cappocino Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 17. mars 2005 Åj åj åj... tror jeg kjente denn første hikkingen til prinsessen idag... Vet ikke men det føltes sånn ut.. det var sånne små "rykkete" bevegelser som var regelmessige. Hihi Lille babisen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 18. mars 2005 #782 Del Skrevet 18. mars 2005 Så spennende. Håper hun hikker isteden for å sparke deg. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. mars 2005 #783 Del Skrevet 18. mars 2005 Oj, så moro! Det er en rar følelse, magen gjør sånne små jevne hopp Håper hun heller hikker litt nå da, i stedet for å sparke deg så fælt!! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. mars 2005 #784 Del Skrevet 23. mars 2005 Innom for å ønske deg en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 28. mars 2005 #785 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei Måtte bare stikke innom å legge igjen en liten hilsen i dagboken din. Ser du har termin på min bursdag så treffer du den kan jeg love det er en fin dag å ha bursdag på :-) Lykke til i siste delen av svangerskapet- det kan jo være slitsomt, men snart får du verdens beste belønning!! Kan bare glede deg! (-og det gjør du jo helt sikkert også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #786 Del Skrevet 28. mars 2005 Takk takk for hilsener jenter Morro med hikking, men det går dessverre ikke på bekostning av spark og slag fra lille prinsessen :o Påsken vel overstått, en liten tur på fjellet og resten på sommerhytten Koste oss masse! Fikk ikke stått noe på ski, men mannen har lovet at jeg skal få ta igjen til neste sesong Redebyggingen har begynt for fullt nå.. Igår gjorde vi om hele soverommet vårt, ble mye større og luftigere og vi faktisk god plass til en sprinkelseng så nå kan vi kjøpe det med en gagn Jippi!! Kommer til å bruke babykurven oppi sengen så lenge. Stuen er også klar for en lekegrind, så nå gjenstår det bare å kjøpe inn. Idag begynte jeg og vaske babyklærne. Greit å få unnagjort det før jeg blir "for stor" og orker ikke noen ting... litt lei av å måtte spørre mannen om hjelp til minste ting :-? Og så herlig vær det er ute om dagen!!! Nå håper jeg bare at det holder seg pent og varmt en stund. Kjenner kroppen fylles med energi når solen titter frem Mannen skal på jobb imorgen Det var så kos å ha mannen hos meg døgner rundt de siste dagene! ja ja.. Åj der var brødet ferdig bakt.... da er det middag : Imorgen skal jeg kjøpe "min første bok" og begynne å skrive litt i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. mars 2005 #787 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei vennen! :-) Fint å høre at du har hatt ei fin påske!! Spark i ribbein ja, småtten prøver å flytte på et av mine i skrivende stund... Au! Tar skikkelig spenntak mot det nederste på høyre side... :o Det er ikke mye behagelig nei. hvordan går det med kvalmen da? Min varierer fra dag til dag, men enkelte dager er skikkelig ille!! :-( Jeg som trodde kvalme var noe som hørte første trimester til... Jaja, bare 2 mnd igjen nå da, det overlever vi vel! :-) Stor fra meg, håper du ikke kjeder deg altfor mye hjemme om dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #788 Del Skrevet 29. mars 2005 Takk for hilsen Engel -vennen! Kvalmen er litt opp og ned, er vel mest uggen. Har ikke kastet opp og håper jeg slipper. hjelper å spise litt brødmat så jeg hiver innpå med brødskiver om dagen. Idag fikk jeg kjøpt "Boken om meg" den er bare helt herlig! Ganske så stor, med mye plass til bilder og skildringer av diverse hendelser. Så på flere forskjellige men det er mange bøker som er veldig enkle og med lite plass til egenskriving. Boken kommer fra Schibsted og kostet 249,- jaja... Så nå har jeg lest gjennom hele svangerskapsdagboken min og skal igang med å skrive i boken, det er egen avsnitt om ventetiden så jeg tenkte å ha med litt fra dagen vi fant ut vi var gravide til fødsel. Håper babykurven kommer snart, er litt utålmodig nå! Skal sjekke med venner og familie om de har en sprinkelseng de har lyst å bli kvitt så vi kan begynne å innrede soverommet med babystasj! Har ellers fylt hele uken med diverse aktiviteter så jeg slipper å gå på veggen hjemme. Må huske på å bestille ny legetime. Nei nå er det frustrerte fruer på tv`en.. får gå å ta en kikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mars 2005 #789 Del Skrevet 30. mars 2005 Så moro med "Boken om meg".. Har lurt litt på om jeg skulle kjøpt sånn en også, men har ikke funnet noen jeg har likt! Vet man kan få tak i fotoalbum som man også kan skrive endel i, kanskje jeg skulle sjekket om det var aktuelt!? Det er veldig greit å fordele innkjøpene litt etterhvert. Det blir jo en del man skal ha og det er ikke noe gøy å måtte gå og handle alt de siste ukene! Jeg er kjempe glad for at jeg er ferdig med alt, for nå orker jeg ikke så mye og det er godt å kunne slappe av mest mulig om dagen! Kos deg med forbredelsene! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. april 2005 Forfatter #790 Del Skrevet 4. april 2005 Jippi!!! Vi har kjøpt seng til prinsessen Har fått satt det opp og det ser helt herlig ut! Mangler bare den lille prinsessen nå... Til uken skal jeg hente resten av babystasjet hos en venninne som er kjempesnill og lar oss låne masse utstyr!! Også skal vi ut og shoppe resten av babystasjet vi trenger... hjelp, vi skal f eks kjøpe bleier etc.... :o Føler det er lenge til hun kommer, men det er bare 6 uker på fredag :o :o Også kommer håndverkere neste uke for å se på badet !!!! Nå begynner ting og gå seg til føler jeg... Mangler babycall men det fikk vi visst låne av kusine til mannen Har så vidt begynt på "boken om meg" Måtte titte litt tilbake her i dagboken for å huske alle tingene til de ulike tidene.... boken kommer til å bli kjempebra! Med masse bilder av utstyr som vi har handlet, gaver som hun har fått og UL bilder av prinsessen gjennom svangerskapet. Må få printet ut bilder av meg og den voksende magen så hun kan titte når hun blir eldre. Nei nå er det nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. april 2005 #791 Del Skrevet 5. april 2005 Heisann Cappo, Så morsomt å høre om all ordningen til babyen kommer. Litt av hvert som skal på plass. Håper dyret får litt ekstra kos også! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. april 2005 Forfatter #792 Del Skrevet 6. april 2005 Hei hei Imax! Så hyggelig med besøk Dyret får masse kos og oppmerksomhet om dagen, vi passer på at han får lov til å lukte på alt vi kommer med hjem av stasj som er kjøpt til babyen. Kjøper med noe godis til han også så han forbinder babystasj med noe godt Han fikk snuse oppi sengen her om dagen og var veldig fornyød med det Selv om jeg måtte vaske bort litt at siklet hans :o Nå er jeg nesten ferdigshoppet av stelleprodukter. Kjøpte inn oljer og kremer, neglesett og div annet stasj. Mangler neseblåser og shampo, men må nesten vente med å se om prinsessen har hår først Fikk kjøpt vaskekluter men mangler gasskluter. Snille venninnen blir med en annen dag på shopping Tittet innom Hansen og Dysvik og fant helseteppe til 50 kroner, måtte bare kjøpe en til, nå har vi en i rosa og en i hvit. Det er så gøy å ordne til hun kommer..... blir helt gele når jeg tenker på at snart ligger hun i sengen sin og koser seg!!! Må vel hente vognen fra svigermor snart også så voffsen blir vant til den også.. 6 uker igjen imorgen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. april 2005 #793 Del Skrevet 6. april 2005 Åh, bare 6 uker igjen!! Som tiden flyr..Synes det ikke er lenge siden verken du eller jeg ble gravide og snart sitter vi med hvert vårt nurk i armene Det er så gøy med alle innkjøpene!! Her er alt i hus, men jeg gleder meg til den lille kommer, så vi kanskje kan få shoppet litt mer klær Kos deg i tiden fremover og nyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. april 2005 Forfatter #794 Del Skrevet 7. april 2005 Ja 6 uker flyr fort gitt... Etter mange vonde kynnere og menssmerter har jeg bestemt meg for å begynne å pakke sykehusbaggen Her er det jeg skal/bør ha med: Sykehusbag: Helsekort for gravide og andre papirer (evt. Ønskebrev) Mat (frukt) og drikke, kjeks og energidrikk, cola Til deg selv: • Morgenkåpe • T-skjorter, mange romslige og gode • Hårføner • Bind (Natt) • Store truser • Joggebukse, store og romslige • Nattøy • Sokker • Klær til hjemreisen • Hårbørste, Hårstrikker!!! • Tannbørste/-krem • Sjampo og balsam • Såpe og deodorant • Fuktighetskrem og håndkrem, leppepomade • Makeup • Lesestoff • Skrivesaker • Mobiltelefon + ladder • Telefonkort, telefonliste, litt penger • Ammebh’er (4-5 stk) • Amme innlegg (mange!) i ull, bomull og papir • Fotoapparat (ekstra batt.) • Dopapir (mykt) • Slippers/Tøfler - Kulepenn Kamera Penger vannflaske med drikketut Til mannen: • T-skjorte • Boxer-shorts • Sokker • Slippers/Tøfler • Deo • Tannbørste • Lesestoff • Mobiltlf Til barnet: • Body • Sparkebukse • Sokker • Kjøredress • Babyteppe • Lue • Bleier • Stelleveske/Utstyr Ja da er det bare å pakke i vei, men håpe at hun ikke kommer før i mai allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. april 2005 #795 Del Skrevet 7. april 2005 Så fint pakke-liste! Den tar jeg rett og slett og stjeler, frekk som jeg er! Om du hadde sagt i fra om det var noe du savnet hadde jeg blitt enda gladere. Jeg har også fått plass på ABC, så det kan være noe du ser du trenger som andre ikke ville savnet. 6 uker går nok fort. Kanskje du ikke går 6 uker en gang? Men det er vel greit å belage seg på litt ventetid. Lykke til med den forestående fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 7. april 2005 #796 Del Skrevet 7. april 2005 Herved stjålet! Alltid kjekt å ha et utgangspunkt å redigere ut i fra. :-) Bra liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. april 2005 Forfatter #797 Del Skrevet 7. april 2005 Så fint pakke-liste! Den tar jeg rett og slett og stjeler, frekk som jeg er! Om du hadde sagt i fra om det var noe du savnet hadde jeg blitt enda gladere. Jeg har også fått plass på ABC, så det kan være noe du ser du trenger som andre ikke ville savnet. Bare å stjele i vei ... det har jeg også gjort og satt opp noen ting jeg vil ha med også... Skal si ifra hvis det er noe jeg manglet Skal også på svangerskapskurs på ABC om en uke så jeg får vel noen tilbakemeldinger der også hva som er kjekt å ha :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. april 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 7. april 2005 Herved stjålet! Alltid kjekt å ha et utgangspunkt å redigere ut i fra. :-) Bra liste! Hei Elle Melle! Lenge siden du har vært innom HVordan går det med deg og den lille i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. april 2005 Forfatter #799 Del Skrevet 9. april 2005 Ja ja.. passert 34 uker :o Hjelp! Bare 6 uker igjen.... Har hatt kynnere siden uke 20 men de siste dagene har de økt i styrke. Nå får jeg ikke til å gå når jeg har en kynner :o Tydelig at prinsessen har begynt å feste hodet, hvis ikke den er festet nå, for det stråler nedover tissen noe helt j.....!!! Mannen skremte meg litt isted når han kom hjem fra jobb (ja han jobbet på en lørdag :fy: ) og fortalte at han hadde snakket med noen kollegaer om for tidlig fødsel, en av konene hadde født 5 uker for tidlig og plutselig ble det så virkelig for han.... Så han nærmest beordret meg til å pakke baggen... så da får vi begynne på den til uken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 10. april 2005 #800 Del Skrevet 10. april 2005 Hei Elle Melle! Lenge siden du har vært innom HVordan går det med deg og den lille i magen? Går så det suser, formen er faktisk bedre nå enn den var for noen uker siden. Men det begynner å nærme seg, noe jeg synes er ganske uvirkelig... Heldigvis er det meste på plass av ting som må ordnes, nå gjelder det bare at Pjerten holder seg inne i magen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå