Maxine Grey Skrevet 16. oktober 2004 #641 Skrevet 16. oktober 2004 har du prøvd å spise før du står opp? jeg hadde stor nytte av å ha noen kjeks og litt te på termos på nattbordet som jeg tvang ned uten å løfte hodet fra puta. Fem minutter på ryggen, så kunne jeg stå opp uten å spy!
cappocino Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #642 Skrevet 17. oktober 2004 Hei jenter og takk for hyggelig ord Er idag litt oppegående og det er godt !! var til og med en liten tur ute med lille voffsen Godt med frisk luft! Men kjipt å fortsatt ha en følelse av å spy når som helst... æsj æsj æsj! Takk for gode råd og tips, jeg har prøvd så å si alt uten å bli innlagt.. ingefær (tabletter og te) kjeks - som nå er helt forferdelig å spise, spise før jeg står opp - mannen er kjempesnill og lager frokost til meg hver morgen, løper gjerne til butikken og kjøper det jeg har lyst på der og da... Snille mannen! Men selv om jeg spiser før jeg står opp må jeg allikevel en liten klemmerunde med doskålen rett etterpå... jeg fungerer rett og slett ikke før kl 12-13 på dagen... :veldigsur: Jeg funnet noe som hjelper meg om dagen og det er peppermynte te, det og en fersk baguett med ost og skinke og Kuli til frokost, etterfulgt av en kopp peppermyntete har i allefall jeg gjort at jeg har kommet meg opp av sengen de siste dagene... .... som mamma sier... det blir nok en sterk jente du skal ha.. hun prøver å trøste meg siden hun gikk dårlig i 4 mnd med meg Har passert 9 uker igår... og syns tiden har gått veldig fort, kanskje fordi jeg har sovet bort to uker av mitt liv Men håper nå at formen blir bedre! Skal på jobb imorgen tidlig og er spent på hvordan det blir å stå opp så tidlig igjen mhp kvalmen. jeg prøver, funker ikke det så sykemelder jeg meg 50% og drar på jobb etter 12. Nei kjenner jeg blir sliten igjen... litt for mange aktiviteter på en gang her gitt.... sofaen kaller.... Ha en fortsatt fantastisk helg videre!!!
Cielo Skrevet 17. oktober 2004 #643 Skrevet 17. oktober 2004 Bra du har funnet noe som hjelper litt, Cappo! Håper kvalmen er på retur sånn at du slipper å sove bort de neste ukene også. Ønsker deg en god søndag! , Cielo.
Veronal Skrevet 17. oktober 2004 #644 Skrevet 17. oktober 2004 Kjedelig å høre om deg og kvalmen! Har du forsøkt kvalmestillende midler (f.eks. Afipran som har vært benyttet som kvalmestillende middel til gravide over lengre tid uten at det har vært påvist fosterskadelige effekter)? Uansett - håper kvalmen forsvinner helt helst allerede i dag! Fortsatt god søndag!
April Skrevet 18. oktober 2004 #645 Skrevet 18. oktober 2004 Tenker mye på deg og det er godt å se at du har blitt litt bedre.. Tenk 9 uker allerede, ja tiden går jammen meg fort! Håper det gikk greit å stå opp i dag, ellers får du tenke på deg og den lille og sykemelde deg 50%! Ha en fin dag, Cappo!
Engel Skrevet 18. oktober 2004 #646 Skrevet 18. oktober 2004 Godt å høre at du er bedre!! Men nå må du ta det med ro da, ikke stresse så du blir dårlig igjen.
Tetra Skrevet 18. oktober 2004 #647 Skrevet 18. oktober 2004 Godt å høre at formen er bedre, krysser fingrene for at du får være bra nå
lillen Skrevet 18. oktober 2004 #648 Skrevet 18. oktober 2004 Godt at du har muligheten til å jobbe halve dager... God bedring! :trøste:
sirka Skrevet 21. oktober 2004 #649 Skrevet 21. oktober 2004 Innom for å ønske deg en god helg. Håper formen din er bedre nå.
murmeldyret Skrevet 22. oktober 2004 #650 Skrevet 22. oktober 2004 Huff, jeg håper du kommer deg over kvalmen og spyinga snart! :trøste: Fikk nylig høre at ei som jobber litt ekstra her nå er innlagt på sykehuset pga svangerskapskvalme. Alt kom opp igjen. Jeg spydde ikke, men syntes det var ille nok å være kvalm Det kommer snart bedre tider! Ønsker deg ei fin helg!
Salamandra Skrevet 22. oktober 2004 #651 Skrevet 22. oktober 2004 Innom for å ønske deg en god helg uten kvalme.. :trøste:
bizzy Skrevet 22. oktober 2004 #652 Skrevet 22. oktober 2004 God Helg!!! Håper kvalmen gir seg :trøste:
Glossy Skrevet 25. oktober 2004 #653 Skrevet 25. oktober 2004 Stakkars deg.... Håper virkelig at formen er blitt berdre. 50 % sykemelding er ikke dumt. Ta den tiden du trenger så kommer du sterkere tilbake seinere....
Engel Skrevet 25. oktober 2004 #654 Skrevet 25. oktober 2004 Tar meg frihet å oppdatere her jeg... Stakkars Cappo er hjemme og besvimer og spyr. :-( Hun er sykmeldt ut uken.
Veronal Skrevet 25. oktober 2004 #655 Skrevet 25. oktober 2004 :o Uff, Cappo! Håper virkelig at du blir kvitt denne ekstreme kvalmen snart!
Glossy Skrevet 28. oktober 2004 #656 Skrevet 28. oktober 2004 Bare innom for å gi deg en god bedring klem
*Emma* Skrevet 29. oktober 2004 #657 Skrevet 29. oktober 2004 Hei Cappo Ville bare ønske deg god bedring. Håper du blir bedre snart!! Også ville jeg si hei...siden vi skal treffes i desember. God jul!! PS: Jeg heter Ariel_1977 på SM.
cappocino Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #658 Skrevet 29. oktober 2004 Hei jenter og takk for mange hyggelig meldinger Jeg er fortsatt sykemeldt og veldig dårlig, kaster opp hver dag, flere ganger om dagen. Svimer av innimellom og har vondt i magen... ikke noe gøy men må gjennom det.... Har begynt med akupuktur og kjøpt meg sea band og det ser ut til å fungere litt i allefall. Nå kaster jeg opp bare om natten men får ikke sove.... I neste uke skal jeg få bestilt UL igjen for å sjekke at alt er bra med den lille også må jeg søke om fødeplass på ABC klinikken. Håper ikke det er for sent..,, Er idag 11 uker så jeg håper kvalmen gir seg om et uke.... Gleder meg til treff Shakira og Engel! Det blir koselig! Fortsatt god dag til alle som leser dagboken min :klem2:
sirka Skrevet 29. oktober 2004 #660 Skrevet 29. oktober 2004 Så hyggelig at du er tilbake , men trist at formen ikke er så bra enda. :trøste: Håper du får en fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå