuse litt og bli vant til det. Imorgen henter vi vognen så han får snust fra seg på den også.

Monja Tilbake igjen :) Kult! Det er kjempebetryggende å vite at hodet har festet seg, en mindre ting å bekymre seg for hvis vannet skulle gå..

Sf målene er lave litt pga at hodet er festet men de har flatet litt ut de siste målingene så jm ville ha meg inn for sjekk igjen. Joda jeg blir fulgt opp en gang pr uke nå mot slutten. Kjenner prinsessen rører masse på seg i magen, en sterk liten tulle.

Glossy Lavt blodtrykk er ikke noe gøy nei. Skulle ha gjort så mye... men vet at jeg må ta det med ro. Det er jo snakk om 2-4 uker av livet mitt, og få igjen noe så herlig som en liten babies, så det skal jeg nok klare :wink: hehe!

Lykke til med dåpen til helgen. Jeg har allerede begynt å planlegge dåpen til prinsessen :roll: Har jo ikke noe annet å gjøre....

Nå kommer mannen snart hjem og det blir taco middag og Idol :):hoppe:

Glemte å oppdatere at igår kjøpte jeg hentesettet til babisen, en liten rosa kjole med matchende truse med blonder på av lin!! Kjolen er kjempesøt! Og så liten. Tenkte å ramme den inn etter at hun har vokst fra den, og henge den opp på barnerommet etterhvert. Blir et fint minne når hun blir større. Kan hun se hvor liten hun har vært !

Må fortsette å skriver mer i babyboken snart igjen, men har liksom skrevet alt jeg kan skrive før fødsel. Skal tegne opp slektstreet også så jeg må få tak i svigerfamilien og høre om de vil hjelpe meg.... morsomt å se hvor vi kommer fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 1. mai vel overstått og ingen baby. Da blir det i allefall en maiblomst på oss :)

Formen har vært ganske bra i helgen, fortsatt mange kynnere og mye nedpress og stikking i bekkenet men gikk til og med en liten tur med noen venner idag så det var kjempekoselig!

Fikk beskjed idag om at opussingen av badet begynner på onsdag eller torsdag! Jippi!!! Endelig! Da blir badet ferdig til babisen kommer :-)

Imorgen må vi ut og shoppe resten av interiøret vi da..

Sovnet på sofaen i sted og sov i 2 timer så jeg er ganske våken nå, og får ikke sove. Jaja, kan jo sove litt lenge ut på formiddagen imorgen da.

Får surfe etter interiør og sånn jeg nå da...

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen var oppe sent i går! :ler: Håper du har fått sove. Sov på sofaen i går ettermiddag, og det er killer på nattesøvnen. Men jeg lærer aldri, det er så deilig!

Godt å høre at badet blir klart i tide. Kjekt å slippe å ha oppussing med et barn i huset...

Så var det mandag og en ny uke. Ha en fin en da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVor blir det av tiden?

Tirsdag allerede. Får ikke sove, var sulten så magen måtte fylles.... :oops:

Fikk kjøpt inn resten av materialer til oppusingen igår, så nå blir det spennende og følge med på prosjektet.

Håper jeg klarer å slappe av og ikke hjelpe til..... føler meg jo så ubrukelig om dagen :roll:

Sover egentlig veldig godt om natten men jeg tror jeg er litt for gira på badet om dagen så jeg ligger og tenker på hvordan det kommer til å bli.. herlighet, små gleder :roll:

Var på Ikea en liten tur og fikk kjøpt et søtt lite fleeceteppet til prinsessen. Regner med at "alle" har det siden det er ikea, men det var så søtt så jeg måtte ha...

Har mer og mer vondt i magen og mensmurringer så jeg håper det begynner å modnes der nede. Etter badet er ferdig tenker jeg, setter igang med akupuktur. Skulle egentlig gjort det denne uken men det blir litt for knapp tid og dessuten er det greit å være her i tilfellet det er noe med badet. Vil ikke overlate hele ansvaret til mannen....

Æsj lønningen eller svangerskapspengene kommer ikke inn før slutten av mnd. og sånn blir det vel fremover.

Mamma har bursdag imorgen, må huske på å sende blomster.

Nei skal jeg prøve å sove litt igjen da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj åj åj... nå tror jeg faktisk slimproppen er i ferd med å ryke..... hjelp! Fikk plutselig sommerfugler i magen og ble ganske kvalm.... :o Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende da!

Er bare "smugleser" her, men ønsker deg lykke til og følger spent med! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Popelka, Siam og La Traviata :-)

Ikke skjedd noe enda. Fortsatt veldig mye slim etc (sorry detaljer) men lurer på om det bare er falsk alarm jeg nå :roll: Har ikke kommet ut noe blodaktig propp....

Men regner med at jeg er i hvertfall et steg nærmere den lille prinsessen.

Veldig rart å tenke på at snart sitter jeg med en liten en i armkroken :o

Babykurven er hentet, den er så fin :)

Baggen pakket når det gjelder klær til meg og babisen og mannen. Toalettsaker pakket også men står på badet. Idag skal vi ut og handle litt småsnack, nøtter og drikke som jeg kan ha med på sykehuset.

Imorgen begynnes det på badet! Gleder meg så veldig til det er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Popelka, Siam og La Traviata :-)

Ikke skjedd noe enda. Fortsatt veldig mye slim etc (sorry detaljer) men lurer på om det bare er falsk alarm jeg nå :roll: Har ikke kommet ut noe blodaktig propp....

Så aldri noe til den blodaktide proppen sist, jeg..

Ønsker deg Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så spennende! :hoppe: Det som er kjipt, er jo at når alt er i gang så tar det dagevis før vi får oppdatering her på KG! DET er dårlig gjort det! Du får alliere deg med noen som kan poste for deg for å informere :sjarmor:

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mai straks over, bra det siden mamma har bursdag idag. Så da blir det ingen felles bursdagsfeiring...

Så her sitter jeg fortsatt med kjempemage.

Kjøpte lakrisrot te isted og helte innpå et par kopper, verste jeg noengang har drukket tenker jeg. Smakte skikkelig BLÆÆÆH!!! Men hva gjør man ikke for å få møte den lille prinsessen :tunge1:

Kynnere er sterker og hyppigere men ikke altfor vonde så det kan ikke være rier.. *håper håper håper*

har også mye mensmurringer og vondter i korsryggen

Mannen satser egentlig på fødsel over helgen han da.... dårlig timing mhp badet... jaja hun kommer når hun er klar så det så :tunge1:

Uff nå håper jeg ikke girer meg selv altfor mye opp, vil jo ikke sitte og vente på at ting skjer.... da blir det laaaaaaaang ventetid i tilfellet hun ikke er klar før om et par uker.....sukk!

Takk for alle hilsner dere, det er kjempekos med besøk.

Imax; jeg har en sladrevenn som skal oppdatere så fort det skjer noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dere har fri i morgen kan dere jo ta dere en tur ut i natten. Bevegelse pleier å hjelpe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUUUHHHH, det var godt å vite Cappo! Ble stressa jeg, på tanken om ikke å få vite noe!

Nå tror jeg at jeg skal tusle i søvn snart (men får jo aldri lagt meg når jeg ser at folk poster på innlegg der jeg også poster! :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... ser ikke ut som det blir noen 05.05.05 baby på oss..... :-? Hadde jo egentlig bestilt time kl 05.05 idag tidlig for fødsel men lille prinsessen var altså ikke klar.... Jaja... da får vi satse på 20.05.2005 kl 20.05 :sjarmor:

Med mindre hun bestemmer seg for å komme i løpet av 3 timers tid.... Hjelp! Det hadde vært rask det... Au!

Oppussingen er i full gang så jeg har ikke hatt så mye tid til å kjede meg i dag. Mamma var innom på besøk og det var kjempekos!

Kjenner det kommer mer og mer slim nå... (sorry) og kynnere er annerledes... så det er lov å håpe....

Lakrisrot te er fortsatt noe av det verste jeg har smakt... men må man så må man.

Får gå en tur med mannen senere så vi får se om det hjelper :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.05. kan jo også være en fin dag, - også er det flaggdag :wink:

Men siden kynnerene kjennes anderledes ut, håper jeg for din del at det skjer noe i løpet av natten eller morgen dagen. Tror den turen kan være et smart trekk i kveld, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...