Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Innom for å si god helg igjen jeg Cappo! Håper snuppa blir roligere i helgen så du får sove litt. Eller så får du bare sparke tilbake :tunge1:

God helg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Imax :) alltid hyggelig med hilsen!!!

HERREGUD!!!! Tenk at idag er det 3 mnd til termindatoen min!!!!!! Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Hjelp som tiden flyr!

Betennelsene har så smått begynt å gi seg kjenner jeg.... endlig!!!

Så fint vær ute idag og skulle ønske jeg kunne gå ut med vovsen, men vet jeg må holde sengen et par dager til :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så søte de skoene var!

Bare 3 mnd igjen, synes det ikk er lenge siden vi ble gravide jeg!! Men nå går det jammen meg fort til disse små kommer..Det blir spennende!

Håper formen din er bedre :-)

Klem fra April

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor time imorgen igjen, gleder meg til å høre hva jm har å si. Har hatt så mange vonde kynnere og det ser ikke ut til at det blir bedre.. :veldigsur: Får bare håpe at alt er bra med den lille.

Våknet i natt med fryktelig smerter rundt navlen min :o

Hva søren kan det være? får huske på å spørre imorgen...

Hals og bihull betennelsen er nesten over! Takk gud for det! Hadde jeg måtte ligge i sengen en dag til hadde jeg gått på veggen tror jeg....

Får oppdatere igjen imorgen jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, håper du finner ut hva det er... Høres mystisk ut. Vi får tro det er helt uproblematisk og at alt er bra. Og ikke minst at frøet vil vente 3 mnd til. Og som du sier, det er ikke så lenge til gitt... Så staselig da! Tiden flyr.

Håper fotballprinsessen har skjønt at sesongen er ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos JM. Det med smerter rundt navlen hadde jeg og på slutten, og det er visstnok ikke noe å bekymre seg over. Men det er greit å spørre da. Håper det går bedre med deg også - sånn at du blir kvitt hals og bihulebetennelsen helt.

Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja da var jm kontroll overstått. Og som jeg fryktet anbefaling om sykemelding ut svangerskapet. Sterke og vonde kynnere er ikke å ta lett på. Ble også henvist til ny UL i løpet av uken for å sjekke livmortappen. Håper bare at den er stor nok til å holde ut i 3 mnd til.

Vondt rundt navlen var visst ganske normalt. Det er visst muskler som strekker seg og helt ufarlig, men mulig navlen min spretter ut litt tidligere enn "vanlig".

Bihull og halsbetennelsen er så å si borte, litt groggy i halsen enda men klarer i hvertfall og svelge.

Herregud så mye plager og smerter jeg skal ha i det første svangerskapet da...??

Hadde samtale med sjefen og er såå glad for at de er forståelsesfulle over hele greia! Føler meg skikkelig råtten som må sykemeldes! Og nå som jeg elsket jobben min også...

Håper nå bare at jeg finner på nok av ting å gjøre resten av ventetiden og at jeg ikke går på veggen eller faller i en depresjon eller noe sånt.. tar på å gå hjemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt rundt navlen var visst ganske normalt. Det er visst muskler som strekker seg og helt ufarlig' date=' men mulig navlen min spretter ut litt tidligere enn "vanlig".[/quote']

Hehe, min navel spratt ut for 3 uker siden den! :-) Og det kan være litt ømt rundt den ja.

Synd og høre om sykemelding og plager, du får finne deg en hobby eller noe så du får tiden til å gå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad jeg har sluppet unna navlespretting (høres au-au ut) og sykemeldinger. Håper resten av svangerskapet går knirkefritt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, min navel spratt ut for 3 uker siden den! :-) Og det kan være litt ømt rundt den ja.

Åj så tidlig med navlesprett? trodde ikke de spratt ut før siste måned eller noe sånt jeg... :o Men det er sikkert forskjellig som alt annet i svangerskapet :)

Kjipt bare at det skal gjøre så vondt! men men, overlever jo dette også....

Hobby ja... får litt tid til å ordne med bryllupsbilder og sånn da.... Får lære meg Photoshop først...

Har lyst til å omdekorere litt i leiligheten også til manns store fortvilelse, han syns jeg styrer nok som det er ...

Håper det blir litt vår snart i allefall så jeg kan sitte ute og kose meg med en bok eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo, vil bare ønske deg god bedring :blomst:

Du får prøve å nyte den tiden du har frem til fødselen. Den går nok fort kan du se. Det går mot vår, husk at endel blomsterfrø skal i jorda i mars. Så det er jo noe en kan stelle med i ventetiden som vil spire og gro sammen med deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine::grine::grine::grine:

Vil ikke ha det vondt lenger!!! Vonde kynnere dagen lang og holder meg våkne om natten!!! De er gudskjelov ikke regelmessige men f f... som de gjør vondt!!! :grine:

Ikke får jeg gjort noe i huset og jeg som har så lyst å få ting unnagjort.

Er rimelig frustrert og det begynner å gå utover mannen!

Stakkar!

Tror kanksje jeg drar hjem til mamma til uken og får ut frustrasjonen på henne istedet...

Fikk innkalling til spesialist og ekstra ul om 2 uker :o

Syns det var litt lenge til. Ringer imorgen og hører om jeg kan komme inn tidligere... vil slippe og bekymre for livmortappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste: Stakkars Cappo.

Det kan ikke være noe særlig å gå og ha det så vondt.

Det høres ut som en lur idé å dra hjem til mamma å få litt trøst og omsorg.

God bedring, håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du får oppfølging - håper livmortappen ikke blir påvirket av alle kynnerene dine! :klem:

Ønsker deg en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige meldinger Veronal og Siam.

Var til ny kontroll idag på innvendig og utvendig UL. Alt så bra ut. Lille frøkna romsterter vilt i magen mens sykepleieren gjorde undersøkelsene. Hun har lagt seg med hodet ned og det så ut som hun kom itl å bli liggende sånn :o er ikke det litt tidlig tenker nå jeg? Glemte å spørre om det....

Hun sjekket livmortappen og den var stor og fin men fikk nok en gang streng beskjed om ta det veldig med ro og ikke gå langt eller fort, ikke bære tungt eller stresse idet hele tatt... det var ingen garantier for at den kom til å holde seg så fin helt til terminen.

Ja ja ja.. da er det tilbake til sengen og sofaen på meg... :-? jeg overlever nok!

Imorgen får jeg besøk av noen venninner som er hjemme med sine nyfødte så tiden går litt raskere :)

Også drar jeg vel hjem til mamma for litt avveksling fra leiligheten.. går på vegggen hjemme snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille har ligget med hodet ned leeenge, så det er kanskje vanlig. Det gjør hvertfall ingenting!

Håper hun holder seg inne der lengst mulig da, men at hun kan roe seg ned noe hakk :ler: Blir sikkert godt med litt avveksling og komme seg bort. Du må i allefall ta godt vare på deg selv og slappe av..

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra men hjemme best :-)

Hadde et par kjempefine dager hos mamma, hun er flink til å skjemme bort sin datter og datterdatter :wink:

Godt å komme seg litt bort, men desto deiligere å komme seg hjem igjen til mannen !!

Sliter fortsatt med samme plagene men sover litt bedre om natten nå. Håper det fortsetter sånn om natten.

Merker mer og mer til bevegelsene til prinsessen.. herregud må si det er en sterk pike jeg bærer på. Ribbena stakkar må gi etter det sterke bena hennes... :o hun har det vel etter sin mor.....

.. men plagene mine blir så ubetydelige når jeg leser om den triste nyheten om Lillen familien :( Helt forferdelig! Håper lillegutt klarer seg!

Mange varme tanker til Lillen familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde motet oppe, lille venn. Du nærmer deg jo sakte, men sikkert målet da. Uansett - god bedring! Og sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring Imax :) Jeg "henger in there" :-)

Kan jo ikke noe annet enn å glede meg tross alle plagene..

Denne uken har gått veldig fort. Dro til mamma igjen på tirsdag, søster med kjæresten kom på besøk så jeg måtte komme hjem til familiemiddag :) Det var kjempekos å se de igjen.

Spurte søster om hun ville være gudmor til lille prinsessen og det ville hun !! Jippi!!!

Idag var jeg en tur på Ikea og kjøpte stoff som jeg skal sy nytt trekk til sofaen. Må ha noen langsiktig prosjekter for å få tiden til å gå...

Kikket innom babyshop på Slependen og fant noen billige og søte bodyer. Kan vel aldri få nok av bodyer.... :roll:

Imorgen er jeg 31 fullgåtte uker!!

Føler det begynner å nærme seg med stormskritt nå...

Bare 9 uker igjen, hjelp! :o

Må begynne å tenke på shoppingen til prinsessen:

Nå mangler vi:

babycall

babykurv - den er bestilt

lekegrind

stelle og pleieprodukter (bleier, salver)

gulpekluter

vaskekluter

stellematte

vel det er det jeg kom på i farten.... blir vel mer etterhvert.. må nesten begynne å skrive alt ned snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...